![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() Geen cijfers? Dat vind ik maar zwak hoor! En die cijfers moeten bestaan hoor. U maakt mij echt niet wijs dat er geen enkel onderzoek is dat naar de godsdienstovertuiging van mensen pijlt, of dat nu zou zijn door een universiteit, een onderzoeksbureau of de overheid. Tenzij er natuurlijk een groot complot aan de gang is... (Heb ik meteen een post bespaard voor de paranoïden onder ons). Het argument 'kijk rond U' is al helemaal idioot. Migranten leven immers geconcentreerd, zodat een globaal beeld krijgen zeer moeilijk is, zelfs voor volbloed sociologen als 'Moi'.
Neen serieus, ik vind het echt ridicuul dat jullie hier over de Islam liggen te schreeuwen zonder enige achtergrond.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() 'Kijk rond u' een idioot argument?
Straks mag iemand enkel en alleen nog maar klappen over datgene waarover hij een diploma heeft, of over die zaken welke hij tot op het bot uitgepluisd heeft. Toen ik jaren geleden van iemand zonder reden een 'mot op mijn bakkes kreeg' (verontschuldig me voor het taalgebruik), moest ik het resultaat van deze persoon zijn psychotechnischeproef niet afwachten, om te weten dat die man een agressief ventje is dat men beter kan mijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() "Migranten leven immers geconcentreerd, zodat een globaal beeld krijgen zeer moeilijk is, zelfs voor volbloed sociologen als 'Moi'."
Daar heeft U niet op gereageerd... Maar bon, de discussie is elders al bezig met cijfers: moslims maken zo'n 3 percent uit van de bevolking. Maar dat wist 'Moi' natuurlijk al. ![]()
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet iemand ook uit hoeveel % moslims van de wereldbevolking het Al Caida-netwerk bestaat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |