![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Zal het moslimterrorisme in het Westen verdwijnen als de moslims er weggaan? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
32 | 42,67% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
40 | 53,33% |
Weet niet |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,00% |
Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het gaat uiteraard over veel meer; ook in Brussel zijn er "te verwaarlozen" deelgemeenten waar niet-westerse allochtonen bijna de meerderheid vormen. Rotterdam, Amsterdam, Den Haag,.. In al deze steden is het percentage autochtone jongeren nu reeds onder de 50% gezakt. Dit ontkennen of minimaliseren moet toch pijn aan uw kritisch brein doen? Maar ja, uw 4%-dogma blijft u achtervolgen.. ![]() PS: Bestaat er een partij genaamd Allochtonen? Je bedoelt de SP.A zeker.. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Levertraan : 11 juli 2005 om 13:17. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mohammed B.: ik zou het weer doen
AMSTERDAM - Mohammed B. heeft dinsdag in zijn laatste woord gezegd dat hij opnieuw zou moorden als hij daartoe de kans kreeg. "Als ik de mogelijkheid zou hebben om het nog een keer te doen, ik zou het precies hetzelfde doen", hield hij de rechtbank onomwonden voor. Meester hij doet het weer
![]() |
#63 | |||||||||||||||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er zijn 400 000 allochtonen zegt hij zelf. 4 procent van tien miljoen. Dat klopt met wat de Koning Boudewijn stichting als maximaal mogelijk cijfer opgeeft, het zijn er natuurlijk heel wat minder. Te bekijken op dit forum in zijn show op de Nederlandse televisie. Kijk zelf maar. Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 12 juli 2005 om 16:08. |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wel zijn er in Noord-Ierland mensen die zich tot een bepaalde gemeenschap rekenen, protestanten of katholieken. En in die zin is het vergelijkbaar met hier, waar bepaalden zich ook tot een gesloten gemeenschap gaan rekenen. Citaat:
Indien 20% van België is bebost zou dit volgens u inhouden dat men zich voor 20% zorgen moet maken in de stad dat er een boom op hun huis valt.. Citaat:
http://www.forum.nl/pdf/verantwoordelijk.pdf Forum is een redelijk "onverdachte" bron, het is namelijk een onderdeel van de multiculindustrie zelf. In hoofdstuk 5 lezen we: Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik betwijfel of de cijfers hier bij benadering dezelfde zijn. Nederland heeft het heel anders aangepakt en dat is hun probleem. Citaat:
Citaat:
Het gaat hier over een derde van de wereldbevolking, met allerlei takken, onderverdelingen en zonder een "paus". Allemaal leugenaars en sprookjesfiguren? Het ergerlijkste aan racisme is dit soort generalisaties. Het is dom en je kan er niet op antwoorden: "De Islam" bestaat niet. Ik kan daar dus met de beste wil niets over zeggen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||||||||||||||||||||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Nogmaals ericferemans: een globale minderheid sluit een lokale meerderheid niet uit. Deze logisch, onderbouwde vaststelling blijkt maar niet tot u door te dringen. Citaat:
Citaat:
Verder vind ik het amusant dat nu de consequenties van multicultureel Nederland pijnlijk duidelijk worden, Vlaamse linksen niks meer met Nederland te maken hebben. Was Nederland niet jaren voorop qua integratie van minderheden? Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Levertraan : 12 juli 2005 om 21:12. |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() Men zal het terrorisme niet kunnen oplossen door de moslims in onze gebieden te verwijderen.
Ook mogen we niet veralgemenen.Niet iedere moslim is een terrorist. Ik persoonlijk vind de islam een achterhaalde godsdienst net zoals alle andere religies dat zijn maar niet iedere gelovige van de koran is een fundamentalist die het verval van het westen wil. Maar het kleine groepje van mensen die enkel het verval van het westen willen zijn mensen die enkel de taal van het zwaard verstaan en het heilige spreekwoord "oog om oog en tand om tand" Deze mensen zul je niet kunnen stoppen door talloze vergaderingen en vredes gesprekken of armoede bestrijding want meestal komen deze terroristen uit vrij wel stellende milieu's. Deze mensen moet men dus met hard geweld terugslaan want dit is de enige taal die ze verstaan. Het is aan de moslim gemeenschap om te begrijpen dat het westen enkel en alleen uit is om deze mensen te vernietigen en niet de islam en de hele moslimgemeenschap indien zij dit niet kunnen inzien en begrijpen zijn ze niet bijster slim in mijn ogen en als ze dan ons als vijand zien rest ons alleen nog 1 mogelijkheid en dat is alle moslims die ons als vijand bezien ook als vijand te behandelen. De moslims die echt begrijpen waarvoor het westen staat zullen zich ook bij ons voegen omdat ze dan ook dezelfde waarden hebben en vrijheden. en voor de rest kan en wil ik geen medelijden hebben, punt uit |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||||||||||||||
|
![]() Citaat:
Hun familie konden ze pas later over laten komen (een mensenrecht dat oorspronkelijk geschonden werd) Als Antwerpen het best-betalende OCMW heeft ben ik de koning van China. Zeg dit NOOIT tegen die madamme die daar baas is, ik vrees voor je leven. Ik ben bang dat je het al niet eens meer tegen Mieke Vogels mag zeggen... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die wetgeving op de racismebestrijding en de gelijke kansen is echt niet voor de grap gestemd... Jij zegt altijd maar dat mensen als ik naïef zijn omdat we geen vijandigheid voelen vanwege of tegenover migranten. Wij vinden jou niet alleen tamelijk van slechte wel maar ook zeer naïef door niet te willen aanvaarden dat deze mensen schabouwelijk zijn behandelt, en dat de enige oplossing ligt in het oplossen van de discriminatie en het wegwerken van de vooroordelen, niet in het creeëren van een verzuurde racistische houding vergezeld van daadwerkelijke discriminatie.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 12 juli 2005 om 23:10. |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik heb hier wel enkele cijfergegevens uit mijn Wolters Wereldatlas, maar hier wordt enkel een onderscheid gemaakt tussen Belgische nationaliteitsbezitters en diegenen die dit niet hebben. Allochtonen worden dus niet in rekening gebracht, en dit vertekent de reeele situatie dus. Maar als het u zou interresseren: In Sint-Joost-Ten-Node leefden 50,3% niet-Belgen in 1998. Maar wat ik mij afvraag, zou u het erg vinden indien er Vlaamse steden zouden bestaan waar autochtonen de grootste minderheid zijn? In Nederland zal dit onafwendbaar zijn (of er moeten al hele erge dingen gaan gebeuren..). Ik vraag dit omdat ik de indruk heb dat u het bestaan van zo'n multiculturele steden waar meer dan 50% allochtoon is blijkbaar niet lust. En via allerlei omwegen het bestaan, of toekomstig bestaan ervan in twijfel wilt trekken..
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Overigens zal ik ontsnappen aan de deportatie en onderduiken in West-Europa. Al zwervend van dorp naar dorp zal ik overal de achtergebleven vrouwen geven wat ze missen. Mmmmmm... Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||||
|
![]() Citaat:
bon: Ik ontken het bestaan van Allochtonië. Het gaat hier om een begrip dat mij niet duidelijk is. Wil je nu zeggen: Kan jij leven in een land waar meer niet-Vlamingen dan Vlamingen wonen? Dat doe ik: Belgie, Europa... Een hoop nationaliteiten, keukens, culturen: alle dagen al op mijn TV. In de grootstad op restaurant en in de bonte wijken. Ik kom daar graag. Het helpt natuurlijk dat ik een tijdje in Amerika en in Afrika heb gewoond. Ik voel me hier thuis omdat het hier niet saai is. Of ik nu tuk ben op een verarmd Vlaanderen dat worstelt met getto's? Neen: maar dat zal aan onszelf liggen. Gaan we nu eindelijk eens stoppen met mensen te discrimineren? Als economist besef ik al jaren (met alle andere economisten) dat onze enige oplossing voor de vergrijzien die economisch leefbaar is verjonging betekent door immigratie. Alleen is er die kutpartij die het de verstandige politieke partijen belet om dit aan te kaarten. Ik hoop dat deze vreselijke situatie (discriminatie en economische problematiek door het tegenhouden van de immigratie) een oplossing krijgen, bijvoorbeeld door het verzwakken van het VB. Mensen zullen op de duur moeten kiezen tussen algemeen belang en zogenaamd Vlaams Belang, tussen overleven en voortsukkelen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 13 juli 2005 om 01:36. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
U pleit hier immers, uit economische redenen, om het relatief lage percentage autochtone jongeren bij te passen door de invoer van, wat in de praktijk neerkomt op, 3e wereldmigranten. U propageert hier dus een systematische politiek die het etnisch landschap grondig wijzigt. En waarop is deze politiek gebasseerd? Op de grillige wetten van de Economie.. Wat is de economie van een land nog waard dat constant dreigt te vervallen in een burgeroorlog? Wie spreekt er nog over economie, indien men ervaart dat de sociale cohesie volkomen zoek is, en men zich niet meer thuis voelt in bepaalde gebieden? En men daar desnoods voor wil vechten.
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar dat is dan weer links. Slaven deporteren van het westen naar hier is progressief en links. Lastige gasten aanporren om naar hun landen terug te keren is extreem rechts. Make your pick. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||||
|
![]() Citaat:
Dit fascistisch noemen is zever: het is a) gebaseerd op totale vrijwilligheid b) er van uitgaand dat dit weloverwogen en rekening houdend met alle factoren, niet louter economische, gebeurt. Het alternatief is dat je binnenkort mag werken tot je 95 ste terwijl in die landen men voort blijft creperen van ellende. Etnische oorlogen? Waar? Kom toch weer niet af met Borgerhout, ik zit daar te vaak pinten te pakken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 14 juli 2005 om 21:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Inderdaad, wij kenden immigratiegolven. Maar altijd van Europeanen. Kent u nog plaatsen in België van Franse enclaves? Of Duitse? En ik heb nog een vraag? Waarom zouden wij die economie moeten achterna hollen gebasseerd op plat consumentisme? Waarom moet dit dichtbevolkt land nog dichtbevolkter worden? Een ingenieus systeem waarbij de forse erfenissen van het Vlaams gepensionneerdenleger, geïnvesteerd worden in de economie en de wedden van de jonge generatie kan op termijn leiden tot een systeem waar men meer vrije tijd heeft, minder bevolkingsdruk en een minder stressvol bestaan.
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Die zijn er natuurlijk wel van Fransen en Duitser: Eupen en Gent.... Ons land ontvolkt binnenkort: 52 procent is ouder dan 50 Die jongeren zullen binnenkort inderdaad fors moeten gaan werken, indien ze niet geholpen worden door immigranten. Tot hun 80 ste waarschijnlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Grappig vandaag zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
b) vraag het eens aan de gepensioneerden. c) O sanctas simplicitas. terloops: heb je een boma of bompa? Stel hen de vraag eens ! |
|
![]() |
![]() |