![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ja je hebt recht op je eigen mening, hoe dom en stompzinnig ook met vriendelijke groeten Pindar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de alternatieve methoden duizenden malen beter zijn, moet het een makkie zijn dat aan te tonen. Doe het dan, in plaats van anderen te beledigen. Ik wacht nog altijd op het eerste argument van jou, hoor.
![]() |
![]() |
#63 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het valt heel makkelijk te bewijzen dat ze werken, net zoals dat voor de huidige medicijnenbranche vrij makkelijk te bewijzen valt... Het is alleen: wie gaat zich bezig houden met het effectief bewijzen daarvan? Degenen die in die brache zitten zijn nu eenmaal uit dat patroon gestapt, en hebben een andere filosofie. Bewijzen voor hun zijn niet waardevol meer omdat ze behoren tot de reguliere 'filosofie' of beter: zand-in-de-ogen-strooierij. Begrijp je wat ik bedoel? (want ik slaag er nie echt meer in me nog duidelijk uit te drukken ...)
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kan bijvoorbeeld de ziekteverzekering ook alternatieve geneesmiddelen terugbetalen, waardoor meer patiënten van deze goede geneeskunde kunnen genieten. Ik zeg dit zonder enige ironie, hoor. Trouwens, ik denk dat er al vaker pogingen zijn geweest om het effect van homeopathie te bewijzen, tot nu zonder resultaat. In een gesloten systeem, dat zich niet hoeft te bewijzen omdat dat tegen de eigen filosofie ingaat, daar heb ik het echt moeilijk mee. Dan zitten we wel degelijk bij de categorie geloof.
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ja over die filosofie ... ik krijg 't eigelijk niet tegoei meer verwoord. :-s Ma ja, bijvoorbeeld: als je keelpijn hebt: je kan een hoestfles nemen, die 8 op de tien keer niet helpt, maar wel alle bijwerkingen geeft. Of je kan salie- en thijmtinctuur nemen. Als je het optijd inneemt hoef je het zelfs maar één dag ofzo in te nemen. Als je 't te laat inneemt natuurlijk wel langer. En je hebt geen bijwerkingen, mmm, behalve een paar seconden het gevoel dat er een gat in je luchtpijp gaat branden als je teveel hebt genomen dan. ![]() Als ik 'ns ooit tijd heb zal ik 't misschien nog wel 'ns proberen te bewijzen. Ma da's niet zo gemakkelijk: Zie je mij al: 'de mensen die die graad van keelpijn hebben, mogen zich nu melden?' ![]()
![]() |
![]() |