|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  1 juni 2003, 22:17 | #61 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd: 25 juli 2002 Locatie: ertvelde/evergem 
				 |   Wanne, 't is ene pot nat.         | 
|   |   | 
|  1 juni 2003, 22:17 | #62 | |
| Provinciaal Statenlid Geregistreerd: 20 november 2002 Locatie: Lille, Leuven 
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  1 juni 2003, 22:17 | #63 | |
| Staatssecretaris Geregistreerd: 29 mei 2003 Locatie: Hasselt 
				 |   Citaat: 
  | |
|   |   | 
|  1 juni 2003, 22:17 | #64 | |
| Burger Geregistreerd: 29 maart 2003 
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  1 juni 2003, 22:22 | #65 | 
				 |   Wanne, Ik heb met die mensen gewerkt in hun thuisland. Machines opgezet welke zij hadden gekocht van de Fabriek National De Geure de Herstal. (en nu komt het gehuil)!  | 
|   |   | 
|  1 juni 2003, 22:27 | #66 | |
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  1 juni 2003, 22:28 | #67 | |
				 |   Citaat: 
 Ik zeg niet dat elke allochtoon een crimineel is, maar laat ons aub een kat een kat te noemen hé. Als er een allochtoon een misdrijf pleegt, mag de vermelding "Noord-Afrikaanse dader" van mij in de krant staan hoor. Moeten zelfs. Als u de reden waarom de topicstarter de allochtonen met de naam "moslimgespuis" benoemde niet duidelijk is, dan weet ik met 100% zekerheid te zeggen dat u niets van deze problemen kent, en dat u zich beter uit de discussie kan houden... | |
|   |   | 
|  1 juni 2003, 22:31 | #68 | 
				 |   Ik denk dat U maar weinig afweet van Afrika, met zijn slavenhandelaars. De Grootste oorlog is het aantal DUIZNDEN onschuldige mensen die zijn afgeslacht onder het bewind van kin leopold. Maar ja,,, dat staat niet in Uw geschiedenisboekje he. Of denkt U dat de Algerijnen, de marokanen zich vrijwillig hebben oivergegeven aan hun bezetters. Kolonialisten genaamd!!  | 
|   |   | 
|  1 juni 2003, 22:33 | #69 | |
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  1 juni 2003, 22:35 | #70 | 
| Europees Commissaris Geregistreerd: 17 april 2003 
				 |   Eigenlijk spreekt u daarmee uw zelf wel tegen natuurlijk! Want deze duizenden onschuldigen slachtoffers vielen inderdaad in Afrika, maar waren geenszins het gevolg van het warmbloedige karakter van de Afrikanen, maar wel van de Europeanen (zoals bijvoorbeeld Koning Leopold en dat wordt tegenwoordig wel vertelt op de scholen hoor) | 
|   |   | 
|  1 juni 2003, 22:36 | #71 | 
| Burger Geregistreerd: 16 oktober 2002 
				 |   Feit is dat er hier weer duchtig geminimaliseerd wordt. Waarom mogen dergelijke incidenten niet besproken worden? Iedereen kent ze wel, bendes jonge vreemdelingen die ergens neerstrijken en doen alsof alles van en voor hen is. In een park, zwembad, dancing, om het even waar, ambras gegarandeerd. Wat wij vragen is gewoon wat respect en manieren, da's alles. Moeten wij hun gedrag tolereren? Mogen wij niet reageren als we vinden dat ze zich niet erg sociaal opstellen? Het is toch onze fout niet dat ze achterlijk opgevoed zijn en daardoor niet het minste respect hebben voor al wie niet tot hun bende behoort? Al eens zo een groepje nietsnutten aan het werk gezien? Meisjes lastig vallen, aggressief gedrag tentoonspreiden,... ik pik dat gewoon niet. En dat zullen ze voelen ook. | 
|   |   | 
|  1 juni 2003, 22:40 | #72 | |
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  1 juni 2003, 22:40 | #73 | |
| Burger Geregistreerd: 25 mei 2003 Locatie: Antwerpen 
				 |   Citaat: 

__________________ De Vlaams Blok propaganda ontkracht! Meer weten? surf naar http://www.vlaamsvierkant.tk | |
|   |   | 
|  1 juni 2003, 22:41 | #74 | |
| Europees Commissaris Geregistreerd: 17 april 2003 
				 |   Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  1 juni 2003, 22:49 | #75 | ||
				 |   Citaat: 
 | ||
|   |   | 
|  1 juni 2003, 22:50 | #76 | 
				 |   Daarom vind ik een jeugdbeweging als het VNJ dan ook heel gevaarlijk... Zo'n jeugdbeweging kan de integratie van allochtone kinderen alleen maar tegenwerken... | 
|   |   | 
|  1 juni 2003, 22:56 | #77 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 20 augustus 2002 Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman 
				 |   Citaat: 
 [size=6]Op de foto: de Amerikaanse zustervereniging van het VNJ, NSV en VB houdt een alternatieve IJzerbedevaart in de VS[/size]  
				__________________ "De enige reden waarom Hamas bestaat is om Israël te vernietigen en alle Joden ter wereld uit te roeien waar ze zich ook bevinden." | |
|   |   | 
|  1 juni 2003, 23:07 | #78 | ||
| Minister Geregistreerd: 10 december 2002 Locatie: In de stille Kempen 
				 |   Citaat: 

__________________ Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan! | ||
|   |   | 
|  1 juni 2003, 23:29 | #79 | ||
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 20 augustus 2002 Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman 
				 |   [quote="Luddo"] Citaat: 

__________________ "De enige reden waarom Hamas bestaat is om Israël te vernietigen en alle Joden ter wereld uit te roeien waar ze zich ook bevinden." | ||
|   |   | 
|  2 juni 2003, 00:23 | #80 | |
				 |   Citaat: 
 Ja, het komt mijn strot uit dat allochtone jongeren mijn vriendin lastigvallen... Ja, het komt mijn strot uit dat ik die allochtonen in een recreatief park mensen zie intimideren... Ja, het komt mijn strot uit dat ik in een of andere discotheek voor de zoveelste keer ruzie heb met allochtonen... Ja, het komt mijn strot uit dat ik 's zaterdags-avond niet meer naar't stad kan gaan zonder een mes in mijn rug te krijgen van een allochtoon... Ja, en het komt mijn strot uit dat zogezegde politiek correcten doen of er niets aan de hand is en de aanhang van het Vlaams Blok links laten liggen... etc... Godverdomme!!! Al wie het ook beu is, steek zijn vinger op...  | |
|   |   |