![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Kan jij vrienden zijn met mensen van andere partijen? | |||
Ik kan met iedereen vrienden zijn behalve VB'ers |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,65% |
Ik kan met IEDEREEN vrienden zijn, maakt ni uit wa ze denken |
![]() ![]() ![]() |
21 | 48,84% |
Zolang ze maar ni erover praten is t goed |
![]() ![]() ![]() |
4 | 9,30% |
Nee dank u , alleen mensen die mn gedachten 100% volgen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Hangt af van persoon tot persoon of ik die een kans geef |
![]() ![]() ![]() |
16 | 37,21% |
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(Niet dat ik me illusies maak hoor, het zal wel bij een doorzichtige poging tot leugen blijven). Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 20 juli 2005 om 12:16. |
|||||
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zal de titel en de uitgeverij eens opzoeken. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Kijk maar naar het VeeBee zelf en hun nationale maffiabende. Hebben ze iets opgestoken van hun veroordeling? Nada. Bovendien heb ik nergens gezegd wat ik geantwoord heb aan die kerel die dit heeft gezegd tav mijn vrouw. Dat hou ik nog even voor mezelf, maar ik denk niet dat hij het nog zal vergeten.
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() het leven is wreed, zo heb ik een klein anekdote:
In het middelbaar moest een groepswerkje gemaakt worden. Een groepslid was een allochtoon, een andere was iemand van wie we wisten dat het hardcore-VB-sympathiën had. Hij maakte er geen geheim van dat zijn ouders op VB ( toen nog Vlaams Blok, uiteraard) stemden. Ik zei toch dat het leven wreed is, want voor die werkje moesten we naschools samenkomen...het ging gebeuren bij onze racistische 'vriendje'. Het lot gaf een kniestoot recht in de maag van die allochtoon...VB'ers die niet blij waren met de komst van een allochtoon...wat zich daar toen voordeed...het is te beschamend om het te verwoorden. ik had mij liever dood gewenst dan getuige te moeten zijn van zoiets, ik weet zeker dat die allochtoon hetzelfde wenste. Die avond in bed kreeg ik tranen in mijn ogen, ik weet zeker dat het ook zo was bij die allochtoon. En weet ge, we waren niet 13 jaar of zo...we waren zesdejaars, 17 en 18 jaar!!! |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
''Blokkers worden gemeten aan het laagste krapuul dat erbij loopt en niet aan de slimste universitair''? Claes en co waren corrupt tot op het bot. De twee aanbrengers van de huurmoordenaars waren sossen, dus alle sossen .........? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#69 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#70 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
beoordelen? hier is niks aan te beoordelen maar te VERoordelen! Of denk je dat het op één of andere manier gerelativeerd of goedgepraat kan worden??? Al ben jij de voorzitter van het VB, een klasgenoot van je zoon blaf je niet buiten...al was het maar voor de schoolresultaten van je eigen zoon die belang heeft bij het goed afmaken van die groepswerk...al was het dat maar!!! Maar nee, zelfs dat niet! Ben benieuwd hoe je dit wilt 'beoordelen'. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Lenin en Stalin waren in jouw oogjes waarschijnlijk geen communisten? Was Hitler wel een nazi, Malinois?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 21 juli 2005 om 21:50. |
|||||
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En ik moet eerlijk bekennen dat mijn geheugen vreselijk gefaald heeft: de familie Bin Laden was en is niet erg religieus, maar Osama was volgens de getuigenis van zijn schoonzus wel degelijk een extreemreligieuze gek (die al in Afghanistan actief was in de tijd dat de Amerikanen hem hadden ingeschakeld om tegen de Russen te vechten). Sorry voor mijn domme vergissing. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Eerst had m een knie in zn maag en nu werd hij verbaal buiten gezet... Plus geinsinueert da het bij Vanhecke was ma die heeft n dochter...
![]() |
#78 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 23 juli 2005 om 14:14. |
|||||||
![]() |
![]() |
#79 | ||
Gouverneur
|
![]() Ja jongen , trek uwe keutel maar in... toevallig ben ik academisch opgeleid en wellicht dus beter dan u. Taalgevoel is de juiste vorm van beeldspraak gebruiken in plaats van zwaar te overdrijven. Zoals jij het hier komt zetten in "beeldspraak" werd die jongen fysiek aangevallen en wat nog allemaal. In plaats van ons hier het hele verhaal te vertellen in detail, en wat er voorafging kom je hier gewoon wat "beeldspraak" verkondigen waardoor je eigenlijk niks verteld hebt. Je uit hier je verontwaardiging over iets, maar je vertelt er niet bij waar het over gaat. Als je een punt wil maken moet je wel je volledig verhaal vertellen van inleiding tot slot. En ik maak geen veroordelingen voordat ik het HELE objectieve verhaal ken.[edit]
Hmmmmm... Laatst gewijzigd door Xnorf : 23 juli 2005 om 16:53. |
||
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het probleem is niet of ik het goed of slecht uitgelegd heb, het probleem is dat dit voorval niet in uw kraampje past, en bij voorbaat dus afgeschoten wordt. Ik zal mijn verhaal opnieuw doen, speciaal voor onze academisch opgeleide Xnorf: een groep scholieren moet groepswerk maken. Bij die groep hoort een alllochtone jongen bij. Na de schooluren verzamelen we bij iemand thuis voor die groepswerk. Ook die allochtoon komt. De ouders des huizes zijn niet blij met zijn komst en blaffen hem af en slingeren verwijten naar zijn kop. Ze durfden zelfs in bijzijn van ons zeer racistisch uit de hoek te komen. Ze wilden hem niet in huis! Die jongen kon niks anders doen dan zijn materiaal bijeen pakken en het aftrappen. Voor alle duidelijkheid: de ouders vragen niet beleefd of hij wilt weggaan, ze roepen en tieren en schelden dat het niet normaal is. Net alsof ze een inbreker op heterdaad betrapt hadden. Is dit duidelijk genoeg of wilt ge ook nog dat ik alle verwijten en scheldwoorden hier opsom? Wat ik toen meegemaakt heb, heeft mij voor het leven getekend. Ik heb ook mijn mensbeeld moeten herzien: ik heb opgehouden te denken dat in iedere mens iets goeds zit dat alleen de kans moet krijgen tot expressie te komen. Niet dus! Sommige mensen zijn monsterlijk! Dit is mijn be(ver)oordeling. Nu hoor ik graag de uwe. |
|
![]() |