Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: Kan jij vrienden zijn met mensen van andere partijen?
Ik kan met iedereen vrienden zijn behalve VB'ers 2 4,65%
Ik kan met IEDEREEN vrienden zijn, maakt ni uit wa ze denken 21 48,84%
Zolang ze maar ni erover praten is t goed 4 9,30%
Nee dank u , alleen mensen die mn gedachten 100% volgen 0 0%
Hangt af van persoon tot persoon of ik die een kans geef 16 37,21%
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 20 juli 2005, 12:15   #61
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door malinois
Bin Laden is geen moslim (nooit geweest zelfs - evemin als Saddam Hoessein)
Bron?

(Niet dat ik me illusies maak hoor, het zal wel bij een doorzichtige poging tot leugen blijven).

Egidius[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Egidius on 20-07-2005 at 13:16
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Bron?

(Niet dat ik me illusies maak hoor, het zal wel bij een doorzichtige poging tot leugen blijven).

Egidius[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Bron?

(Niet dat ik me illusies maak hoor, het zal wel bij een povere poging tot leugen blijven).

Egidius[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Egidius : 20 juli 2005 om 12:16.
Egidius is offline  
Oud 20 juli 2005, 12:20   #62
malinois
Gouverneur

malinois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Bron?

Egidius
Ik heb vorig jaar een boek gelezen dat geschreven was door de ex-schoonzus van Osama Bin Laden.
Ik zal de titel en de uitgeverij eens opzoeken.
malinois is offline  
Oud 20 juli 2005, 17:42   #63
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, dan had je hem met de nodige kracht kunnen zeggen dat je zulk een uitspraak niet duldt. Eventueel had je hem aan het verstand kunnen brengen waarom, en hem zo wat emotionele intelligentie kunnen bijbrengen. Met andere woorden, je had de kans kunnen grijpen om daadwerkelijk iets te veranderen in deze wereld (al is het maar jouw directe omgeving), in plaats van alleen maar wild in het rond te slaan en steeds meer mensen tegen je ideeën op te zetten.

Maar ach, het zal wel boter aan de galg zijn, zeker.

Egidius
Ik lees dit soort beledigingen en vernederingen alle 5 seconden forums zoals dit en ik heb het in het verleden evenveel keren weerlegd en beantwoord: het is inderdaad allemaal boter aan de galg, verloren energie en verloren moeite.

Kijk maar naar het VeeBee zelf en hun nationale maffiabende. Hebben ze iets opgestoken van hun veroordeling? Nada.

Bovendien heb ik nergens gezegd wat ik geantwoord heb aan die kerel die dit heeft gezegd tav mijn vrouw. Dat hou ik nog even voor mezelf, maar ik denk niet dat hij het nog zal vergeten.
Oud 20 juli 2005, 17:44   #64
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bron?

Egidius
Wat zit jij dan nog tegen doppositie te lullen als het toch allemaal leugens en leugenaars zijn? Ga dan tegen je eigen volk zeveren en laat ons met rust, die mannen zullen je nooit tegenspreken, interessant toch?
Oud 20 juli 2005, 21:34   #65
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

het leven is wreed, zo heb ik een klein anekdote:

In het middelbaar moest een groepswerkje gemaakt worden. Een groepslid was een allochtoon, een andere was iemand van wie we wisten dat het hardcore-VB-sympathiën had. Hij maakte er geen geheim van dat zijn ouders op VB ( toen nog Vlaams Blok, uiteraard) stemden.

Ik zei toch dat het leven wreed is, want voor die werkje moesten we naschools samenkomen...het ging gebeuren bij onze racistische 'vriendje'. Het lot gaf een kniestoot recht in de maag van die allochtoon...VB'ers die niet blij waren met de komst van een allochtoon...wat zich daar toen voordeed...het is te beschamend om het te verwoorden.

ik had mij liever dood gewenst dan getuige te moeten zijn van zoiets, ik weet zeker dat die allochtoon hetzelfde wenste. Die avond in bed kreeg ik tranen in mijn ogen, ik weet zeker dat het ook zo was bij die allochtoon.

En weet ge, we waren niet 13 jaar of zo...we waren zesdejaars, 17 en 18 jaar!!!
styllo_ben is offline  
Oud 20 juli 2005, 21:56   #66
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik ben inderdaad een pak intelligenter, maar dat kan jij niet zien vanachter je PC-gevangenisvensterke

Trouwens, waar en wanneer heb ik gezegd dat de hele partij dit doet? Maar er bestaat niet zoiets als een halve Blokker. Blokkers worden gemeten aan het laagste krapuul dat erbij loopt en niet aan de slimste universitair. Het is dat je't maar weet.

Als ik jouw bazen hoor, FDW, Annemans of Vanhecke, dan denk ik niet aan een heerlijke symphonie in de ochtend, maar aan een halve oerang oetang die in mijn straat roept naar mijn joodse buren "Eeei, voile jood!" of "Voile stinkende makkak, 'klop seffens oep a bakkes". D�*t zijn echte volbloed Blokkers, en de rest is puur vernis, met heel veel holle loze woorden om domme mensen voor de gek te houden.

''Blokkers worden gemeten aan het laagste krapuul dat erbij loopt en niet aan de slimste universitair''?

Claes en co waren corrupt tot op het bot.
De twee aanbrengers van de huurmoordenaars waren sossen, dus alle sossen .........?
daiwa is offline  
Oud 20 juli 2005, 22:00   #67
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik lees dit soort beledigingen en vernederingen alle 5 seconden forums zoals dit en ik heb het in het verleden evenveel keren weerlegd en beantwoord: het is inderdaad allemaal boter aan de galg, verloren energie en verloren moeite.

Kijk maar naar het VeeBee zelf en hun nationale maffiabende. Hebben ze iets opgestoken van hun veroordeling? Nada.

Bovendien heb ik nergens gezegd wat ik geantwoord heb aan die kerel die dit heeft gezegd tav mijn vrouw. Dat hou ik nog even voor mezelf, maar ik denk niet dat hij het nog zal vergeten.
Ik dacht nochtans dat de grootste maffiabende bij de PS zat hoor en in iets mindere mate bij de SP-A.
daiwa is offline  
Oud 20 juli 2005, 23:45   #68
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Precies, Piano. Er zijn blijkbaar VB'ers die nog steeds ontkennen wat hun eigen leiders dagelijks verkondigen.
En intussen beschimpen ze alle sociaaldemocraten omdat er enkele extreme zotten van (fervent anti-sociaaldemocratische) splintergroeperinkjes ooit gedweept hebben met Pol Pot of met Stalin.
Noem jij Stevaert een extreme zot of splintergroepering?
Oud 20 juli 2005, 23:50   #69
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben

In het middelbaar moest een groepswerkje gemaakt worden. Een groepslid was een allochtoon, een andere was iemand van wie we wisten dat het hardcore-VB-sympathiën had. Hij maakte er geen geheim van dat zijn ouders op VB ( toen nog Vlaams Blok, uiteraard) stemden.

Ik zei toch dat het leven wreed is, want voor die werkje moesten we naschools samenkomen...het ging gebeuren bij onze racistische 'vriendje'. Het lot gaf een kniestoot recht in de maag van die allochtoon...VB'ers die niet blij waren met de komst van een allochtoon...wat zich daar toen voordeed...het is te beschamend om het te verwoorden.

ik had mij liever dood gewenst dan getuige te moeten zijn van zoiets, ik weet zeker dat die allochtoon hetzelfde wenste. Die avond in bed kreeg ik tranen in mijn ogen, ik weet zeker dat het ook zo was bij die allochtoon.

Ik heb zo een zwak vermoeden dat jij die allochtoon zelf was
Oud 21 juli 2005, 01:52   #70
brutus
Burger

brutus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is precies wat uw partij al 25 jaar lang doet en waarvoor ze in april 2004 werd veroordeeld.
Clown!!
brutus is offline  
Oud 21 juli 2005, 02:03   #71
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als u nu eens zou zeggen wat er zich had voorgedaan, dan kunnen de mensen die meelezen beoordelen over de situatie.
Savatage is offline  
Oud 21 juli 2005, 18:35   #72
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Ik heb zo een zwak vermoeden dat jij die allochtoon zelf was
beste antwoord-post ooit! proficiat!
styllo_ben is offline  
Oud 21 juli 2005, 18:43   #73
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage
Als u nu eens zou zeggen wat er zich had voorgedaan, dan kunnen de mensen die meelezen beoordelen over de situatie.
die mensen hadden hem buiten gevloekt, ze jaagden hem buiten...

beoordelen? hier is niks aan te beoordelen maar te VERoordelen! Of denk je dat het op één of andere manier gerelativeerd of goedgepraat kan worden???

Al ben jij de voorzitter van het VB, een klasgenoot van je zoon blaf je niet buiten...al was het maar voor de schoolresultaten van je eigen zoon die belang heeft bij het goed afmaken van die groepswerk...al was het dat maar!!! Maar nee, zelfs dat niet!

Ben benieuwd hoe je dit wilt 'beoordelen'.
styllo_ben is offline  
Oud 21 juli 2005, 21:50   #74
cashflow
Banneling

Standaard

Citaat:
Bron?

Egidius
Malinois, effe checken:

Lenin en Stalin waren in jouw oogjes waarschijnlijk geen communisten?

Was Hitler wel een nazi, Malinois?[edit]
[size=1]After edit by cashflow on 21-07-2005 at 22:50
Reason:

Citaat:
Bron?

Egidius
Malinois, effe checken:

Was Hitler wel een nazi, Malinois?[/size]

Citaat:
Bron?

Egidius
Malinois, effe checken:

Was Hilter wel een nazi, Malinois?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door cashflow : 21 juli 2005 om 21:50.
cashflow is offline  
Oud 21 juli 2005, 22:41   #75
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik heb vorig jaar een boek gelezen dat geschreven was door de ex-schoonzus van Osama Bin Laden.
Ik zal de titel en de uitgeverij eens opzoeken.
Ik heb het boek teruggevonden, het is geschreven door Carmen Bin Laden.
En ik moet eerlijk bekennen dat mijn geheugen vreselijk gefaald heeft: de familie Bin Laden was en is niet erg religieus, maar Osama was volgens de getuigenis van zijn schoonzus wel degelijk een extreemreligieuze gek (die al in Afghanistan actief was in de tijd dat de Amerikanen hem hadden ingeschakeld om tegen de Russen te vechten).
Sorry voor mijn domme vergissing.
malinois is offline  
Oud 21 juli 2005, 22:45   #76
malinois
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cashflow
Malinois, effe checken:

Was Hitler wel een nazi, Malinois?
Lenin, Stalin en Hitler waren in ieder geval anti-sociaaldemocraten.
malinois is offline  
Oud 22 juli 2005, 23:39   #77
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
die mensen hadden hem buiten gevloekt, ze jaagden hem buiten...

beoordelen? hier is niks aan te beoordelen maar te VERoordelen! Of denk je dat het op één of andere manier gerelativeerd of goedgepraat kan worden???

Al ben jij de voorzitter van het VB, een klasgenoot van je zoon blaf je niet buiten...al was het maar voor de schoolresultaten van je eigen zoon die belang heeft bij het goed afmaken van die groepswerk...al was het dat maar!!! Maar nee, zelfs dat niet!

Ben benieuwd hoe je dit wilt 'beoordelen'.
Uw verhaal houdt geen steek...

Eerst had m een knie in zn maag en nu werd hij verbaal buiten gezet... Plus geinsinueert da het bij Vanhecke was ma die heeft n dochter...
Oud 23 juli 2005, 14:12   #78
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:

tuurlijk, niet ik maar jij was daar en hebt alles gezien...

Eerst had m een knie in zn maag en nu werd hij verbaal buiten gezet

ik zei: het leven is wreed, het lot gaf hem een kniestoot recht in zijn maag!

Als jij nu denkt dat die jongen werkelijk fysiek aangevallen werd, heb jij totaal geen taalgevoel en ben je gewoon dom! Ik vind dat ik nogal sterk ben in beeldspraak, waarschijnlijk overgehouden van de lessen Latijn.

... Plus geinsinueert da het bij Vanhecke was ma die heeft n dochter...

Ik insinueer niks, je schiet weer tekort in je taalgevoel.

Hoe oud ben jij? 7? 8? Want ten eerste, lezen kan je niet en ten tweede, literair ben jij nog niet ontwikkeld

Maar dat terzijde, moet je dit niet veroordelen? Of vind je dat zoiets kan of mag?
[edit]
[size=1]After edit by styllo_ben on 23-07-2005 at 15:14
Reason:

Citaat:

Als jij nu denkt dat die jongen werkelijk fysiek aangevallen werd, heb jij totaal geen taalgevoel en ben je gewoon dom! Ik vind dat ik nogal sterk ben in beeldspraak, waarschijnlijk overgehouden van de lessen Latijn.

Hoe oud ben jij? 7? 8? Want ten eerste, lezen kan je niet en ten tweede, literair ben jij nog niet ontwikkeld

Maar dat terzijde, moet je dit niet veroordelen? Of vind je dat zoiets kan of mag?
[/size]

[size=1]After edit by styllo_ben on 23-07-2005 at 15:13
Reason:

Citaat:

[/size]

Citaat:

[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 23 juli 2005 om 14:14.
styllo_ben is offline  
Oud 23 juli 2005, 16:52   #79
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Ja jongen , trek uwe keutel maar in... toevallig ben ik academisch opgeleid en wellicht dus beter dan u. Taalgevoel is de juiste vorm van beeldspraak gebruiken in plaats van zwaar te overdrijven. Zoals jij het hier komt zetten in "beeldspraak" werd die jongen fysiek aangevallen en wat nog allemaal. In plaats van ons hier het hele verhaal te vertellen in detail, en wat er voorafging kom je hier gewoon wat "beeldspraak" verkondigen waardoor je eigenlijk niks verteld hebt. Je uit hier je verontwaardiging over iets, maar je vertelt er niet bij waar het over gaat. Als je een punt wil maken moet je wel je volledig verhaal vertellen van inleiding tot slot. En ik maak geen veroordelingen voordat ik het HELE objectieve verhaal ken.[edit]
[size=1]After edit by Xnorf on 23-07-2005 at 17:53
Reason:

Ja jongen , trek uwe keutel maar in... toevallig ben ik academisch opgeleid en wellicht dus beter dan u. Taalgevoel is de juiste vorm van beeldspraak gebruiken in plaats van zwaar te overdrijven. Zoals jij het hier komt zetten in "beeldspraak" werd die jongen fysiek aangevallen en wat nog allemaal. In plaats van ons hier het hele verhaal te vertellen in detail, en wat er voorafging kom je hier gewoon wat "beeldspraak" verkondigen waardoor je eigenlijk niks verteld hebt. Je uit hier je verontwaardiging over iets, maar je vertelt er niet bij waar het over gaat. Als je een punt wil maken moet je wel je volledig verhaal vertellen van inleiding tot slot. En ik maak geen veroordelingen voordat ik het HELE objectieve verhaal ken.[/size]

Ja jongen , trek uwe keutel maar in... toevallig ben ik academisch opgeleid en wellicht dus beter dan u. Taalgevoel is de juiste vorm van beeldspraak gebruiken in plaats van zwaar te overdrijven. Zoals jij het hier komt zetten in "beeldspraak" werd die jongen fysiek aangevallen en wat nog allemaal. In plaats van ons hier het hele verhaal te vertellen in detail, en wat er voorafging kom je hier gewoon wat "beeldspraak" verkondigen waardoor je eigenlijk niks verteld hebt. Je uit hier je verontwaardiging over iets, maar je vertelt er niet bij waar het over gaat. Als je een punt wil maken moet je wel je volledig verhaal vertellen van inleiding tot slot.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Xnorf : 23 juli 2005 om 16:53.
Xnorf is offline  
Oud 23 juli 2005, 18:29   #80
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ja jongen , trek uwe keutel maar in... toevallig ben ik academisch opgeleid en wellicht dus beter dan u. Taalgevoel is de juiste vorm van beeldspraak gebruiken in plaats van zwaar te overdrijven. Zoals jij het hier komt zetten in "beeldspraak" werd die jongen fysiek aangevallen en wat nog allemaal. In plaats van ons hier het hele verhaal te vertellen in detail, en wat er voorafging kom je hier gewoon wat "beeldspraak" verkondigen waardoor je eigenlijk niks verteld hebt. Je uit hier je verontwaardiging over iets, maar je vertelt er niet bij waar het over gaat. Als je een punt wil maken moet je wel je volledig verhaal vertellen van inleiding tot slot. En ik maak geen veroordelingen voordat ik het HELE objectieve verhaal ken.
academisch opgeleid en nog altijd niet kunnen inzien wat zich er afgespeeld heeft. Nochtans is het zeer duidelijk.

Het probleem is niet of ik het goed of slecht uitgelegd heb, het probleem is dat dit voorval niet in uw kraampje past, en bij voorbaat dus afgeschoten wordt.

Ik zal mijn verhaal opnieuw doen, speciaal voor onze academisch opgeleide Xnorf:

een groep scholieren moet groepswerk maken. Bij die groep hoort een alllochtone jongen bij. Na de schooluren verzamelen we bij iemand thuis voor die groepswerk. Ook die allochtoon komt. De ouders des huizes zijn niet blij met zijn komst en blaffen hem af en slingeren verwijten naar zijn kop. Ze durfden zelfs in bijzijn van ons zeer racistisch uit de hoek te komen. Ze wilden hem niet in huis! Die jongen kon niks anders doen dan zijn materiaal bijeen pakken en het aftrappen. Voor alle duidelijkheid: de ouders vragen niet beleefd of hij wilt weggaan, ze roepen en tieren en schelden dat het niet normaal is. Net alsof ze een inbreker op heterdaad betrapt hadden.

Is dit duidelijk genoeg of wilt ge ook nog dat ik alle verwijten en scheldwoorden hier opsom?

Wat ik toen meegemaakt heb, heeft mij voor het leven getekend. Ik heb ook mijn mensbeeld moeten herzien: ik heb opgehouden te denken dat in iedere mens iets goeds zit dat alleen de kans moet krijgen tot expressie te komen. Niet dus! Sommige mensen zijn monsterlijk! Dit is mijn be(ver)oordeling. Nu hoor ik graag de uwe.
styllo_ben is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be