![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Op die misser over het bijbelse Israël na, klopte die mijn stelling over die religieuze kolonisten trouwens wel degelijk: net als de fundamentalisten binnen de islam pikken deze religieuzen enkel uit hun heilige boeken wat in hun politieke kraam past.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 9 augustus 2005 om 19:14. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [size=-1]Toevallig staat er deze week in The Economist een bespreking van 5 recente boeken over het Israelisch-Palestijns conflict
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat wel zielig is bij u, is dat u nu anderen probeert te beschuldigen wanneer u fout zit. Leidt u soms aan een jeugdfrustratie die er nog niet uitgegroeid is? Wat uw kennis over de laatste 100 jaat betreft zal dat misschien ook wel alleen die feiten zijn die in uw zaak passen , vooral als men ziet welke "boeken" u aanraadt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sodoirt : 9 augustus 2005 om 20:18. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het lijkt mij trouwens dat de boeken die u aanbeveelt óók lang niet objectief zijn. Over mensenrechten lijken uw boeken alleszins niet te spreken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 9 augustus 2005 om 20:47. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw reacties getuigen allesbehalve van een gematigde en eerlijke persoonlijkheid. Misschien toch nog een paar frustraties te overwinnen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U heeft die tekst wel mooi gecensureerd. De volledige versie luidt: Modern Gaza was built in the time of Herod the Great. In biblical times Gaza was one of the major cities of the Philistines. The Philistine city was built on a hill about 150 feet (45 meters) above sea level, about 1.5 miles (2.4 km) from the Mediterranean Sea. It was a walled city of about 200 acres (80 hectares). It came successively under the control of the Israelites, Assyrians, Egyptians, Babylonians, and Persians. Citaat:
_______________________________ Israel is de enige natie waar burgerschap berust op raciale zuiverheid. 1480[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 9 augustus 2005 om 23:47. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kunt u de bewijzen geven dat Salomon mythologie is? Dat zou me zeer verwonderen, maar u zal er toen wel bijgeweest zijn om dat zo duidelijk te kunnen beweren. Het zal me een worst wezen naar andere kaarten te zoeken om runderen een plezier te doen ![]() Uw opmerking over Israël geeft eigenlijk ook aan dat u niet veel benul hebt dat bijna 20% van de burgers in Israël arabieren zijn. Of is het misschien dat u er een probleem mee heeft dat de joden in hun eigen land mogen leven. U had ze misschien liever als dhimmis of als doden gezien in een Moslim land? Hebt u ooit al eens over Saoedie Arabië gehoord en andere arabische landen, waar het racisme integraal deel uimaakt van hun wetten en dat racisme in de Koran ingebakken is met verschillende verzen die oproepen tot het doden van christenen, joden en niet-gelovigen? Maar ik veronderstel volgens uw reactie en de andere post dat u dat niet belangrijk acht. Het enige wat voor u blijkbaar telt is Israëlhaat, en even jodenhaat erbij, te kunnen verstrooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||||||||||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
[size=-1] WHEN Theodor Herzl, the father of political Zionism, wrote “The Jewish State” he rose above the awkward fact that his longed-for homeland was already occupied. Yet, as Peter Rodgers, a former Australian ambassador to Israel, notes in his clear-eyed little book, the notion of “transferring” those troublesome Palestinian squatters had “bobbed around in Zionist thinking from the start”. Ethnic cleansing, in some form, was intrinsic to the dream. Some fear that it still is. [/size] Citaat:
by the way, ben jij een jood?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 10 augustus 2005 om 11:31. |
|||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van frustraties over deze zaak heb ik geen last. Ik ben geen betrokken partij. En die eerlijkheid: uit de reactie van Flippend Rund op uw bericht, kan ik vaststellen hoe 'eerlijk' u bepaalde feiten weergeeft: heel eenzijdig en selectief. Wat dat betreft, heb ik van u dus geen lessen te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() In de standaard boekhandel kan je biografiekes kopen van Sharon en Arafat.
![]() |