Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2005, 13:37   #61
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis
Omdat ik vind dat ieder zijn eigen ding moet doen... ik wil ginder gerust gaan helpen met hun Informatica-systemen op te bouwen moesten er bedrijven willen investeren... daar zijn ook mensen voor nodig in Kinshasa... en dat zie ik onze militair hier nog neit doen ...
Hebt ge enig idee waar het verschil zit tussen uw kop tussen de rondvliegende kogels te steken of achter een schermke te kruipen? ma ik denk da ge u vergist, het leger heeft ook informatici En ja ik ben zelf ook informaticus, maar ik roep niet op dat wij daar moeten gaan helpen omdat ik het zelf niet zou gaan doen, het is mij mijn leven gewoon niet waard.
Oud 19 juli 2005, 13:57   #62
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Hebt ge enig idee waar het verschil zit tussen uw kop tussen de rondvliegende kogels te steken of achter een schermke te kruipen? ma ik denk da ge u vergist, het leger heeft ook informatici En ja ik ben zelf ook informaticus, maar ik roep niet op dat wij daar moeten gaan helpen omdat ik het zelf niet zou gaan doen, het is mij mijn leven gewoon niet waard.
Het verschil is dat een militair dient om tussen kogels te werken, een ingenieur niet...
Oud 19 juli 2005, 17:24   #63
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis
Het verschil is dat een militair dient om tussen kogels te werken, een ingenieur niet...
Last van het "ik voel mij beter dan een ander" syndroom?
Oud 19 juli 2005, 17:32   #64
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken
Last van het "ik voel mij beter dan een ander" syndroom?
Helemaal niet, maar zo is het toch hé, een soldaat moet daar mee om kunnen gaan, daarvoor dient die opleiding, een ingenieur moet dat niet kunnen hé... en ik voel me zeker niet beter ofzo, ieder moet zijn ding doen ...
Oud 19 juli 2005, 17:45   #65
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Het enige wat in Kongo een beetje georganiseerd is en bijgevolg een beetje werkt is de kerk (cf. onderwijs, gezondheidszorg). Het lijkt me niet zo'n slecht idee om via die structuren ontwikkelingshulp te bieden i.p.v. geld te blijven storten op de rekeningen van de extreem corrupte Kongolese overheid. De congregaties die er nu actief zijn lijken me een stuk gemakkelijker te controleren.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be