![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar respect, dat kan jij niet opbrengen.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.....lucht ??????8)
![]() |
![]() |
#64 | |||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Respect opbrengen voor al dan niet naar boven bashende profiteurs, kunt U van mij niet verwachten... Daarvoor heb ik te veel respect voor de echte kansarmen... Respect heb ik evenmin voor 'onze' vakbonden, omdat die in een ver verleden leven... Wars van elke realiteitszin... Niets dan eigenbelangers (en enkele idioten die niet beseffen dat ze het eigenbelang van anderen aan het verdedigen zijn...)... Zakken van plastic zakken, zou mijn moeke zeggen... En dat ik de Pol Potters van de LSP niet aanbid, dat is U genoegzaam bekend... Daar zitten trouwens ongemeen heimelijke kereltjes tussen, die langs geen kanten kunnen verdragen dat anderen niet akkoord zijn met hun ouderwets gezeik... U persoonlijk bent trouwens het figuurtje met het onverdraagzaamste karakter dat ik ooit tegengekomen ben (cfr CP)... W A L G E L I J K... (en dan houd ik me nu nog in ![]() En trommelt nu uw pamperlegioen maar op, zodat U nog een leuk bashwedstrijdje kunt organiseren (U kunt niet inbeelden wat een kick uw belangstellling voor mijn persoontje me geeft. ). Vaststellen hoe belangrijk die nietsnutters mij, een spitsmuizenbaby, achten... dat geeft me een ongelooflijk gevoel... Ik krijg er zelfs zelfsrespect van... En U bent straatmuzikant... Tja, veel meer had ik echt niet van U verwacht (en dat is niet denigrerend bedoeld)... En U mag een ongelooflijk respect hebben voor Vindt de Vogel... Dat zegt meer over U als over die vogel... En U mag vanzelfsprekend doorgaan met dergelijke postings, maar zou U dat niet onder K&K, uw geliefkoosde rubriek,doen? En nu krijg ik gegarandeerd de Pietjes, De Kings, De Eno2's, de Mittekes, de Muskieten... op mijn 'dak'... [size=1]Nogal een geluk dat luizen niet kunnen worden overgedragen van mens op dier, alleen van mens op mens. Wel kunnen luizen voorkomen op knuffeldieren (U beschouwt me wel als knuffeldier, maar dan ben ik niet)…. Dus uw luizenaanval zal niet lukken... Wist U trouwens dat uw ras kan zwemmen? [/size] ![]() ![]() Hier de Chipiebashers, die elkander aan het opluizen zijn... [size=1](Deze post is ironisch bedoeld, want men die linksen weet men nooit... En niet vergeten, zoals ik pas heb geleerd, 'ironie, is het wapen van de zwakkeren'.... Dus in feite bent U een zwakkere aan het bashen en basht U dus naar beneden ![]() [size=1]Edit:[/size] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 16 juli 2005 om 23:13. |
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tjonge jonge, in gent zouden ze met de feesten u in de leie beginnen duwen stilletjes aan. De meesten zijn naieve werkslaven ook, wat is daar mis aan om dat te zeggen? Als jij in een systeem zit van al wat je verdient heb je nodig om je betalingen mee te doen kun je er zo maar niet uit stappen hé? Dus dan ben jij de slaaf van je werk! Je kan je hoogstens verleggen van werk maar zult weer in hetzelfde systeem zitten. Je hebt werkgevers die ook de slaaf zijn van hun eigen zaak, veel zelfs. Als je bv start met een investeringslening van 10 miljoen frank of meer, ben je verplicht hard te werken en niet ziek te worden om ze terug te kunnen betalen. Dus dan ben je de slaaf van je eigen zaak. Als je met personeel werkt en je begint bv rzs achter te staan en je moet je dubbel in alle bochten beginnen wringen om te kunnen bijbenen met je betalingen, dan ben je ook de slaaf van je eigen zaak aan het worden. Dat zijn allemaal serieuze valkuilen die te weinig ingeschat worden op voorhand. Als je met personeel werkt en je hebt het geluk wat miljoenen opzij te kunnen leggen en je personeel het minimum te betalen en hun geen bonusjes geeft als dank, dan ben je ook een slavendrijver. Een parasiet! Vind je dat niet normaal? Vroeger als carrossier bij mijn baas als ik begon te horen hoeveel hij op mijn kap verdiende. Ik spreek van soms 100'000 frank per dag! Jaja zonder zever. Wel hij wilde ook geen opslag geven dus kon hij mijn kloten kussen en zelf zijn auto's uitkloppen. Ik kreeg ook dat slavengevoel. Het is in die periode dat er dan een schemerzone begon te komen, maar dat is iets gans anders. In elk geval mocht er in die tijd zoiets bestaan hebben van een basis principe ik zou er toen dankbaar gebruik van gemaakt hebben. Nu was ik natuurlijk verplicht om mij in het duister te begeven. Moest er nu zo een basis principe bestaan er zou veel meer ondernomen worden en veel meer geriskeerd worden aangaande investeringen en kapitaal inbreng omdat ze zouden weten dat ze nooit blut en berooid kunnen eindigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als iemand van de dop gesmeten word gaat u dat toch niet aan?
Als uw vrouw op een ander zit moeten wij dat ook niet weten hé? |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaat U nu al uw frustraties op een spitsmuis afwentelen?
U gaat waarschijnlijk toch niet ontkennen, dat hetgeen ik aanhaal niet zelf door de betrokkene, zelfs met een zekere fierheid, werd neergepend?... [size=5]M[/size]oest ik dat wel verklaren, dan heeft iedereen natuurlijk het recht om vragen te stellen (ook 'ambetante')... En uw schemerverhaal, iets hoger, daar zal ik maar wijselijk over zwijgen... Het lost toch niets op... Enkel uw bloeddruk verhoogt... Allez, ik wens U alleszins prettige Gentse Feesten toe (en niet te veel wezens in de Leie duwen...)... en als U zingt 'Ik hou van jou'... denkt dan eens aan mij... ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 17 juli 2005 om 08:17. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||||||
Banneling
|
![]() @Musketo
Die mail die U deze nacht ( 00:35) gestuurd heeft... geweldig indrukwekkend... Het is niet voor niets dat de LSP uw voorkeur als partij heeft... Hieronder maak ik de inhoud bekend: Citaat:
----------------------------------------------------------------------- ![]() [edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 17 juli 2005 om 09:05. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
U beseft dat U mij aan het stalken bent (of is het kruisigen?)... Leest anders er uw postings maar eens op na... Mij niet gelaten hoor... Ik ga ook niet zoals een ukkie hierover mijn beklag bij de modi doen... Als U verder wilt doen met uw geleuter, dan graag via K&K (of gebruik de negeertoets)... [size=1](ik ken de strategie van de slinkiewinkies wel hooor.... Frontaal en aanhoudend personen of spitsmuizen stalken, uitdagen... totdat die hun kalmte verliezen en ook beginnen te schelden.... En dan als ukkies om een ban verzoeken...)[/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 17 juli 2005 om 09:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||||||||||||
|
![]() chipie
indien ik jarenlang het sociaal dienstbetoon had gedaan van een politicus ( wat al lang niet meer sociaal aanvaard is en in alle geval niet resorteert onder wat men de zg " nieuwe politieke cultuur" noemt dan zou ik dat ook niet echt durven neerpennen hier - en dan nog met trots ? Indien ik geschorst werd van de dop gedurende drie jaar en dus slachtoffer was van a sociale uitsluiting en ondanks dit nog altijd leef en bovendien ook ondanks dit nog steeds over een blanco strafregister beschik en bovendien nog een groot aantal armen heb kunnen vooruit helpen door het kraken van panden dan heb ik in alle bescheidenheid het volste recht om daar trots op te zijn. In alle geval zie ik geen enkele reden om daar beschaamd over te zijn. Voor de asociale uitbuitende door het kapitalisme geindoctrineerde klasse maakt dat mij een ketter natuurlijk - de ( een ) steen des aanstoots - alhier neder gelegd speciaal voor u kleinburgerlijk gespuis - speciaal opdat u er aanstoot aan zou kunnen nemen. En nee niet gelijk gij en de andere a sociale en "voorbeeldige" strebers sleuren wij bij vws alle "bazen" over één en de zelfde kam. Er zijn immers wel degelijk kleine zelfstandigen zoals mambo bvb. die wel degelijk echte werkgevers zijn - die wel degelijk iets geven. En ja - verdedigd gij nu maar weer verder de a sociale en uitbuitende winstnemers die zich voordoen als weldoeners. Maar naar wie denk je dat op termijn de werkende mensen zullen luisteren ? Ten langen leste zullen zij wel inzien wie de echte profiteurs zijn en welke groep de echte slachtoffers zijn van de asociale welvaarstaat. Toegegeven - op dit ogenblik haalt de mentaliteit die u verdedigd nu nog de bovenhand - deze mentaliteit verliest echter globaal gezien meer en meer haar aanhang en de sociale mentaliteit wint stillaan terrein. Je merkt daarvan alvast een voorproefje van op deze draad. ( ik stel vast dat de a-sociale armen- en werklozen bashers hier immers intussen tot de minderheid behoren - wat me natuurlijk veel plezier doet) We zullen het zien - ik zou zeggen geniet er nog van zo lang het kan he ![]() [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 17 juli 2005 om 09:49. |
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=2]En o ja, nu weet ik waarom ze U van de dop gesmeten hebben... U was het slachtoffer[/size] (iemand voor drie jaar schorsen, dat zal nog niet veel in dit landje gebeurd zijn. Reden? Geen ... Hij was het slachtoffer van het systeem! Maar U hoeft me echt de reden niet te geven hoor... Ik heb er zelfs niet naar gevraagd... Ik heb Bobke de raad gegeven die vraag te stellen; ik weet niet of hij dat gedaan heeft). [size=2] U schrijft verder dat, ondanks U 3 jaar van de dop gesmeten was, U nog in leven gebleven bent, maar bovendien nog anderen geholpen hebt met het kraken van panden... Nu weet ik nog niet waarvan U in leven bent gebleven (wat een uitzonderlijke prestatie is... Ik zou het in de gegeven omstandigheden niet kunnen... Ik ben dan ook geen koning, maar een simpele spitsmuis). Het spreekt vanzelf dat U aan mijn nieuwsgierigheid niet moet voldoen... [size=1](U zult toch geen huur gevraagd hebben aan de andere armen voor de gekraakde panden? Neen, dat pad zal ik maar verlaten... Ik ben immers geen schildpad). En, nieuwe Messias, mijn dienstbetoon bestond er voor een groot gedeelte in kansarmen o.a. nieuwe kansen te (helpen) geven... Ik besef het nu... Met uitwerpselen naar mensen werpen (vandaar waarschijnlijk het woord uit'werp'selen), dat helpt de kansarmen veel meer... Om nog meer mensen te kunnen helpen, kunt U mss beter strontboer worden... ![]() [/size][/size][/size]Groetjes[size=1][size=2][size=1] [/size][/size][/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 17 juli 2005 om 10:05. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ieder zijn definietie van riskeren natuurlijk...Als jij iets "riskeert" in de wetenschap dat in het geval van mislukking ik voor uw geval moet opdraaien dan laat ik die kelk liever aan mij voorbijgaan. get real zou ik zo zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
geen gezeik iedereen rijk, Van Rossem was klaarblijkelijk een visionair in uw oogjes. Als uw "Visie" gedragen wordt (dwz door meer dan 0.0001% van de bevolking dan weet ik wat te doen: aandelen kopen van drukpers leveranciers aan de ECB. Alleen: om al dat te geld drukken gaan er weer zoveel bomen moeten sneuvelen. Dan is het de beurt aan de groenen om te klagen[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 17 juli 2005 om 10:33. |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Speciaal gemaakt om nieuwe ondernemers aan te trekken! Vreemd dat u dat niet weet? Normaal is men als ondernemer van bepaalde zaken altijd wel een beetje op de hoogte. Jammer genoeg is dat mislukt omdat het via een starterslening moest gaan van een bepaald fonds en nogal duur in rente uitkwam, dus veel volk kwam er niet op af en bovendien vroegen ze nogal wat vooruitzichten die men niet zo makkelijk kan geven als men nog niet bezig is. Moest het systeem eenvoudiger worden en uitgebreid worden naar een lening van eender welke oorsprong dan met recht op een basis garantie bij faling dan zou dat wel lukken. Dus get real, als je dat nu ook nog niet zo ziet dan vraag ik me toch af wat jij zou voorstellen om meer ondernemingslust aan te wakkeren. Het vooruitzicht van diep berooid en blut aantrekkelijk maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door cashflow : 17 juli 2005 om 10:42. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||||
|
![]() Citaat:
Ook? Waar heb ik op jou zitten schelden, my dear?[edit] [size=1]Edit:[/size]
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 17 juli 2005 om 10:42. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een economisch plan gebaseerd op de mantel der liefde. Wanneer komt u op met uw lijst? Een lening met hoog risico, en ze vragen daar een hoge rente voor? vreemd. Watson? ![]() ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 17 juli 2005 om 10:49. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Aangezien u mijn recept (flattaks 25%) niet contesteert en in plaats daarvan de grapjurk probeert uit te hangen, trek ik de conclusie dat u het in het diepste van uzelf met mij eens bent, allicht zonder het zelf te beseffen. bedankt voor uw "inzichten" en illustratie van de ondraaglijke lichtheid van het bestaan. I rest my case[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 17 juli 2005 om 10:54. |
|||||||
![]() |
![]() |