Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2005, 13:42   #61
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
@Krizis:

Diech most diene stom moul toehouwe ! gank ma gèt goan spiele met dien broun voellèp

RAUK DIECH NOCH EINE OF TWIE DIKKE EN HOUW DIEN STOM KLEP TOE VOEL GANET
Zeer hoogstaand, dit zegt meer over u dan over mij, puber!
Oud 19 juli 2005, 13:45   #62
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis
Ik vebeter u gewoon, ik heb niets gezegd dat niet waar is, jij wel, als je niet eens tegen verbetering kan, dan kan je hier beter vertrekken. En neen, ik woon neit in Maaseik, maar ik kom er dikwijls zoals ik al zei, en ik wist dat er oiets als "klein Texas" in Maaseik niet bestond, heb jij dan al moeite dat ik je dan verbeter? Ik kan er wel zeker over meespreken, 't is amper 10km van onze voordeur... btw, van klein Chicago heb ik ook nooit gehoord, dat is dus ookal verzonnen, zoniet, geef me dan maar eens een URL, ik ken Maaseik wel hoor, en van klein Chicago heb ik nooit gehoord, als je je al vergist over de naam van de wijk, dan zal je ook wel fout zijn met wat je gezien hebt... je wil gewoon iets slechts komen zeggen over allochtonen zodat iedereen er begint over te kakken...
verbeteren is 1 ding,

maar een PM sturen als volgt:

leigenaar!
je kraamt onzin uit, er bestaat geen klein texas in Maaseik!!! Ge zijt ge woon ne dikke leugenaar, ne gefrustreerde fascist die hier onzin komt uitkramen om te kakken op allochtonen!

maar verdedig ze maar. Ik bedoel de wijk vanuit MSK richting Neeroeteren voorbij de oude kazerne aan de linkerkant
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 13:48   #63
krizis
Gouverneur

Standaard

Citaat:
rook nog wat meer shit kerel en keer terug in je eigen wereldje
Vertel mij dan eens hoe het komt, ik ga zoveel uit en kheb ook 1000 keer op de bus gezeten, ik heb 5 jaar op kot gezeten, ik ben op veel plaatsen uitgeweest, ne kotmaat van mij is een halve Marokkaan (vader moslim, moeder katholiek, hijzelf is geen van beiden), Karim. Ik heb nooit iets aan de hand gehad met allochtonen... der heeft wel een dronken autochtoon van 34 mijn nicht doodgereden 6 jaar geleden, ik ben toen ook niet ALLE 34-jaige autochtone cafegangere gn haten, alleen degene die achteraf rijden... snp je wat ik bedoel? Je veralgemeent...

En uhm, merci voor de tip, we gaan strax nog wel ene roken op de top van de oudsberg in Opglabbeek... nadat ik de plantjes water heb gegeven, ook ngo een fijne avond.
Oud 19 juli 2005, 13:49   #64
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
leigenaar!
je kraamt onzin uit, er bestaat geen klein texas in Maaseik!!!
Negationisten gaan altijd proberen je te pakken op detailfouten. Maaseik, Borgerhout, Sint-Niklaas, Lokeren, Aalst, Sint-Joost... wat maakt het uit? Ze kunnen het niet meer wegmoffelen, elke Vlaming wordt er wel ergens mee geconfronteerd.

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 13:53   #65
krizis
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Negationisten gaan altijd proberen je te pakken op detailfouten. Maaseik, Borgerhout, Sint-Niklaas, Lokeren, Aalst, Sint-Joost... wat maakt het uit? Ze kunnen het niet meer wegmoffelen, elke Vlaming wordt er wel ergens mee geconfronteerd.

Egidius
Inderdaad, ik word gevonfronteerd met gefrustreerde xenofoben die bang zijn van mensen met een andere huidskleur...
Oud 19 juli 2005, 13:55   #66
Mosasaurus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vebeter u gewoon, ik heb niets gezegd dat niet waar is, jij wel, als je niet eens tegen verbetering kan, dan kan je hier beter vertrekken. En neen, ik woon neit in Maaseik, maar ik kom er dikwijls zoals ik al zei, en ik wist dat er oiets als "klein Texas" in Maaseik niet bestond, heb jij dan al moeite dat ik je dan verbeter? Ik kan er wel zeker over meespreken, 't is amper 10km van onze voordeur... btw, van klein Chicago heb ik ook nooit gehoord, dat is dus ookal verzonnen, zoniet, geef me dan maar eens een URL, ik ken Maaseik wel hoor, en van klein Chicago heb ik nooit gehoord, als je je al vergist over de naam van de wijk, dan zal je ook wel fout zijn met wat je gezien hebt... je wil gewoon iets slechts komen zeggen over allochtonen zodat iedereen er begint over te kakken...
Omdat jouw zus, die in het centrum woont, nooit een wijf met een Burkha heeft gezien, dan kan het tevens niet dat in de wijk aan de linkerkant na de oude kazerne richting Neeroeteren (ik noem het zo, want er bestaat geen url van klein chicago, die lui zijn te marginaal om er een site van te maken,) 1 of meerdere wijven wonen die een Burkha dragen???

Misschien is jouw zus wel gehandicapt en verblijft ze in het 'klein kloosterke' en is ze even afwezig dmv medicatie dan jij dmv cannabis!!

Doe je ogen open kerel, Maaseik wordt stilaan overspoeld door fundamentalisten en jij dekt die verrotting nog toe ook!
Oud 19 juli 2005, 14:03   #67
krizis
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Omdat jouw zus, die in het centrum woont, nooit een wijf met een Burkha heeft gezien, dan kan het tevens niet dat in de wijk aan de linkerkant na de oude kazerne richting Neeroeteren (ik noem het zo, want er bestaat geen url van klein chicago, die lui zijn te marginaal om er een site van te maken,) 1 of meerdere wijven wonen die een Burkha dragen???

Misschien is jouw zus wel gehandicapt en verblijft ze in het 'klein kloosterke' en is ze even afwezig dmv medicatie dan jij dmv cannabis!!

Doe je ogen open kerel, Maaseik wordt stilaan overspoeld door fundamentalisten en jij dekt die verrotting nog toe ook!
Neen, mijn zus is kleuterleidster ginder in die school in't centrum... ol heb mn ogen altijd open als ik neit slaap en ik heb nog steed geen vrouwen in Burka gezien in Maaseik, ik moet je teleurstellen, lol, het gaat dus om 1 of meerdere vrouwen, ok, wat een probleem, oei oei, bel de brandweer! Heb je ze al ens aangesproken om te vragen waarom ze die dingen dragen?
Oud 19 juli 2005, 14:03   #68
Egidius

Standaard

gecancelled wegens dubbel[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Egidius on 19-07-2005 at 15:09
Reason:
--------------------------------

gecancelled wegens dubbel[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Inderdaad, ik word gevonfronteerd met gefrustreerde xenofoben die bang zijn van mensen met een andere huidskleur...
Boeaaa, ik voel met u mee, menneken.

Kunt ge niet emigreren naar een land waar dat soort niet bestaat?

Egidius[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Egidius : 19 juli 2005 om 14:09.
Oud 19 juli 2005, 14:05   #69
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

kerel, doe niet zo dom man :s ik weet waar da ligt, tis ni da gij der ni van hoort da het ni bestaat eh... JA ik ken daar mensen.. en zo wordt daar gewoon genoemd wegens de broeiende criminaliteit... das gene officiele naam godzijdank...
Oud 19 juli 2005, 14:05   #70
Egidius

Standaard

Citaat:
Boeaaa, ik voel met u mee, menneken.

Kunt ge geen land vinden waar dat soort niet bestaat?

Egidius
Oud 19 juli 2005, 14:07   #71
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je ze al ens aangesproken om te vragen waarom ze die dingen dragen?
Ja.
Oud 19 juli 2005, 14:18   #72
Mosasaurus
Banneling

Standaard

@krizis: kerel jij bent zo naief.. En daar je ex-kotgenoot een verbasterde was, dat is jouw probleem..

ik ga sporen zoeken op de Oudsberg, misschien treffen we ons wel... en dan..........
Oud 19 juli 2005, 14:18   #73
krizis
Gouverneur

Standaard

en wa zegden ze?
Oud 19 juli 2005, 14:18   #74
Postmoderne Flikker
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
praat die apen maar goed kerel..

welke uitlaatklep hebben wij blanke werkende , belastingbetalende hetero's???
Even een klein puntje kritiek : ik ben homo, maar net zo goed als jij hard werkend, blank en belastingbetalend. Ik heb echter geen uitlaatklep nodig omdat "die apen", zoals jij het zo onrespectvol zegt, me niet storen.

[size=1](of je bent een beetje gefrustreerd omdat de meeste homo's in hogere bedrijfskringen opklimmen en omdat ze geen kinderen hebben, meer luxe kennen dan een gezin met kinderen)[/size]
Postmoderne Flikker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 14:22   #75
Egidius

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Postmoderne Flikker
Even een klein puntje kritiek : ik ben homo, maar net zo goed als jij hard werkend, blank en belastingbetalend. Ik heb echter geen uitlaatklep nodig omdat "die apen", zoals jij het zo onrespectvol zegt, me niet storen.
Och, misschien verandert dat wel als de apen in kwestie je eens persoonlijk en op geheel eigen wijze hebben laten weten van ze homo's denken.

Een vriend van me heeft het meegemaakt.

Citaat:
(of je bent een beetje gefrustreerd omdat de meeste homo's in hogere bedrijfskringen opklimmen en omdat ze geen kinderen hebben, meer luxe kennen dan een gezin met kinderen)
Is dat het postmoderne aan de flikker?

Egidius
Oud 19 juli 2005, 14:22   #76
krizis
Gouverneur

Standaard

Citaat:
@krizis: kerel jij bent zo naief.. En daar je ex-kotgenoot een verbasterde was, dat is jouw probleem..

ik ga sporen zoeken op de Oudsberg, misschien treffen we ons wel... en dan..........
Sporen zoeken? Uhm ge moet niet zoeken hè, 't is top de bovenste top, kunt ge neit missen, we zitten daar elke dag inde grote vakantie als 't goed weer is met pinten en een grote zak wiet... en soms een kampvuur, ja der is hier toch gene boswachter meer, de vorige is ontslagen en er is nog altijd geen nieuwe... We zitten daar met een 10 �* 15 man, de studerende jeugd van Opglabbeek vooral, en wat ga je doen als je mij daar ziet lol, ten eerste kan je me niet herkennen want je hebt me nog nooit gezien, ten tweede, wat ga je doen? De flikken bellen, LOL, die zijn al langsgeweest en kwamen geoon ff goeie dag zegge...
Oud 19 juli 2005, 14:24   #77
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en wa zegden ze?
"ik sprek nit neterlans"

na een diepe zucht ben ik dan dan maar gewoon verdergelopen
Oud 19 juli 2005, 14:25   #78
Mosasaurus
Banneling

Standaard

Citaat:
Sporen zoeken? Uhm ge moet niet zoeken hè, 't is top de bovenste top, kunt ge neit missen, we zitten daar elke dag inde grote vakantie als 't goed weer is met pinten en een grote zak wiet... en soms een kampvuur, ja der is hier toch gene boswachter meer, de vorige is ontslagen en er is nog altijd geen nieuwe... We zitten daar met een 10 �* 15 man, de studerende jeugd van Opglabbeek vooral, en wat ga je doen als je mij daar ziet lol, ten eerste kan je me niet herkennen want je hebt me nog nooit gezien, ten tweede, wat ga je doen? De flikken bellen, LOL, die zijn al langsgeweest en kwamen geoon ff goeie dag zegge...
er is daar geen Boswachter idd.. want het wordt niet meer beheer door Bos en Groen (die sticker op die vuilbak is verouderd)

We zullen zien kerel
Oud 19 juli 2005, 14:27   #79
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vertel mij dan eens hoe het komt, ik ga zoveel uit en kheb ook 1000 keer op de bus gezeten, ik heb 5 jaar op kot gezeten, ik ben op veel plaatsen uitgeweest, ne kotmaat van mij is een halve Marokkaan (vader moslim, moeder katholiek, hijzelf is geen van beiden), Karim. Ik heb nooit iets aan de hand gehad met allochtonen... der heeft wel een dronken autochtoon van 34 mijn nicht doodgereden 6 jaar geleden, ik ben toen ook niet ALLE 34-jaige autochtone cafegangere gn haten, alleen degene die achteraf rijden... snp je wat ik bedoel? Je veralgemeent...

En uhm, merci voor de tip, we gaan strax nog wel ene roken op de top van de oudsberg in Opglabbeek... nadat ik de plantjes water heb gegeven, ook ngo een fijne avond.
achzo , jij gaat op veel plaatsen uit... waar zoal? Stokkem?
Oud 19 juli 2005, 14:27   #80
Postmoderne Flikker
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Och, misschien verandert dat wel als de apen in kwestie je eens persoonlijk en op geheel eigen wijze hebben laten weten van ze homo's denken.

ik weet wel wat sommige zgn. "apen" van mij en m'n vriend denken, maar daar stoor ik me niet aan. Fysiek is ons nog niets overkomen (allebei grote, gespierde kerels), en dat zal nog niet zo snel gebeuren ook. Als het al gebeurt, dan had het net zo goed door een Vlaams Behanger kunnen zijn.
Citaat:

Egidius
Ik geef het toe; ik leef graag goed. Alleen is het een middel, geen doel.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Postmoderne Flikker on 19-07-2005 at 15:28
Reason:

Citaat:

ik weet wel wat sommige zgn. "apen" van mij en m'n vriend denken, maar daar stoor ik me niet aan. Fysiek is ons nog niets overkomen (allebei grote, gespierde kerels), en dat zal nog niet zo snel gebeuren ook. Als het al gebeurt, dan had het net zo goed door een Vlaams Behanger kunnen zijn.
Citaat:

Egidius
Ik geef het toe; ik leef graag goed. Alleen is het een middel, geen doel.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

ik weet wel wat sommige zgn. "apen" van mij en m'n vriend denken, maar daar stoor ik me niet aan. Fysiek is ons nog niets overkomen (allebei grote, gespierde kerels), en dat zal nog niet zo snel gebeuren ook niet. En als het al gebeurt, dan had het net zo goed door een Vlaams Behanger kunnen zijn.
Citaat:

Egidius
Ik geef het toe; ik leef graag goed. Alleen is het een middel, geen doel.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Postmoderne Flikker : 19 juli 2005 om 14:28.
Postmoderne Flikker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be