![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jongeren die meer dan 18 jaar oud zijn, zijn volwassen genoeg om hun risico's in te zien. Je moet niet altijd de jongeren viseren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de meeste mensen dit zouden afkeuren hoor, Seperatist.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 22 juli 2005 om 23:20. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
je brengt onschuldige mensen in direct gevaar. Als ze jouw vatten hoop ik dat uw rijbewijs niet tijdelijk maar definitief word ingetrokken. Als fervente voetganger moest ik maar eens onder uw wielen terechtkomen ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dit is nu een thema waar je keihard tegen mag optreden ![]() T'is uitzonderlijk, maar het vlaggenzwaaiertaaltje klinkt mij voor een keer te zwak. ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |