Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2005, 17:28   #61
jjohanvdb
Gouverneur

jjohanvdb's schermafbeelding

Standaard Rot-Schwarz-WeiSS !!!!!!!!!!!!!!!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan
.. zegt de man met Rot-Schwarz-WeiSSe avatar..
Rood, zwart en wit zijn onze kleuren. Rood verkondigt de sociale gedachte, zwart onze inzet voor de individuele vrijheden, wit daarentegen staat voor diversiteit, vermits wit nu eenmaal alle kleuren in zich verenigt.

Zo zie je maar dat zwart, rood en wit heel wat anders kan zijn dan de nazikleuren. Uiterst rechts heeft altijd geparasiteerd op onze symbolen, op onze creativiteit, en op onze ideën; hierbij krijgen ze daarvoor de rekening gepresenteerd.
Oud 28 juli 2005, 18:09   #62
Gargamel
Banneling

Standaard

Dat geloof je zelf toch niet,wacht maar af WIE de rekening zal krijgen
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2005, 17:56   #63
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus

En over dat van Diana , de Britse politei geeft nu al zelf toe dat het meer en meer naar een moord wijst...
Stel dat die truttebel inderdaad vermoord is. Waar is het belang van NWO bij het uit de weg ruimen van twee jet-setfiguren als Diana en haar Dodi.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2005, 18:06   #64
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud
Stel dat die truttebel inderdaad vermoord is. Waar is het belang van NWO bij het uit de weg ruimen van twee jet-setfiguren als Diana en haar Dodi.
Ze was een bedreiging voor het Engels koningshuis. Deze zijn grote players in de NWO. Ze ging met Dodi trouwen en het koningshuis kon geen Arabisch bloed in hun bloedlijn tolereren. Naar het schijnt was ze ook zwanger van Dodi.
Oud 30 juli 2005, 18:07   #65
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Seg Exodus, uw sekte, hoe heet die?
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2005, 18:26   #66
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze was een bedreiging voor het Engels koningshuis. Deze zijn grote players in de NWO. Ze ging met Dodi trouwen en het koningshuis kon geen Arabisch bloed in hun bloedlijn tolereren. Naar het schijnt was ze ook zwanger van Dodi.
Was Diana niet gescheiden van Charles?

Hoe kunnen de al eeuwen oppermachtige illuminati nu bedreigd worden door een kindje met "Arabisch bloed" geboren bij de ex van een prins???

Steeds opnieuw blijkt hoe inconsistent deze NWO-theorieën zijn.

Soms zijn de illuminati oppermachtig, soms zijn het knoeiers in de marge, ordinaire kleine sjoemelaars.
Oud 30 juli 2005, 18:31   #67
Aangebrande Phönix
Minister

Aangebrande Phönix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Soms zijn de illuminati oppermachtig, soms zijn het knoeiers in de marge, ordinaire kleine sjoemelaars.
Comme les dieux de l'Olympe.

Rien ne change.
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2005, 18:40   #68
Percalion

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
'k Heb een sterk vermoeden dat spaz322 een cover-upper is!
Wat jij?
Het ligt er té dik op - ik denk eerder dat spaz322 een afleidingsmanoeuvre is, om de aandacht af te leiden van Musketo.
Oud 30 juli 2005, 18:52   #69
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spaz322
Beste mensen,

Ik ben nu een paar weekjes niet hier geweest wegens vakantie. Toen ik vandaag nog eens het internationale forum bekeek had ik meteen al geen zin meer om nog maar enige moeite te doen om te replyen op jullie "terror" topics.

Het valt me zwaar tegen dat jullie (bedoel dan niet iedereen, maar je weet zelf wel of je erbij hoort of niet) zo racistisch ingesteld zijn en zomaar elke moslim over dezelfde kam scheren. Iemand zei ergens : zijn we de geschiedenis vergeten? Blijkbaar kent die persoon de geschiedenis ook niet goed. Nog maar slechts 60+ jaar geleden waren er mensen met dezelfde gedachten en ze hebben die ook in uitvoer gebracht.

Nu zijn we weer bezig met ons zelf te verlagen tot dat niveau. De bekrompenheid in sommige van jullie replies op heel deze materie is om mee te schreeuwen. En ik vraag me af welke leeftijd jullie hebben, want ik kan niet geloven dat volwassen mensen zo'n kinderachtige puberale praat verkopen.

GROW UP!!! of verhuis zelf naar groenland, dan heb je ook geen last van terreur

my 2 cents
en een welgemeende FUCK YOU naar alle bekrompen racistische rednecks hier
i'll drink to that!
Oud 30 juli 2005, 18:55   #70
Aangebrande Phönix
Minister

Aangebrande Phönix's schermafbeelding

Standaard

Land of Hope and Glory, Mother of the Free,
How shall we extol thee, who are born of thee?
Wider still, and wider, shall thy bounds be set;
God, who made thee mighty, make thee mightier yet!

Truth and Right and Freedom, each a holy gem,
Stars of solemn brightness, weave thy diadem.

Tho' thy way be darkened, still in splendour drest,
As the star that trembles o'er the liquid West.

Throned amid the billows, throned inviolate,
Thou hast reigned victorious, thou has smiled at fate.

Land of Hope and Glory, fortress of the Free,
How may we extol thee, praise thee, honour thee?

Hark, a mighty nation maketh glad reply;
Lo, our lips are thankful, lo, our hearts are high!

Hearts in hope uplifted, loyal lips that sing;
Strong in faith and freedom, we have crowned our King!

Who's with me!
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2005, 20:17   #71
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

@Spaz: Vlaams meldpunt voor discriminatie op internet lijkt me een vree goed idee..
Oud 30 juli 2005, 20:21   #72
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mijn vakantie was super, mijn gemoed sloeg echter om toen ik de puberale posts ivm moslims las. Niet elke moslim is een fundamentalist, dus moet je geen veralgemenende "oplossingen" voorstellen. Het niveau van enkelen onder jullie is bedenkelijk laag. Ik dacht dat dit een serieus forum was waar mensen met respect voor elkaar discussieerden, blijkbaar ben ik daar compleet mis en zit het hier vol met haatdragende bekrompen geesten die zichzelf iets wijsmaken als ze zeggen dat al die posts niet racistisch zijn.
!
U zegt dat hier haatdragende mensen zitten?Als je die wil vinden,vlieg een keertje naar Londen en Egypte,daar hebben ze pas echte haatdragende mensen opgepakt beste kerel!!

Woorden doden geen mensen,bommen wel!!!

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2005, 20:22   #73
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Dus je beweert hier nogmaals dat mentaal gehandicapten minder intelligent zijn dan jij? En dat noemt zich dan "geen racist" LOL... grappig Racisme beperkt zich niet tot moslims kerel...
Tja, dat zijn inderdaad geen erg correcte uitspraken ten opzichte van onze mentaal anders valide medemens.

Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2005, 20:54   #74
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Dus je beweert hier nogmaals dat mentaal gehandicapten minder intelligent zijn dan jij? En dat noemt zich dan "geen racist" LOL... grappig Racisme beperkt zich niet tot moslims kerel...
Racisme:
1. opvatting dat het ene ras superieur is aan het andere en, daaruit voortvloeiend, dat ten aanzien van het ene ras andere maatstaven kunnen (mogen) worden aangelegd dan ten aanzien van het andere, syn. rassenwaan
2. discriminatie op grond van het ras
3. (meton.) uiting van rassenwaan

Rassenwaan: de waan dat men door te behoren tot een bepaald ras beter is dan de leden van andere rassen.

Dus is het inderdaad geen racisme als men van mening is dat mentaal gehandicapten minder inteligent zijn dan mensen die op dit forum wel eens een mening plaatsen. Mentaal gehandicapten van bepaalde dingen uitsluiten omdat ze gehandicapt zijn is ook geen racisme, maar wel discriminatie.
Discriminatie van moslims is ook geen racisme, want er zijn moslims van vele verschillende rassen, ook Europeanen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Teerke on 30-07-2005 at 21:56
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Racisme:
1. opvatting dat het ene ras superieur is aan het andere en, daaruit voortvloeiend, dat ten aanzien van het ene ras andere maatstaven kunnen (mogen) worden aangelegd dan ten aanzien van het andere, syn. rassenwaan

Rassenwaan: de waan dat men door te behoren tot een bepaald ras beter is dan de leden van andere rassen.

Dus is het inderdaad geen racisme als men van mening is dat mentaal gehandicapten minder inteligent zijn dan mensen die op dit forum wel eens een mening plaatsen. Mentaal gehandicapten van bepaalde dingen uitsluiten omdat ze gehandicapt zijn is ook geen racisme, maar wel discriminatie.
Discriminatie van moslims is ook geen racisme, want er zijn moslims van vele verschillende rassen, ook Europeanen.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Racisme:

Discriminatie van moslims is ook geen racisme, want ern zijn moslims van vele verschillende rassen, ook Europeanen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Teerke : 30 juli 2005 om 20:56.
Teerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 00:33   #75
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teerke
Mentaal gehandicapten van bepaalde dingen uitsluiten omdat ze gehandicapt zijn is ook geen racisme, maar wel discriminatie.
Ja?

Ik zie toch niet meteen in wat er zo discriminerend zou kunnen zijn aan het weren van mentaal gehandicapten uit bijvoorbeeld een denktank.
Roepen dat dat discriminatie is, is hetzelfde als de organisator van een loopwedstrijd voor de rechter te slepen omdat die de deelname van iemand zonder benen heeft geweigerd.

Is dat niet gewoon "gezond verstand"?

Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan.
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 05:42   #76
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ze was toch gescheiden. Hoe kon ze dan Arabisch bloed in het Engels koningshuis brengen.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 08:36   #77
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste mensen,

Ik ben nu een paar weekjes niet hier geweest wegens vakantie. Toen ik vandaag nog eens het internationale forum bekeek had ik meteen al geen zin meer om nog maar enige moeite te doen om te replyen op jullie "terror" topics.

Het valt me zwaar tegen dat jullie (bedoel dan niet iedereen, maar je weet zelf wel of je erbij hoort of niet) zo racistisch ingesteld zijn en zomaar elke moslim over dezelfde kam scheren. Iemand zei ergens : zijn we de geschiedenis vergeten? Blijkbaar kent die persoon de geschiedenis ook niet goed. Nog maar slechts 60+ jaar geleden waren er mensen met dezelfde gedachten en ze hebben die ook in uitvoer gebracht.

Nu zijn we weer bezig met ons zelf te verlagen tot dat niveau. De bekrompenheid in sommige van jullie replies op heel deze materie is om mee te schreeuwen. En ik vraag me af welke leeftijd jullie hebben, want ik kan niet geloven dat volwassen mensen zo'n kinderachtige puberale praat verkopen.

my 2 cents
duh dat het hier zielig is, nog meer overbodige opmerkingen?
Stel je niet zo aan. Ofwel lach je er is mee ofwel kun je beter weggaan. Dit forum is de grootste idioten van vlaanderen op nen hoop gesmeten.
Heb het hier geen seconde gemist en ga het ook ni misse.

ben wel geen racistische redneck (wtf) , toch maar ne 'fuck you' trug.

greetz,
the princess
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 08:41   #78
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Woorden doden geen mensen,bommen wel!!!
Wat denk je dat er voorafging aan die bommen? Of aan eender welke volkerenmoord?
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 14:40   #79
Percalion

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Wat denk je dat er voorafging aan die bommen? Of aan eender welke volkerenmoord?
Kun jij me aantonen hoeveel doden er de afgelopen zestig jaar gevallen zijn door mensen die de holocaust ontkennen of minimaliseren?

Pas op met zulke redeneringen, prinses: je negeert namelijk dat mensen een vrije wil, een geweten hebben.

Als iemand tegen jou roept: "dood alle moslims!", dan ga jij dat toch niet zomaar doen? Je bent toch geen hersenloze robot, die zomaar doet wat er gezegd wordt?

De volkerenmoord is niet de schuld van de woorden. Met woorden kan je enkel een idee vanuit iemands hoofd "transporteren" naar iemand anders' hoofd. Uiteindelijk is het die andere die beslist of hij dat idee goedkeurt of niet; of hij inderdaad een volkerenmoord wil begaan of niet.

Het is niet omdat iemand roept "dood alle moslims!", dat hij daarom een misdaad begaat, of in gang steekt. Hij kan hooguit andere mensen op het idee brengen. Het zijn de mensen zelf die beslissen hoe ze met dat idee omspringen.

Als je ontkent dat mensen een vrije wil hebben, waar staan we dan? Dat zou betekenen dat de democratie waardeloos is, en de rechtsstaat, enzoverder...
Oud 31 juli 2005, 19:43   #80
aïra
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Beste mensen,

my 2 cents
Toch iemand!
en voeg er nog nen kust min kloten bij.
aïra is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be