![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ten tijde van die affaire de morgen (of welk ander rood propagandablaadje dan ook) gelezen ? Ik denk het niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Veel kranten zijn nu eenmaal gekend "gekleurd" te zijn, niet ? Van de vrt kan je tenminste er van uitgaan dat ze neutraal zijn, ze worden enkel door het VB van links zijnde beschuldigd, nu ja, dat doen ze met al hun tegenstanders. Ik ben blij dat ik je zo heb kunnen doen lachen door het feit dat ik de morgen niet lees. Sommigen zijn toch met weinig tevreden.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2. hetzelfde als het desastreus cordon sanitair ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Voor het VB is het doel als oppositiepartij niet om de waarheid te vertellen, om te scoren maar om GEZIEN en GEHOORD te worden. Dus gelooft geen hond hen nog. De acolieten die hier zitten zijn natuurlijk gefrustreerden, wat je al dikwijls mij hebt uitgelegd. Het lucht me eerlijk gezegd op, want als je dit als doorgesneden publiek moest hebben bij het blok dan konden ze die mensen ongeveer alles wijsmaken. Dus: geduldig wachten tot na het comisch congres en zien hoe de verstandige mensen stilletjes gaan weglopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat het Vlaams Blok destijds wou was rechtspersoonlijkheid voor vakbonden met verantwoording op allerlei vlakken ! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"politiek correct", dat is iets wat altijd als kritiek word gegeven, ik heb nog nooit iemand horen beweren politiek correct te zijn ... Wiens uitvinding zei je ook alweer ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
kan interessant zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de verschillende politieke partijen die dingen naar de gunst van de werknemers sturen deze leugen nog steeds de wereld rond. Dat het Vlaams Blok in de jaren negentig meer dan representatief is geworden voor wat de arbeiders en de bedienden in dit land denken en in gesprekken op de werkvloer of op kantoor zeggen, heeft de haat van de politieke partijen, hun vakbonden en ziekenfondsen niet verminderd. Omdat steeds minder Vlamingen zich laten vangen aan de desinformatie over onze partij, hebben zij getracht hun verzwakkende invloed bij de werknemers te herstellen door dreigementen en zelfs regelrechte chantage. Wie lid is of sympathiseert met het Vlaams Blok wordt 'eruit' gegooid en wordt maatschappelijk geïsoleerd. Dat is heel wat anders hé !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rechtspersoonlijkheid
Vakbonden hebben ook vandaag nog een belangrijke sociale opdracht te vervullen, maar zij moeten wel in hun rol blijven. Door het feit dat zij nog altijd geen rechtspersoonlijkheid hebben, menen zij zich alles te kunnen permitteren en gaan zij dikwijls hun boekje te buiten. De vele, ook recente, fraudegevallen bij de syndicaten zoals zwarte lonen en niet-aangegeven premies zijn daar voorbeelden van. Ook vernielingen bij gewelddadige stakingspiketten en betogingen kunnen niet verhaald worden op de vakbonden of hun leiding. Daarom is het Vlaams Blok absolute voorstander van de invoering van rechtspersoonlijkheid voor vakbonden, een totale depolitisering en een verplichte open boekhouding. De kleinste belastingplichtige moet zich immers ook voor elke financiële handeling kunnen verantwoorden. Zo bereiken we meer transparantie en minder wantoestanden, hetgeen de geloofwaardigheid van de vakbonden ten goede zou komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||||||||||
|
![]() Citaat:
Het VB wil, zoals alle partijen die het solidarisme als grondbeginsel hebben geen vakbonden. Dat klopt niet in hun systeem, waarin vakbonden totaal ondergeschikt zijn aan de politiek van een éénpartijenstelsel (als er tenminste nog partijen worden toegestaan...) Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 31 juli 2005 om 22:09. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Door steeds te hameren op hun fouten vergeet u echter de fouten die andere partijen maken,het niet of onvoldoende inspelen op de eisen van de kiezer,het weinig aandacht dat geschonken werd aan veiligheid en het steeds ingaan tegen de stroom maakt juist dat frustraties de kop opsteken. Het steeds ideen opdringen die ingaan tegen de stroom maakt dat mensen een foertstem uitbrengen. U manier van aan politiek doen boeit mij helemaal niet,professor spiritist or what ever,u blijft hardnekkig naar uw eigen gelijk zoeken en lokt op die manier een publiek die zich tegen u afzetten. Uw empathie tegenover anderen die het niet met uw eens zijn beperkt zich tot verwijten vooral wanneer hun antwoorden u niet aanstaan. U verwijt anderen wat u in de eerste plaats zelf bent,een zelfingenomen individu die andere meningen kraakt zonder nadenken.
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat feremens nog wat meer moet posten.
Having been some days in preparation A splendid time is guaranteed for all And tonight Mr. Kite is topping the bill. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
En dan valt het op dat wat men aan de andere partijen verwijt altijd over hetzelfde blijkt te gaan: de vreemdelingen. Ondertussen kunnen die andere partijen door het feit dat ze in één boot zitten niet anders doen dan één eenheidsworst produceren. Je kan dat dan ook nog eens gaan aanklagen. Ik zou graag teruggaan naar een politiek systeem waargbij verschillende, alternatieve ideeën aan bod komen, en men er het beste uitpikt. Dat lijkt me gezonde politiek te zijn. Ik behoor tot degenen die vinden dat het spelletje "steek het op de sukkelaars", steek het op de 4 procent te veel naar Hitler begint te stinken. Ik denk dat ik mensen hiervan kan overtuigen. En ik doe dat met veel enthousiasme, en steeds meer: ik ben nog een zinnig argument tegengekomen (behalve vage verdachtmakingen op zijn boulevardblads) waarom dit circus moet doorgaan. Ik weet wel, omdat ik bijvoorbeeld economie en politieke wetenschappen heb gestudeerd dat het pad dat het VB onze maatschappij wil doen uitgaan leidt tot buchenwald en sjebenitsja. Daarom vind ik het tijd dat, niet alleen ik maar andere intellectuelen, kunstenaar, politici en mensen van goede wil dit eens goed deugdelijk en zonder veel complimenten duidelijk maken aan de ezels die dat niet inzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Nu willen beginnen met het onderdrukken van minderheden zou na Belzen Belzen, Buchenwald en de Srebreniza, na Hiroschima en Nagasaki, na de Killing Fields moeten begraven worden als "werkt niet"; Eigen volk eerst is een slogan die niet past bij een moderne beschaving. Niet omdat het het grote licht is maar omdat het een groot, geprobeerd rampenplan is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |