![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar sommigen wèl over wakker liggen en als verantwoording aanhalen voor hun stemgedrag, is de repressie in België ....d�*t was tenminste èrg!!! wat geplunder bij collaborateurs, 50.000 processen, enkele honderden terechtstellingen, : in 1952, 6 jaar na de oorlog zat er niemand nog opgesloten wegens collaboratie, maar d�*t was pas erg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar zelfs in Birkenau, het vernietigingskamp van Auschwitz (waar ongeveer 860 duizend joden werden vermoord), was er nog altijd een overlevingskans Vergelijk dit eens met... 2) De VERNIETIGINGSKAMPEN. In de vernietigingskampen bestond die overlevingskans NIET ! En als dit nu net uw punt is... "En daar ligt nu precies het verschil waar ik met mijn subjecttitel naar toe wil. Dit werd voordien nooit gezien of uitgeprobeerd en (gelukkig maar) ook nadien nooit meer." Ik wil hier helemaal niet de topic ridiculiseren ofzo hoor. Maar dit viel me gewoon op. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Toffe pees toch he die nazis, ge had zelfs nog kans om te overleven ook!
![]() |
![]() |
#64 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Je bent nog niet klaar met verklaringen zoeken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() The Pianola schreef:
Citaat:
Natuurlijk niet, de Vlamingen waren aan het front. De BEESTEN (greorgiërs en oekrainiers) deden het vuile werk. Maar daar is er geen sprake van COLABORATEURS, he PIANOLA. Dat zijn de mensen met Uw 1000 jarige "cultuur". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
![]() Citaat:
Tenzij je natuurlijk graag Gregoriaanse muziek hoort 8)
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() 't Kan mij gene bal schelen hoe het geschreven wordt, als ge het maar begrijpt.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Piano, ik wacht op een antwoord, geef toe dat de "beest" een tijd je stamkroeg was. Eerlijk piano, eerlijkheid siert de mens. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Je liegt weer, je blijft volharden in de boosheid, we hebben daar en ook in den 'ODAL' samen aan den toog gezeten. Geef toe, is dat nu zo erg? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
|
![]() Citaat:
Ps: je zou je beter concentreren op thePiano anno 2003 dan op de thePiano van 30 jaar geleden, dat is helemaal niet hetzelfde manneke meer ![]()
![]() |
![]() |
#76 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zozo, heeft de piano van 2003 ergens een postje op het oog, in juni 2004 PJ is je vriendje, dus kom ik heeel ongelegen, maar geef gewoon toe dat je eveneens zoals ik in de 'beest' en de 'odal' kwam. Hoe hete die cafe in Borgerrocco nu weer? Juist Malpertuus, ook nooit geweest zeker? Wees nu eens èèn keer eerlijk in je leven, is dat zo moeilijk? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Haha, de piano van 2003 is een andere dan 30 jaar geleden?
Zozo, heeft de piano van 2003 ergens een postje op het oog, in juni 2004 PJ is je vriendje, dus kom ik heeel ongelegen, maar geef gewoon toe dat je eveneens zoals ik in de 'beest' en de 'odal' kwam. Hoe hete die cafe in Borgerrocco nu weer? Juist Malpertuus, ook nooit geweest zeker? Wees nu eens èèn keer eerlijk in je leven, is dat zo moeilijk?[/quote] Hugoke, ik wacht nog altijd op een eerlijk antwoord. Eerlijkheid siert de mens |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hugoke, ik wacht nog altijd op een eerlijk antwoord. Eerlijkheid siert de mens[/quote] Piannola heeft hier reeds met een fot gestaan, bij de ingang van een concentratiekamp. Of is het de pianola niet die daar stond met zijnen foto? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of je het nu eens of niet eens bent met thePiano: hij is over zijn verleden eerlijk.
Waarom hem daar steeds op aanpakken? Beargumenteer zijn eventuele huidige dwalingen met argumenten. Als antwoord op zijn postings steeds claimen dat hij wegens zijn vroeger lidmaatschap van 'foute clubs' geen spreekrecht meer zou hebben, klinkt niet echt overtuigend. Ik zou zelfs meer zeggen: *Wie op een mestvaalt woonde, kan als de beste vertellen hoe stront stinkt. * [size=2]Copyright Superstaaf® [/size] ![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |