![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Volg je de Tour De France | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
16 | 42,11% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
15 | 39,47% |
via het nieuws |
![]() ![]() ![]() |
5 | 13,16% |
wielrennen wat is da? |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,26% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2de in Omloop het Volk winst in 2 ritten Parijs-Nice 8ste in Milaan Sanremo winnaar E3 prijs (spurt met 2) winnaar Ronde van Vlaanderen (aankomst solo) winnaar Parijs Roubaix (spurt met 3) 4de in de Scheldeprijs winst rit Ronde van Picardië winst 2 ritten en eindklassement Ronde van België 2 ritten in de Tour en nog steeds uitzicht op groen Nog een aantal uitslagen van Vlamingen: Nick Nuyens winnaar Omloop Het Volk Stijn Devolder winnaar Driedaagse de Panne Niko Eeckhout winnaar Dwars door Vlaanderen Wim Vanhuffel: top 15 giro + mee met de beste in de cols 3 de op de Mont-Ventoux in de Dauphiné dus zo slecht is dat nu ook niet gesteld met onze VLAAMSE wielrenners.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 11 juli 2005 om 19:19. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() Ik supporter voor Boonen, Mc Ewen en vino.
Armstrong is niet echt m'n favoriet, maar ik vind het mooi dat hij zo sportief is. Hij maakt vaak mooie gestes, iets wat hem siert en een van de grootste maakt. Vergelijk dat eens met bvb een Michael Schumacher in de F1, vaak wereldkampioen geweest, maar bijzonder onsportief. Soit, voor zover ik kan supporteren voor farmaceutische producten...
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() wielrenners pissen tijdens het fietsen.
en naar zulke mensen kijkt men op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mitgard doet dat voor zijn computer.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Armstrong doet (of deed) nochtans niet zo sportief naar Boonen naar het schijnt. Die was echt pissed dat die US Postal verliet volgens Sport Magazine.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
maar twas wel raar dat boonen het daar maar een jaar volgehouden heeft nu Lefvere was vorige week ook niet bepaald gelukkig dat Rogers en Sinkewits naar T-mobile gaan Quick step heeft dan ook zwaar geinvesteerd in hun En vind dat ze allebei toch wat te weinig getoond hebben voor wat ze waard zijn Lefvere mag nu helemaal opnieuw beginne om een ploeg optebouwen die sterk zou staan voor de tour |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Ik supporter voor Ullrich, maar ik vrees dat het dit jaar weeral niets zal zijn.
Bij bergritten pak ik verlof om ze integraal te kunnen zien. Sport is het positieve nieuws tegenover al de rest van het nieuws dat een mens weinig kan opbeuren. Spijtig genoeg is er geen enkele Belg meer die een molshoop op kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
let maar op vinoukourov , die zou gevaarlijk uit de hoek kunnen komen , ik denk dat het rijk van amstrong uit is
![]() |
![]() |
#72 | |||||
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Van pure ergernis over zoveel slechte vrt-journalistiek kijk ik nu trouwens naar de NOS (+- 22u30) waar er tenminste kwaliteitsjournalistiek wordt vertoond.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Geertje : 12 juli 2005 om 07:34. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
bwah hij zei zelf dat hij in het rood reed toen hij de aanvallen van vino moest ongedaan maken dus Alleen jammer dat basso de strijd al opgeeft " lance is toch te slecht dus ik verdedig mijn podium "
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het doet me denken aan de tijd dat Carl Huybrechts nog commentaar gaf bij voetbalwedstrijden. Bij wedstrijden van Club Brugge noemde hij de helft van de ploeg Jan Ceulemans. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
maar de comentaar in de koers zelf vind ik wel beter of die van de nos want da trekt op niets tegenwoordig ofwel moet je kijken naar de Franse post ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Sportcommentaat is idd ook een van de pijnpunten van de Vlaamse sport.
Misschien daarom dat wo zo weinig topsporters hebben ![]()