Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2005, 17:08   #61
giserke
Banneling

Standaard

Dit is idd de grootste verdienste waar de N-VA voor een groot deel heeft voor gezorgd.
Vlaanderen is voor iedereen, ook van dezen die onze separatistische gedachten niet delen.
Ook dezen zullen uiteindelijk moeten stemmen voor een onafhankelijk Vlaanderen willen we die onafhanklijkheid bekomen. Door een verottingstrategie, alla ijzerwake enz... duw je de anti separatisten nog verder weg dan ze te overtuigen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by giserke on 19-07-2005 at 18:09
Reason:
--------------------------------

Dit is idd de grootste verdienste waar de N-VA voor een groot deel heeft voor gezorgd.
Vlaanderen is voor iedereen, ook van dezen die onze separatistische gedachten niet delen.
Ook dezen zullen uiteindelijk moeten stemmen voor een onafhankelijk Vlaanderen willen we die onafhanklijkheid bekomen. Door een verottingstrategie, alla ijzerwake enz... duw je de anti separatisten nog verder weg dan ze te overtuigen.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Ook dezen zullen uiteindelijk moeten stemmen voor een onafhankelijk Vlaanderen. Door een verottingstrategie, alla ijzerwake enz... duw je de anti separatisten nog verder weg dan ze te overtuigen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door giserke : 19 juli 2005 om 17:09.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 17:48   #62
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
En Daiwa stak een joint op

Nog nooit gerookt, wel rook ik Bastos.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 18:27   #63
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Nog nooit gerookt, wel rook ik Bastos.
Me too ! ñam ñam

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2005, 07:10   #64
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leeuwenhart
Waar jij voor staat, zou ik niet weten. Zeker niet hoe jij je povere kennis ivm het beleid laat tonen.
Ik heb van niemand geen partijkaart. heb wel op N-VA gestemd vorig jaar. Jij post een tekst waar momenteel federale materie in staat evenals BHV ook federale materie is.
Juist opgemerkt.
Trek die redenering wél even door, en concludeer dan dat de N-VA'ers ook niet veel kaas gegeten hebben i.v.m. de bevoegdheidsverdelingen.

Voor én na de verkieziezingen kondigdeN-Va met veel fanfare de splitsing van B-H-V aan van op hun Vlaamse bestuurszitjes. Ofwel onwetend van het feit dat ze daar geen bal in te vertellen hadden, ofwel doelbewust hun electoraat bedriegend zo ze wél op de hoogte waren van hun bestuurlijke onmacht in dit federale dossier.

Maak dus uw keuze:
N-Va= onwetende dommekloten die verder probeerden springen dan hun stok lang is.
OFWEL
N-Va= klassiek bendeke leugenaars bedriegers

Wat zal het zijn?
Oud 20 juli 2005, 08:03   #65
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Inderdaad het praat na de vaak klinkt helemaal anders dan de praat voor de verkiezingen .....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2005, 08:49   #66
giserke
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Juist opgemerkt.
Trek die redenering wél even door, en concludeer dan dat de N-VA'ers ook niet veel kaas gegeten hebben i.v.m. de bevoegdheidsverdelingen.
Het Vlaams regeerakkoord is Vlaamse materie medunkt!

Citaat:
Voor én na de verkiezingen kondigde N-Va met veel fanfare de splitsing van B-H-V aan van op hun Vlaamse bestuurszitjes. Ofwel onwetend van het feit dat ze daar geen bal in te vertellen hadden, ofwel doelbewust hun electoraat bedriegend zo ze wél op de hoogte waren van hun bestuurlijke onmacht in dit federale dossier.
Als de Vlaamse partijen onderling een contract ondertekenen via het Vlaams regeerakkoord, moet je als partij dit in eerste instantie een kans geven. Dit is de normale logica dacht ik. In die zin stond de N-VA recht in haar schoenen! Wat afgesproken werd, werd dan ook uitgevoerd. namelijk het wetsvoorstel laten indienen door de collega’s in de Kamer bij het begin van het parlementair werkjaar.
Wat de VLD later van plan was (het rekken van de kwestie in de hoop dat er spanningen zouden ontstaan in het Vlaams Kartel) en de latere houding van de VLD in de commissie, kon niemand weten. Wie kon er nu weten dat een partij zich zo scrupuleus zou gaan gedragen? Zelfs SPA figuren en politologen hebben het een schabouwelijke vertoning genoemd.

Citaat:
Maak dus uw keuze:
N-Va= onwetende dommekloten die verder probeerden springen dan hun stok lang is.
de N-VA is de auteur van het wetsvoorstel. Het werd na een aantal keer getoetst te hebben bij de raad van state goedkeurt.
SPA SPIRIT en de VLD hebben niet toegelaten dat er gestemd werd!

Citaat:
OFWEL
N-Va= klassiek bendeke leugenaars bedriegers
Wat zal het zijn?
de bedrogene is al de bedrieger ook?

Zeg Staaf, kun jij nu eens een gegronde reden geven waarom BHV niet gesplitst moet worden?
Oud 20 juli 2005, 08:51   #67
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Inderdaad het praat na de vaak klinkt helemaal anders dan de praat voor de verkiezingen .....
u stelt u blijkbaar weer maar al te graag op 1 lijn met belgicisten, om die onnoemlijke bedriegers van de N-VA aan te pakken.

Ik maar denken dat we alle 2 voor de splitsing van Belgie strijden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be