Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juni 2005, 18:48   #61
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Moesten ze nu dat systeem van dienstencheque uitdelen aan alle bedrijven zodat al uw werknemers nog maar 6€ per uur kosten (ongeveer) en gans de opleg van de loonkost van de staat wordt bijgelegd (dit is krak hetzelfde dus). De economie is op één dag hersteld.

Maar nee ze gaan er dweilkes mee gaan uitwringen!
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2005, 19:32   #62
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Toch wel, er gaat echter een groot deel verloren aan de administratie.
Administraties kosten nu eenmaal geld, ook in de privé.
Het probleem zit er echter in dat men gaan uitgeven is voor er inkomsten waren.
Ga jij als verzekeraar werkloosheidsuitkeringen of pensioenen uitkeren aan mensen die nooit bijgedragen hebben of zullen bijdragen ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2005, 19:34   #63
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @lpha
Niets houd je tegen om in siberie te gaan wonen. Daar zijn renteheffingen zo goed als nul, nada, niks wegens geen schaarste aan milieugebruiksruimte.
Waar wacht ge op?
Ge kunt er probleemloos uw recht op milieugebruiksruimte gaan opeisen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2005, 20:42   #64
duncan
Banneling

Standaard

Even sociale feiten benadrukken die er NU al zijn met eigen burgers .

Sociale uitbuiting, uitsluiten van burgers en dus ook mensen " lijden " of leiden (?) naar meer armoede.

Ook welzijn en zorgverlening dus jullie ziekenhuizen gaan dan daarmee den boot op geloof me en als al die schepen zinken ist kalf al verdronken.

Neen niet alle werkloze zijn profiteurs de meeste die 'ik' zien doen moeite en bijten op hun tanden ; al jaren.

Ge hebt allemaal gelijk alles afschaffen zodat deze doelgroepen militanten kunnen worden nog meer land loper kunnen spelen en regering plat gooien gelijk alles in de menselijke geschiedenis terug naar vroeger maar het zal meer slecht dan goed doen.

Neemt het aan van een beroeps dopper al 10 jaar die nu begint in te zien dat systeem diensten cheques moeilijk is soms maar werkt ; hopenlijk mogen er dan even veel mannen als vrouwen den dop verlaten zoals ik binnen kort EINDELIJK mag en kan doen maar .

Neemt niet weg dat er hier WEERAL mensen zitten die meer dan 30.000 befr verdienen en schrijven dat ik een stempelaar nen profiteur ben awel **** u sirr ik deed 3 jaar vrijwillig mijn job zonder geld te zien en opleidingen enz....enz..... .

Zoals de meeste uitgesloten jong volwasse stempelaars die ' trachten ' te overleven en ook echt willen en kunnen werken .

Er zijn er zo meer dan jullie kunnen voorstellen mor weetge steek a neus is wa tussen het volk dan zult ge me wa begrijpen .
Arm belgië met zo'n rede twist ( 200% zeker van rijpere leeftheid) goed dat u vele sociale diensten ken zoals ik en zo ; is echt bemerkbaar blijf vooral in de politiek kuntge mé mij eens afrekenen owkeej tha tha

De stempel controles die aankomen vindt ik prima initiatief voor profiteurs te schorsen iddd als die er zijn tenminste en niet enkel vreemdelingen zijn hier de schuld van .

Man man man gellie wijst en personificiëren de dingen graag; straks heeft niemand meer werk of eten pffff schande dat ge uw volk , geschiedenis enz.... niet kent en met volk bedoel ik alle leeftheden , geslachten enz... hé ni de rijke alléén want probeert mor en ge zult zien wat dit geeft wie weet nen tweeden IRA mor dan belgisch lol suc6 alvast
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2005, 20:43   #65
duncan
Banneling

Standaard

http://www.freewebs.com/duncan-calanman

kijk eerst naar de mens en niet naar het beeld dat je hebt van hem of cijferkes !
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be