Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juli 2005, 16:43   #61
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Nagel op de kop, moet ik wel zeggen... maar dit is niet de plaats om mijn haat tegen chatters te ventileren

Al twijfel ik er niet aan dat Yann een normaal sociaal leven heeft. Yann is overigens geen chatter.
Hopelijk is hij dan wat aardiger. Als de drank in de (andere) man is, zijn de caféruzies niet veraf.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2005, 17:11   #62
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Hopelijk is hij dan wat aardiger. Als de drank in de (andere) man is, zijn de caféruzies niet veraf.
Amai, naar wat voor café's trekt u tijdens de weekend...
Oud 8 juli 2005, 20:41   #63
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ik verwees naar de etablissmenten die u in Antwerpen frequenteert.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by van Maerlant on 08-07-2005 at 21:41
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Ik verwees naar de etablissmenten die u in Antwerpen frequenteert.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Ik verwees naar de etablissmenten die u in antwerpen frequenteert.[/size]
[/edit]
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 8 juli 2005 om 20:41.
Oud 9 juli 2005, 15:44   #64
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ja, maar op voorwaarde dat de Belgisch-gezinden eerst enkele jaren de media-toegang krijgen die ze verdienen. Kwestie van te strijden met gelijke wapens.
Als we allemaal evenveel media-aandacht krijgen, mij goed hoor.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 15:59   #65
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik verwees naar de etablissmenten die u in Antwerpen frequenteert.
Ja, en dat zijn allemaal zaken die bekend staan om hun bras- en vechtpartijen :

buvé, vettige swa, kassa vier, vuile was, de muze, barracuda, het vervolg, de markies de sade, pier 19, hangar 41...

En laat me raden naar welk café u trekt als u eens in een grote stad als Antwerpen bent: "de leeuw van Vlaanderen" [edit]
[size=1]After edit by Yann on 09-07-2005 at 17:00
Reason:

Citaat:

buvé, vettige swa, kassa vier, vuile was, de muze, barracuda, het vervolg, de markies de sade, pier 19, hangar 41...

En laat me raden naar welk café u trekt als u eens in een grote stad als Antwerpen bent: "de leeuw van Vlaanderen" [/size]

Citaat:

buvé, vettige swa, kassa vier, vuile was, de muze, barracuda, het vervolg, de markies de sade...

En laat me raden naar welk café u trekt als u eens in een grote stad als Antwerpen bent: "de leeuw van Vlaanderen" [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Yann : 9 juli 2005 om 16:00.
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 19:38   #66
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Als we allemaal evenveel media-aandacht krijgen, mij goed hoor.
Dat zou inderdaad ideaal zijn, maar dat laten de particraten niet toe.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 23:40   #67
despeRRado
Burger

despeRRado's schermafbeelding

Standaard

Het enige interessante wat ik uit dit topic onthoud is dat Hans1 alle organisaties en verenigingen waarin de term "Vlaams" voorkomt, "niet bepaald Belgisch-gezind en al evenmin neutraal" (citaat) vindt.

Bestaan er - behalve de sossenvakbond en enkele oubollige sportfederaties zoals de Voetbalbond en de Wielrennersbond - nog wel verenigingen en organisaties die in Vlaanderen actief zijn en die zich niet als Vlaams profileren, al dan niet door de term "Vlaams" in hun naam te dragen ?

Het zou immers een ramp zijn voor de geloofwaardigheid en de relevantie van de BUB mocht Hans1 zijn geloof in het complete middenveld en de civil society hebben verloren. Hij maakt toch niet dezelfde fout als VRHFSTDT in zijn burgermanifesten ?

Of wacht eens, de BUB is toch dat partijtje waarin werkelijk geen twee bestuursleden hetzelfde denken over fundamentele kwesties, en dat enkel rabiate "flamingantenhaat" als bindmiddel heeft ? Geloofwaardigheid en relevantie zijn sowieso al nihil bij de BUB. A fortiori als ze een peiling willen uitvoeren waarvan ze de resultaten principieel toch niet willen erkennen.[edit]
[size=1]After edit by despeRRado on 10-07-2005 at 00:41
Reason:

Het enige interessante wat ik uit dit topic onthoud is dat Hans1 alle organisaties en verenigingen waarin de term "Vlaams" voorkomt, "niet bepaald Belgisch-gezind en al evenmin neutraal" (citaat) vindt.

Bestaan er - behalve de sossenvakbond en enkele oubollige sportfederaties zoals de Voetbalbond en de Wielrennersbond - nog wel verenigingen en organisaties die in Vlaanderen actief zijn en die zich niet als Vlaams profileren, al dan niet door de term "Vlaams" in hun naam te dragen ?

Het zou immers een ramp zijn voor de geloofwaardigheid en de relevantie van de BUB mocht Hans1 zijn geloof in het complete middenveld en de civil society hebben verloren. Hij maakt toch niet dezelfde fout als VRHFSTDT in zijn burgermanifesten ?

Of wacht eens, de BUB is toch dat partijtje waarin werkelijk geen twee bestuursleden hetzelfde denken over fundamentele kwesties, en dat enkel rabiate "flamingantenhaat" als bindmiddel heeft ? Geloofwaardigheid en relevantie zijn sowieso al nihil bij de BUB. A fortiori als ze een peiling willen uitvoeren waarvan ze de resultaten principieel toch niet willen erkennen.[/size]

Bestaan er - behalve de sossenvakbond en enkele oubollige sportfederaties zoals de Voetbalbond en de Wielrennersbond na - nog wel verenigingen en organisaties die in Vlaanderen actief zijn en die zich niet als Vlaams profileren, al dan niet door de term "Vlaams" in hun naam te dragen ?

Of wacht eens, de BUB is toch dat partijtje waarin werkelijk geen twee bestuursleden hetzelfde denken over fundamentele kwesties, maar dat enkel rabiate "flamingantenhaat" als bindmiddel heeft ? Geloofwaardigheid en relevantie zijn sowieso al nihil. A fortiori als ze een peiling willen uitvoeren waarvan ze de resultaten principieel toch willen erkennen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door despeRRado : 9 juli 2005 om 23:41.
despeRRado is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 23:51   #68
despeRRado
Burger

despeRRado's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, maar op voorwaarde dat de Belgisch-gezinden eerst enkele jaren de media-toegang krijgen die ze verdienen. Kwestie van te strijden met gelijke wapens.
Zolang het operettegezelschap zonder repertoire (machtig citaat van RV van HUMO) uit Laken op reis gaat en kinderen blijft kweken (dan wel schaamteloos negeren, arme Delphine), zit het met die media-aandacht voor Belgisch-gezinden wel snor.

En komen Belgische krokodillen als Herman De Croo en Mark Eyskens en al die BV's van B-Plus ook niet genoeg in de media ?

Tijd voor een andere litanie, Hans1!
Oud 10 juli 2005, 09:40   #69
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Ja, en dat zijn allemaal zaken die bekend staan om hun bras- en vechtpartijen:

En laat me raden naar welk café u trekt als u eens in een grote stad als Antwerpen bent: "de leeuw van Vlaanderen"
Nee. Ik ga nooit in de stad op café. Waarom zou ik trouwens gaan drinken met mede-flaminganten? Ik ga liever eens uit met wat persoonlijke vrienden.

Oud 10 juli 2005, 09:41   #70
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Dat zou inderdaad ideaal zijn, maar dat laten de particraten niet toe.
Klachten aan het adres van de particraten? Gaat u nu al de directe democratie prediken?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be