![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waar staat dat het gaat
1. om "Belgischgezinden" (veralgemenend)? 2. over iets dat zou gebeuren? 3. over iets dat met de Vlaamse republiek te maken heeft?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() BUB is alleszins zwaar gefrustreerd door het voorval op Wikipedia. Ze WETEN dat het de waarheid is wat er staat. Daarmee kunnen ze niet antwoorden op de simpele vraag wat er dan wel vervalst zou kunnen zijn. Die frustraties moeten ze ergens kwijt. Niet gespeend van enige hypocrisie natuurlijk -as usual- want de BUB'ers zelf hebben al meermaals laten blijken dat ze maar wat graag de flaminganten hun burgerrechten zounden ontnemen. Maar op de kern van het probleem, nl het lemma in Wikipedia, hebben ze geen afdoend antwoord (buiten brute censuur-voor-5-minuten).
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen blijft Patriot zich blijkbaar ook vastklampen aan zijn leugenachtig onderschrift, terwijl hij zo te zien geen antwoorden heeft op mijn eenvoudige vraagjes...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() In het dagelijks leven zijn flaminganten gewoon geen realiteit. Je komt er nooit één tegen tenzij dan op dit forum en bij wielerkoersen. Maar de burger moet wel jaarlijks 15 miljoen euro ophoesten om hun partijen te betalen.
|
![]() |
![]() |
#66 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"De burger" betaalt dan ook perfect proportioneel tov zijn stemgedrag. Hou uw leugens dus maar voor u, we kennen ze goed genoeg
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch moeten de Belgen blijven betalen voor de moordenaars van hun land!
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Als er iemand is die moord en repressie bezigt voor het verder blijven bestaan van zijn staat, zijn het wel de belgicisten. En kun je nu na zoveel dagen eindelijk antwoorden op de vragen?
![]() |
#69 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is een zwaar gechargeerde uitspraak om het zacht uit te drukken. Vooral dat 'perfect proportioneel' stoort me mateloos....... Stemmen op kleine partijtjes, die niet boven de kiesdrempel geraken, verlenen absoluut géén proportionele dotatie. Stemmers die hun stem aan LSP, BuB of andere niet 'gekarteliseerde' kleintjes geven, betalen dus weldegelijk mee aan de subsidie van partijen waar ze hoegenaamd niet voor stemden...........[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 4 juli 2005 om 16:48. |
|||||
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is tijd dat het BELGISCHE Volk de macht overneemt van de ANTI-BELGISCHE politici!
|
![]() |
![]() |
#72 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Seba : 4 juli 2005 om 17:09. |
||||||
![]() |
![]() |
#73 | ||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
de insinuatie van Patriot! en Hans1 is dan ook en alleen gebaseerd op hun afkeer van het seperatisme van het VB, en dat proberen ze dan als algemene waarheid te verkopen door leugens �* la "de Belgen moeten" etc. te verkopen nog een illustratie: Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Seba : 4 juli 2005 om 16:58. |
||||||||
![]() |
![]() |
#74 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ach ja, als de BUB toegang tot de media zou krijgen zouden de mensen uiteraard plotseling wel radicaal pro-Belgisch worden en zou de BUB, aangezien 95% van de bevolking haar ideeën eigenlijk steunt, ruim de absolute meerderheid halen, om niet te zeggen die 95%. Wel, ik hoop met jullie met dat de BUB toegang krijgt tot de media. Een betere manier om jullie holle,clown-achtige en bij geregelde tijden leugenachtige retoriek te ontmaskeren bestaat er niet
![]() |
![]() |
#75 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
*Indien ja: neem op contact op met het dichtsbijzijnde gekkenhuis, u kan er alleen maar beter bij varen *Indien neen: waarom verkocht u dan eerst die leugen als zijdne waarheid? Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() Gaat u nog antwoorden op de vragen of ga je verder gebakken lucht verkopen zoals altijd?
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou je graag willen geloven hé?
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Et maintenant en français, parce que tu ne réponds pas du tout quand je te demande quelque chose en néerlandais. Pouvez-vous me dire ce qui n'est pas correcte �* Wikipedia. ![]()