![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#62 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#64 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze uitspraak vind ik al veel erger.
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 15 juni 2005 om 19:11. |
|||||
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Als straks Pater Leman zijn kop neerlegt, zullen we eens zien met hoevelen ze weer zullen staan dansen op zijn lijk.
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#68 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
[size=5]Nu begin ik het toch wel beu te worden. Voor de zoveelste keer: ik ben geen VB'er. Ik heb een lidkaart én functie in een andere partij, namelijk de N-VA. Wanneer gaat dat nu eindelijk tot jullie doordringen?![/size] |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Verstrepen zou het liefst de publieke omroep vleugellam maken, ofwel nog eens afschaffen. Dat op zich is geen probleem. Maar het pluralisme dient natuurlijk gewaarborgd te zijn. Dat pluralisme zou ontstaan door de marktwerking volgens Verstrepen: wat goed is, heeft een publiek, dus een koper. Nu, in Vlaanderen bestaan voornamelijk door de grootte van de markt enkele grote media-concerns. De publieke omroep is een waarborg tegen het veruniformiseren van de media, omdat de publieke omroep net geen niet-objectiveerbaar onderscheid mag maken, of vanuit een bepaalde invalshoek de zaken bekijken, of nog belangrijker, vanuit de private belangen van aandeelhouders de publieke opinie trachten te bespelen. Bijgevolg heb ik niet zo'n groot vertrouwen in de deskundigheid van Verstrepen. Niet omdat ik niet akkoord ga met wat hij zegt, maar omdat het incoherent, onvolledig, oppervlakkig en sloganesk is. Zoals zijn radioprogramma. |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
[size=1]("De wereld moet God danken dat hij ons Hitler heeft geschonken. De annexatie van Vlaanderen bij het Duitse Rijk zal voor de Vlamingen een zegen zijn")[/size]
![]() |
#72 |
Staatssecretaris
|
![]() Weer on-topic. Omdat er nu toch al sprake is geweest van Coveliers, J-M DD, ... Ik denk dat Demesmaeker nog wel een geschikte kandidaat is voor Media. Natuurlijk zou hij ook op andere zaken passen: milieu bvb.
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#74 | |||||
|
![]() Citaat:
Tenandere, het N-VA is de lauwe kopij van het VeeBee, zoek het verschil.[edit] [size=1]Edit:[/size]
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 15 juni 2005 om 19:21. |
|||||
![]() |
![]() |
#75 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Theoretisch heb je voor 100% gelijk. Maar in dit land zijn kabinetten verworden tot verdedigingsgordels rond de ministers om zich juist zo weinig mogelijk van zijn administratie te moeten aantrekken. Of is er wat er gebeurt nu bij Financiën het gevolg van een goede samenwerking tussen kabinet en administratie? Waarom had Vandelanotte op een gegeven ogenblik 3 kabinetschefs nodig? Binnenkort ga ik hier trouwens eens een aantal interessante dingen rond posten gebaseerd op een aantal recente ervaringen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
'T Laatst gewijzigd door Morduk : 15 juni 2005 om 19:25. |
|||||
![]() |
![]() |
#76 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Demesmaeker kan ik trouwens goed appreciëren. Bij de NVA zitten veel van die kalimero-sukkels die nog meer anti-racist dan Vlaamsnationalist zijn, als je begrijpt wat ik wil bedoelen. Maar zo'n Demesmaeker, die laat mij een zéér goede indruk, geen zeveraar, geen mierenneuker over de meningsverschillen, maar kijken waar Vlamingen kunnen samenwerken: aangaande de Vlaamse staatwording.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door grossfaz : 15 juni 2005 om 19:25. |
|||||
![]() |
![]() |
#77 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Wat is het VeeBee eigenlijk, nieuwe partij? Het V(laams)B(elang) ken ik, maar VeeBee, nooit van gehoord. Ik dacht trouwens dat je alleen anti-VB was, wat zit je dan te zeiken/kappen tegen/op anderen? |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#79 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat: