Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2005, 17:46   #61
lordoffaith
Provinciaal Statenlid

lordoffaith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn
Cercle Brugge! Sympathieke ploeg zonder hooligans...Helaas ben ik 1 van de 5 supporters. Elk jaar pakken we er wel 1 af van Clup.

ik kan u garanderen bij ons ( rsca ) kan je op veel sympathie rekenen
Oud 18 juli 2005, 21:01   #62
Blauwzwart
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Sedert dat den Trond vertrokken is, misschien.
Toch niet, zelfs Sollied plaatste meteen Bosko Balaban op de bank en zelfs naast de selectie, toen hij zich vedette-allures begon aan te meten.

Voor de Clubfans moet je een echte "Bruges' boy" zijn om aanvaard te worden. Scorende spitsen als Mendoza en Balaban worden gedoogd, omdat ze Club resultaten bezorgen, maar echt populair zijn ze nooit helemaal.

De meest geliefde spelers waren vorig seizoen leeuwenharten als Gert Verheyen, Fille Clement en Timmy Simons. In Anderlecht zouden Verheyen en Clement uitgespuwd worden. Het leeuwenhart bij uitstek, Jan Ceulemans, wordt momenteel als een held terug thuis verwelkomd, zonder enige garantie dat we evenveel sportieve resultaten zullen boeken als onder Sollied. Robot Sollied was trouwens ook hoegenaamd niet meer gewenst bij de die hards van Club, ondanks de titel.

Pipo's met vallende ziekte als Aruna zouden bij Club nooit dezelfde populariteit genieten als bij Anderlecht.
Oud 18 juli 2005, 22:03   #63
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blauwzwart
Toch niet, zelfs Sollied plaatste meteen Bosko Balaban op de bank en zelfs naast de selectie, toen hij zich vedette-allures begon aan te meten.

Voor de Clubfans moet je een echte "Bruges' boy" zijn om aanvaard te worden. Scorende spitsen als Mendoza en Balaban worden gedoogd, omdat ze Club resultaten bezorgen, maar echt populair zijn ze nooit helemaal.

De meest geliefde spelers waren vorig seizoen leeuwenharten als Gert Verheyen, Fille Clement en Timmy Simons. In Anderlecht zouden Verheyen en Clement uitgespuwd worden. Het leeuwenhart bij uitstek, Jan Ceulemans, wordt momenteel als een held terug thuis verwelkomd, zonder enige garantie dat we evenveel sportieve resultaten zullen boeken als onder Sollied. Robot Sollied was trouwens ook hoegenaamd niet meer gewenst bij de die hards van Club, ondanks de titel.

Pipo's met vallende ziekte als Aruna zouden bij Club nooit dezelfde populariteit genieten als bij Anderlecht.
ik bedoelde eigenlijk dat trond de vedette was

als jij het strijkijzer genaamd CLEMENT of Hertje KLOEFFE Verheyen als je helden ziet, dan is mij dat best
persoonlijk hou ik meer van de sierlijke klasse van een wilhelmsson of een aruna
maar ik geef toe, een lelijk gebouw kan ook de regen tegenhouden
Oud 19 juli 2005, 01:03   #64
big bad wolf
Parlementslid

big bad wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn
Cercle Brugge! Sympathieke ploeg zonder hooligans...Helaas ben ik 1 van de 5 supporters. Elk jaar pakken we er wel 1 af van Clup.
nog 50.000 jaar wachten en Cercle heeft dezelfde fanbasis als Club
Oud 19 juli 2005, 09:41   #65
restons courtois
Parlementslid

restons courtois's schermafbeelding

Standaard

Neen, Cercle 2 keer belgische kampioen en plots zijn 75% van de clup fans Cercle supporters.
Cercle is de club van't stad...
restons courtois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 10:12   #66
big bad wolf
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door restons courtois
Neen, Cercle 2 keer belgische kampioen en plots zijn 75% van de clup fans Cercle supporters.
zelfs als Cercle verhuist naar Damme, zijn ze niet eens club van 't stad..

Cercle heeft maar 1 functie in het belgisch voetbal: Club een extra thuiswedstrijd bezorgen!
Oud 19 juli 2005, 10:15   #67
big bad wolf
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door restons courtois
hoe weet je trouwens wanneer je auto versleten is?
als er een sticker op plakt "Cercle kampioen"

sla de statistieken er maar es op na, en je zult zien dat het zeker niet overdreven is
Oud 19 juli 2005, 11:09   #68
restons courtois
Parlementslid

restons courtois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door big bad wolf
hoe weet je trouwens wanneer je auto versleten is?
als er een sticker op plakt "Cercle kampioen"
Hehe, ok dat is een goede...
restons courtois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 16:54   #69
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

KRC GENK, blijkbaar ben ik de enige hier ... mijn pa is was vroeger al supporter van Winterslag, zijn broers allemaal voor Waterschei, wat wel voor veel discussie heeft gezorgd, maar dat kwam omdat hij jonger was en beetje wou rebelleren tegen die oudere broers die hem altijd zegden wat te doen... winterslag is alstijd wel de "mindere" ploeg geweest in Genk, na de fusie van Waterschei en Winterslag gaan ze dus samen naar de voetbal... ikzelf ben maar 4 seizoenen een abbonement gehad, toen ik op kot ging heb ik gn abbonnement meer genomen... maar kben nog altijd fan hoor... KRC GENK is volgens mij ook dé ploeg van België met de meeste abbonnementshouders, verbeter me als ik mis ben, ze trekken in ieder geval altijd veel volk en veel mensen komen er mét hun kinderen naartoe... ze hebben danook een van de mooiere stadions van België hé... op Belgisch niveau is dat toch al mooi te noemen...
Oud 20 juli 2005, 07:27   #70
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ze hebben danook een van de mooiere stadions van België hé...
met die miljarden die ze in de tijd hebben gekregen is dat niet moeilijk
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2005, 09:25   #71
Blauwzwart
Burgemeester

Standaard

Citaat:

als jij het strijkijzer genaamd CLEMENT of Hertje KLOEFFE Verheyen als je helden ziet, dan is mij dat best
persoonlijk hou ik meer van de sierlijke klasse van een wilhelmsson of een aruna
Niet alleen de regen tegenhouden, zelfs kampioen spelen en dus voor Anderlecht eindigen.

Degeliik eik valt misschien minder op, maar is van alle tijden. Design springt meer in het oog, maar is minder degelijk en ook visueel vlugger aan vervanging toe. Snappie ?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Blauwzwart on 20-07-2005 at 10:28
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Niet alleen de regen tegenhouden, zelfs kampioen spelen en dus voor Anderlecht eindigen.

Degeliik eik valt misschien minder op, maar is van alle tijden. Design springt meer in het oog, maar is minder degelijk en ook visueel vlugger aan vervanging toe. Snappie ?[/size]

[size=1]After edit by Blauwzwart on 20-07-2005 at 10:27
Reason:

Citaat:

Degeliik eik valt misschien minder op, maar is van alle tijden. Design springt meer in het oog, maar is minder degelijk en ook visueel vlugger aan vervanging toe. Snappie ?[/size]

[size=1]After edit by Blauwzwart on 20-07-2005 at 10:27
Reason:

Citaat:

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

[/edit]
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  pin Club - Vlaamse Leeuw.jpg‎
Bekeken: 62
Grootte:  524,1 KB
ID: 122  

Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 20 juli 2005 om 09:28.
Blauwzwart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2005, 09:32   #72
Blauwzwart
Burgemeester

Standaard

Mooie jongetjes daar inderdaad bij Anderlecht
Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 20 juli 2005, 09:46   #73
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kompany en Aruna. Idd, twee knappe venten !!
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2005, 09:55   #74
lordoffaith
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

van een talent als kompany kan fcb maar dromen
Oud 20 juli 2005, 09:57   #75
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Degeliik eik valt misschien minder op, maar is van alle tijden. Design springt meer in het oog, maar is minder degelijk en ook visueel vlugger aan vervanging toe. Snappie ?
Ik snap in elk geval dat Anderlecht veel meer trofeeen heeft behaald dan Club. En met beter voetbal. Ik heb dan geen twijfel dat er slechts 1 echte voetbalclub is in dit land, gelegen in Brussel.
Oud 20 juli 2005, 10:24   #76
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
met die miljarden die ze in de tijd hebben gekregen is dat niet moeilijk
Dat mocht ook wel nadat ze onze provincie gekoloniseerd hadden, wij zijn qua grondstoffen de rijkste provincie van België, maar we hebben er zelf niet veel van gezien... alles ging rechtstreeks naar Brussel... kom niet zagen dat we iets teveel hebben gekregen. We zijn een uitgebuite provincie en als we dan eens iets krijgen wordt het ons niet gegund... we hebben nooit iets gekregen, om maar één voorbeeld te geven, bekijk de spoorverbindingen eens in België en zie eens wat er zoal in Limburg ligt, bitter weinig, ik moet bvb. een half uur rijden met de auto voor het dichtsbijzijnde station...
http://users.pandora.be/krizla/data/nmbs.gif
Dat KRC Genk zo een goede ploeg is geworden ligt niet aan het geld dat ze meer dan 20 jaar gelden gekregen hebben, dat ligt aan de goede motivatie, het goede bestuur, de vele supporters en alle vrijwillegers die zich door de jaren hebben ingezet voor de ploeg... en ze hebben ook vele prijzengeld bijeen gespeeld daardoor, je moet niet denken dat ze alles in hun schoot kregen geworpen, ja kan dit niet als argument blijven gebruiken...
Oud 20 juli 2005, 10:28   #77
Blauwzwart
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lordoffaith

Liever Timmy Simons. En ook diens vertrek vangen we wel op.

Kompany doet me altijd denken aan een hertejong, een beetje de multiculturele tegenhanger van Johan Verstreken. En daarbij nog even unisex als Michael Jackson, dus ik begrijp wel dat het progressieve journaille likkebaardt bij het horen van het stemmetje en het zien van Kompany's kontje en amandeloogjes.

Kompany is het gedroomde 'cross culture' model, rasloos en geslachtsloos. Allee, het gedroomde model voor zij die daarop ideologisch kicken natuurlijk.[edit]
[size=1]After edit by Blauwzwart on 20-07-2005 at 11:29
Reason:

Citaat:

Kompany doet me altijd denken aan een hertejong, een beetje de multiculturele tegenhanger van Johan Verstreken. En daarbij nog even unisex als Michael Jackson, dus ik begrijp wel dat het progressieve journaille likkebaardt bij het horen van het stemmetje en het zien van Kompany's kontje en amandeloogjes.

Kompany is het gedroomde 'cross culture' model, rasloos en geslachtsloos. Allee, het gedroomde model voor zij die daarop ideologisch kicken natuurlijk.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Kompany doet me altijd denken aan een hertejong, een beetje de multiculturele tegenhanger van Johan Verstreken. En daarbij nog zo unisex zoals Michael Jackson, dus ik begrijp wel dat het progressieve journaille likkebaardt bij het horen van het stemmetje en het zien van Kompany's kontje en amandeloogjes.

Kompany is het gedroomde 'cross culture' model, rasloos en geslachtsloos. Allee, het gedroomde model voor zij die daarop ideologisch kicken natuurlijk.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 20 juli 2005 om 10:29.
Blauwzwart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2005, 10:55   #78
big bad wolf
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ik snap in elk geval dat Anderlecht veel meer trofeeen heeft behaald dan Club. En met beter voetbal. Ik heb dan geen twijfel dat er slechts 1 echte voetbalclub is in dit land, gelegen in Brussel.
FCB heeft numeriek mss wat minder trofeeën behaald, maar ze zijn wel altijd eerlijk verdiend, kan van de kiekenfretters niet gezegd worden. bovendien haalt FCB zijn successen met een veel kleiner budget.

bovendien is FCB de beste ploeg in de recente geschiedenis: in de laatste 10 jaar zijn we altijd kampioen of runner up geweest en hebben we 5 bekerfinales gespeeld. beat this
Oud 20 juli 2005, 10:57   #79
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
5 bekerfinales gespeeld.
met 'dank' om die laatste te verliezen hehe
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2005, 11:19   #80
lordoffaith
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

Kompany is het gedroomde 'cross culture' model, rasloos en geslachtsloos. Allee, het gedroomde model voor zij die daarop ideologisch kicken natuurlijk.

jongen jongen kompany is het grootste talent ooit in Belgie maar ja gij hebt liever simons die door aruna wordt voorbijgeraasd ge doet maar

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be