![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Vind je schelden goed voor dit forum | |||
Ja, ik houd van sensatie. Brengt leven in de brouwerij. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 38,46% |
Nee, dit is geen discussie meer. Men moet maar `s maatregelen nemen. |
![]() ![]() ![]() |
16 | 61,54% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft. www.cannabis-belgie.com |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
Als je geld wil ontrekken van de georganiseerde misdaad is de legalisatie van softdrugs de beste oplossing. Op die manier voorkom je dat harddrugs een nieuwe afzetmarkt vindt. Bovendien is het immens hypocriet is dat alcohol, wat duizenden doden op jaarbasis maakt, legaal is en wiet waar nog niemand aan gestorven is, illegaal blijft. www.cannabis-belgie.com |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat ik samen met Guderian en Jan van den Berghe al meer dan eens nieuwe dingen op dit forum gezet heb, die nu eens niets met de 'moslimdreiging' te maken hebben. Dat zal zelfs Paulus de Boskabouter moeten beamen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De interessantse nieuwe dingen die ik hier de laatste tijd gelezen heb waren; * de herdefiniëering van het woord neo-nazi (of de poging tot) * de invoering van het woord a-seksueel. Interessante verschijnselen in de marge van de bij voorbaat verloren strijd tegen het progressieve gedachtengoed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk hier maar eens : http://forum.politics.be/viewtopic.p...asc&highlight= Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik had het anders in gedachten, je had moeten schrijven 'nieuwe topics' Btw; dat was inderdaad een interessante topic! Ga eens hier kijken; dat zou een interessante topic kunnen worden, maar niemand waagt er zich echt aan, behalve TomB http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=3694 |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Vindt het goed zoals het nu is, mag alleen nog wat eerlijker verdeeld worden.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mijn beste,
Politics.be is een vrijwilligersproject... we beschikken over 0,0 € financiële middelen (behalve het beetje geld dat voortvloeide uit politieke advertenties tijdens de voorbije campagneperiode). De meeste van onze vrijwilligers zijn studenten... de anderen hebben een full-time job. Vele van onze mensen steken in dit project vele uren tijd. Ik kan u zeggen bijv. dat heel wat kernmedewerkers in de aanloop naar de verkiezingen gemiddeld 8 �* 10 uur per dag bezig waren met deze site. Misschien kan u i.p.v. te zuchten, te zagen en te klagen eens proberen wat respect op te brengen voor wat al deze mensen doen. Overigens denkt u dat het bij de commerciële collega's zoveel beter is? De fora daar zijn ook 24h op 24h online, maar er wordt daar ook geen 24h op 24h gewerkt hoor... Wat betreft de moderatie: Het is altijd dansen op een bijzonder slappe koort. Ik herinner me een tijd waarin we bijv. Vlaanderen72 al eens geband hebben. We kregen direct een storm van reacties en het forum liep leeg... Nochtans hadden we Vlaanderen72 toen geband om exact hetzelfde wat nu gebeurt. Toen ik de forumgebruikers toen vroeg om alternatieven zeiden die: zelfregulering... we moeten dergelijke individuen gewoon negeren en niet ingaan op hun provocaties. Maar blijkbaar kunnen jullie het niet laten om er toch op in te gaan waardoor er idd serieuse scheldpartijen ontstaan bijwijlen. Wij grijpen soms wel degelijk in hoor... als een bericht niet strookt met het gebruikersreglement dan sturen wij de auteur in kwestie een waarschuwing. Wanneer dit teveel gebeurt krijgt de persoon een (tijdelijke) ban. Zo is Vlaanderen72 deze week al een paar dagen geband geweest... we hebben daar echter niet veel ruchtbaarheid aan gegeven omdat we anders weer het spek aan onze broek hadden. Ik roep iedereen in het forum op tot de nodige volwassenheid. Probeer te respecteren dat iedereen een andere mening heeft. Reageer niet op scheldprovocaties. Probeer bij het onderwerp te blijven. Niet-politieke zaken horen thuis in "koetjes en kalfjes". Probeer geen 10 topics over hetzelfde onderwerp te openen. Plaats uw topics in het juiste forum. Als iedereen een klein beetje moeite doet, dan kan het hier best wel gezellig zijn... wat het overigens ook nu al dikwijls is. Wij, moderators, proberen van onze kant de techniek hier zo goed mogelijk op punt te stellen (er zijn nog gebreken, dat weten we en er wordt aan gewerkt), in te grijpen als het echt de spuigaten uitloopt en natuurlijk proberen wij ook u de beste politieke content aan te bieden op moedersite http://www.politics.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Das de piano zijn werk! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |