![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
en dit nog maar na een kort verblijf van ondergetekende op dit forum. Stalinistische encalves van onze universiteiten. HIHI, ik moet efkes over het tapijt rollen van het lachen 8) Zou Mao dan toch gelijk hebben gehad met z'n culturele revolutie ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maakt diepe buiging ! grinik, hoe komt het toch dat scheldwoorden meestal bij VB'ers teruggevonden worden ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Veralgemening m'n beste. Of kun je nu alle belgen aanbidders van Verhofstad noemen omdat em premier is ? Dit is veralgemening VB-style. Blijf consequent, ik aanvaard "autochtoons krapul!" (je bedoel waarschijnlijk allochtoon, maar ik ben heel vergevend op taalvlak) op voorwaarde da jij "Verhofstad gatlikkers" aanvaard voor iedere belg.
|
|
|
|
|
|
#66 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#67 |
|
Europees Commissaris
|
Is het voor de hand liggende vertellen nu ook al schelden ?
Jouw woorden. "Voor de hand liggend" moet je eenmaal aantonen in de politiek, zeker als je zo vaag blijft. "autochtoons krapul!" is een veralgemening m'n beste. In jouw woorden: voor de hand liggend
|
|
|
|
|
#68 |
|
Europees Commissaris
|
En blijf consequent in je opinie.
Als jij veralgemingen als "autochtoons krapul!" aanvaard (wat impliceert: autoctoon = krapuul) dan moet je andere veralgemeningen ook aanvaarden. Dit heet consequent zijn.
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Banneling
|
Citaat:
(behalve het gewicht dat men toekent aan "genoeg" is voor interpretatie vatbaar) |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Europees Commissaris
|
radicaal,
als je dit volgens de letter wil uitleggen zul je wel je gelijk halen, no problem. Je moet enkel maar eens nadenken hoe zo'n boodschap overkomt. Dan leest 98%: autochtoon = krapuul. Ik veronderstel dat je wat je schrijft correct wil laten aankomen bij de lezers van je post. Dan moet je wel met je zinsbouw rekening houden om verwarring te voorkomen. Of het moet uiteraard zijn dat je boodschap juist is dat je alle autochtonen krapuul vind, maar je ondertussen wel indekt door je taalgebruik.
|
|
|