![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() En waarom klets ik uit mijn nek? Omdat het u niet aanstaat?
|
![]() |
![]() |
#62 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De hierboven met afschuw beschreven demarche van het Vlaams Belang is trouwens ook de hoofdreden waarom de NVA in arren moede hun topspelers aan de ploeg van de aankomende regeerpartij heeft moeten verkopen. Dat deze VB-strategie een volmaakt normale democratische partijpolitieke beslissing is (en tot Barts afschuw een teken van onverzettelijkheid en ideologische beginselvastheid) en dat het "succesverhaal" waarvan sprake het gevolg is van de werking van de enige pseudo-democratische (wegens serieus vervalst door mediaboycot en mediafraude) consultatie van de burger tijdens de "hoogmis van de democratie" (cfr Reynebau) kan de échte democraten onder ons alleen maar gelukig stemmen. Tot men ook daar een einde aan zal maken uiteraard...(en dit uiteraard zonder blozen onder het mom der democratie, verdraagzaamheid, enz enz)
![]() |
#63 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een groot stuk van de basis wil wel degelijk samenwerking. Stop dan ook met op elkaar te kappen en laat het zover komen dat de top eindelijk inziet dat de basissen goed overeenkomen op bepaalde zaken zodat er samenwerking wordt afgedwongen. Maar met mensen die blindelings de partij volgen en kappen op de andere partij zijn we niets, zowel aan VB- als aan N-VA-kant. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#70 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 3 augustus 2005 om 10:36. |
|||||
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
De discussie op dit forum is van geheel andere aard! De forumgangers die mij kennen weten dat ik er met de grove borstel doorga, en dat ik het "oog om oog, tand om tand" principe hanteer! Mag ik je erop wijzen dat de wijze waarop sommigen niveanen hier oa MR Morel en Marc Grammens door het slijk hebben gehaald mij ook niet echt hebben overtuigd om mijn aanvallen af te zwakken. tenslotte wil ik erop wijzen dat ik respect heb voor de nva-basis en dat mijn aanvallen vooral gericht zijn op het groepje partijslaven die hier blindelings alle handelingen van hun partij verdedigt! |
|
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#75 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar komen we door het er alleen maar 'mee eens te zijn'?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 augustus 2005 om 11:26. |
|||||
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Denken De Winter en Van Hecke nu echt dat de N-VA met hen gesprekken gaat beginnen terwijl ze teglijkertijd bezig zijn met geld en postjes leden weg te pikken? Naïvelingen...
|
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet erg consequent van hen, neen. Ook veel politieke analisten geven ons gelijk, en het betreffen niet enkel wat losgelopen linkiewinkies.
|
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Wij hebben ons nooit iets van die zgn politieke analisten aangetrokken! Wat hebben we daardoor afgezien!!! man, man, man! |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |