![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() IK moet je toegeven Stubav,
je zou nog zwart wit noemen terwijl het voor je neus staat, sterk ! we naderen 25 milj. mensen die zich hebben ingetekend. Ter verduidelijking, da's 0.4 % van de wereldbevolking. Naar schatting 2 miljard mensen volgen op een of andere manier de 8 concerten. 1.2 % van wie kijkt heeft zich daar geregistreerd. Zonder betekenis, uiteraard, volledig akkoord ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat eerste gedeelte zeker,
ik heb geen last namelijk van paranoïde samenzweringsgedachten. Dat tweede gaan we afwachten, nietwaar ? De kwijtschelding is praktisch een feit. Het verdubbelen van de hulp is makkelijk haalbaar en zit er inderdaad aan te komen. De eerlijke handel (en zodus Afrika op eigen benen laten staan en hun in staat stellen om hun voorziening zelf te verdienen, want ja, pardon hen, ze kunnen efkes niet op tegen de westerse multinationals) zit er nu nog niet direct aan te komen, dat zou tegen al hun egoïstische moralen indruisen. Maar de druk neemt langzaamaan toe. Heb je nog enkele jaren geduld ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Een klein voorbeeldje Stubav dat je met iemand als jij moet geven,
anders snap je het niet. Als morgen in een opiniepeiling het VB halveert in kiezers, zal ons België er inderdaad anders gaan uitzien ![]() Hoe juist ? VB gaat panikeren, Andere partijen gaan sterker staan, en eeuch, hoelang nog tot de volgende verkiezingen ? Ja, tot zolang moet je dan geduld hebben voor het voelbaar zal wijzigen. Ok, en nu doe je even dezelfde oefening op wereldschaal ? Heb je ook ietske meer tijd nodig dan "tot de volgende verkiezingen". Je komt er wel uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() O ja Stubav
something came to my mind. Ik daag je uit, ga naar de site www.live8live.com lees even de 100 en meer wereldberoemde artiesten die dit project met volle overtuiging steunen. Doe een copy-paste van deze artiesten en noem ze fucking leugenaars, hypocrieten, oportunisten en dikke onnozelaars dat ze deze onzin geloven. yours for the choosing. Ofwel doe je dit, or you shut the fuck up.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Kofi Anan en Nelson Mandella die vandaag ook hun opwachting hebben gemaakt,
ook onnozelaars en bedriegers neem ik aan ? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Momenteel Robbie Williams ...............Schitterend gewoon
![]()
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() JIM zend met bijna een half uur vertraging uit,
BBC 1 is live, t'is maar een tip.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NU de legendarische "The Who" (jeugdsentiment ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
We hebben al 20 jaar geduld, van bij de vorige openbaring van St. Bob. Intussen is er in Sudan niets veranderd, is Zimbabwe van een graanschuur in een hongerland veranderd, hebben we een genocide toegestaan in Rwanda en is Congo helemaal ten onder gegaan en dit ondanks de bijkomende steun van St. Bono. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() The Times: 'Do not disappoint us. Do not create a generation of cynics.'
------ July 02, 2005 An open letter to the G8 leaders Tony Blair UK George W. Bush US Silvio Berlusconi Italy Jacques Chirac France Junichiro Koizumi Japan Paul Martin Canada Vladimir Putin Russia Gerhard Schroder Germany Hi guys. Just so we’re clear . . . The Live 8 concerts that are happening this weekend will be a wonderful musical occasion. But despite the fact that the world’s greatest popular musicians are playing — they are not the stars of the show. The 8 of Live 8 are not 8 musicians or bands — they are you, the 8 leaders of the G8. Let this be absolutely clear before the first note is played. Everyone taking part in these concerts is there because the many generations watching will not tolerate the further pain of the poor while we have the financial and moral means to prevent it. We are gathering for you the largest mandate for action in history. Just as people demanded an end to slavery, demanded women’s suffrage, demanded the end of apartheid — we now call for an end to the unjust absurdity of extreme poverty that is killing 50,000 people every day, in the 21st century, Live 8 is taking place so that you, our elected leaders, right now, in 2005, make the breakthrough demanded by, amongst others, the Commission for Africa, in the battle towards making poverty history. You know what needs to be done, specifically: On Aid: Deliver an extra $25 billion aid for Africa and make plans to ensure this aid really will be effective at eradicating poverty. This must stand beside a further $25 billion for the other poorest countries of the world. This is the absolute minimum required to begin to win the battle against extreme poverty. On Debt: Confirm the 100% debt cancellation from the G8 finance ministers meeting and commit to 100% debt cancellation for ALL the countries that need it and remove damaging economic policies that are imposed as a condition. On Trade: Make decisive steps to end the unjust rules of trade, and allow poor countries to build their own economies, at their own pace. It is only through trade that Africa will eventually beat poverty on its own. Let it be equally clear — That at the same time, African governments must be free from corruption and thuggery and put in place recognised practices of good governance, accountability and transparency towards their own people and to the world. Twenty years ago at Live Aid we asked for charity. Today at Live 8 we want justice for the poor. The G8 meeting next week can take the first real step towards eradicating the extremes of poverty once and for all. We will not applaud half-measures, or politics as usual. This must be a historic breakthrough. Today there will be noise and music and joy, the joy of exuberant possibility. On Friday there will be a great silence as the world awaits your verdict. Do not disappoint us. Do not create a generation of cynics. Do not betray the desires of billions and the hopes of the poorest of our world. Are those 50,000 people each day to be allowed to live, or not? Everyone at Live 8. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Ik zei juist dat "hulp aan afrika" juist bedoelt is om afrika te onderdrukken. Omdat hen hulp bieden in onze ogen hen verwesteren is. Zoals ons idee van onderwijs en politiek. Die zijn niet afrikaans en vloeken alleen met de afrikaanse cultuur. Dus zij sukkelen alleen met die westerse "beschaafde" manieren om een samenleving draaiende te houden, omdat het afrikanen blijven.
Sommige, weliswaar goedbedoelende, westerlingen zouden graag afrikanen zien dansen bij de opening van een hypermodern metrostation (bij wijze van spreken). KOMAAN ZEG! Dus gij zou hulp moeten bieden. Logisch toch?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Bhairav : 3 juli 2005 om 08:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Dat vind ik net iets te zwart-wit.
Er zullen wel groepen zijn die het goed bedoelen, mss wel de meesten. Ze houden zich met dat soort dingen niet al te veel bezig... Ik denk dat het verval van het westen en rellen bij betogingen véél effectiever zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Em heeft, als niet zo bijster geniale popzanger, een fantastische realisatie neergezet die 20 jaar geleden. En er zijn heel tastbare bewijzen dat zijn voedselhulp z'n werk heeft gedaan. Ga je een britse popzanger afknallen omdat em de tientallen afrikaanse politieke regimes niet eigenhandig heeft hervormd ? Get real !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sir Macca stijgt weer zienderogen in de hitlijsten. Hetzelfde voor Sting, Bob G, Pink Floyd, The Who, ... Do I ring a bell ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
je vergeet efkens te vermelden da wij onze overdreven welvaart te danken hebben aan het plunderen van de niet westerse wereld. Klein detail uiteraard, ik weet.
|
![]() |
![]() |