Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2005, 16:01   #61
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cor
""Heeft iemand het VB met de vinger gewezen toen ze de visa fraude hebben aangeklaagd ?
Nee hoor ...
Toen deden ze eens nuttig oppositiewerk.

Waarom toch altijd zo overdrijven ...""

Nuttig oppositiewerk? Dan kunnen ze misschien eerst eens in eigen rangen kuisen!
"In Mechelen heeft VB-senator Creyelman met geld uit de stadskas - en als lid van de oppositie dan nog wel - meer persoonlijke uitgaven gedaan dan het voltallige Antwerpse schepencollege met al hun Visa-kaarten samen.
Maar hij geraakt er moeiteloos mee weg, terwijl de anderen de "zakkenvullers" blijven."
Waar moet die mens van leven? Hij is geen dekadent lid van het linkse regime, hoe moet hij zijn sibbe onderhouden? Mechelen is toch veel Vlaamscher dan Antwerpen? Hoe durft gij dat dan nog aanklagen?
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 18:13   #62
khaled
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever
O zo fout.
Heeft iemand het VB met de vinger gewezen toen ze de visa fraude hebben
aangeklaagd ?
Nee hoor ...

Ten tijde van die affaire de morgen (of welk ander rood propagandablaadje dan ook) gelezen ? Ik denk het niet...
khaled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 18:48   #63
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khaled

Ten tijde van die affaire de morgen (of welk ander rood propagandablaadje dan ook) gelezen ? Ik denk het niet...
Ik lees inderdaad geen kranten.
Veel kranten zijn nu eenmaal gekend "gekleurd" te zijn, niet ?
Van de vrt kan je tenminste er van uitgaan dat ze neutraal zijn,
ze worden enkel door het VB van links zijnde beschuldigd,
nu ja, dat doen ze met al hun tegenstanders.

Ik ben blij dat ik je zo heb kunnen doen lachen door het feit dat ik de morgen
niet lees. Sommigen zijn toch met weinig tevreden.
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 21:27   #64
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
De titel zegt het zowat ...

Definieer eens dat "politiek correct" zijn.
En geef eens aan wat de meester er zo walgelijk aan vinden.
1. een uitvinding van links om rechts het zwijgen op te leggen = dictatuur

2. hetzelfde als het desastreus cordon sanitair
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 21:31   #65
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
Was het maar zo, mijn vriend: de reeële wereld kent hier wel geen officieel kaste verschil maar probeer eens als brave borst een pintje te gaan drinken:
- bij de loge
- bij een serviceclub
- bij het debutantenbal van de adel
- op een party van een industrieel in je buurt

en je zal zien dat dat niet meevalt.
Iedere maatschappij heeft zijn draken en olifanten;
ga eens een pintje drinken in Saoudi Arabië...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 31 juli 2005, 21:33   #66
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Churchil heeft bijlange de bijbel niet geschreven.
Als warlord heeft em met veel mazzel een oorlog gewonnen, that's it.
En als overwinnaar immuum voor oorlogsmisdaden.
de overwinnaars hebben altijd gelijk en de verliezers betalen het gelag... dat is een gegeven van elke oorlog.
Oud 31 juli 2005, 21:36   #67
ericferemans

Standaard

Citaat:
Ik lees inderdaad geen kranten.
Veel kranten zijn nu eenmaal gekend "gekleurd" te zijn, niet ?
Van de vrt kan je tenminste er van uitgaan dat ze neutraal zijn,
ze worden enkel door het VB van links zijnde beschuldigd,
nu ja, dat doen ze met al hun tegenstanders.

Ik ben blij dat ik je zo heb kunnen doen lachen door het feit dat ik de morgen
niet lees. Sommigen zijn toch met weinig tevreden.
Weer een mooi punt.
Voor het VB is het doel als oppositiepartij niet om de waarheid te vertellen, om te scoren maar om GEZIEN en GEHOORD te worden. Dus gelooft geen hond hen nog. De acolieten die hier zitten zijn natuurlijk gefrustreerden, wat je al dikwijls mij hebt uitgelegd. Het lucht me eerlijk gezegd op, want als je dit als doorgesneden publiek moest hebben bij het blok dan konden ze die mensen ongeveer alles wijsmaken.
Dus: geduldig wachten tot na het comisch congres en zien hoe de verstandige mensen stilletjes gaan weglopen.
Oud 31 juli 2005, 21:36   #68
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja, VB wil natuurlijk geen vakbonden... die willen een "unie van hand- en geestesarbeiders", in een "solidaristisch systeem".
Dat gaat de zaken natuurlijk oplossen ! WIe boel maakt de bak in!
Raad eens wie daar van gaat profiteren?
Dat si politiek niet correct ! Een excuus van links dat geen steek houdt !

Het enige dat het Vlaams Blok destijds wou was rechtspersoonlijkheid voor vakbonden met verantwoording op allerlei vlakken !
Oud 31 juli 2005, 21:37   #69
PelgrimForever
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
1. een uitvinding van links om rechts het zwijgen op te leggen = dictatuur

2. hetzelfde als het desastreus cordon sanitair
Nogmaals,
"politiek correct",
dat is iets wat altijd als kritiek word gegeven,
ik heb nog nooit iemand horen beweren politiek correct te zijn ...

Wiens uitvinding zei je ook alweer ?
Thai bedreigt mij fysiek
Oud 31 juli 2005, 21:38   #70
PelgrimForever
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat si politiek niet correct ! Een excuus van links dat geen steek houdt !

Het enige dat het Vlaams Blok destijds wou was rechtspersoonlijkheid voor vakbonden met verantwoording op allerlei vlakken !
noem eens enkele van die "vlakken",
kan interessant zijn.
Thai bedreigt mij fysiek
Oud 31 juli 2005, 21:42   #71
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja, VB wil natuurlijk geen vakbonden... die willen een "unie van hand- en geestesarbeiders", in een "solidaristisch systeem".
Dat gaat de zaken natuurlijk oplossen ! WIe boel maakt de bak in!
Raad eens wie daar van gaat profiteren?
Dat het Vlaams Blok-Belang tegen de vakbonden zou zijn en voor de afschaffing van het stakingsrecht is één van die hardnekkige sprookjes die niet alleen de vakbonden kwistig rondstrooien.

Ook de verschillende politieke partijen die dingen naar de gunst van de werknemers sturen deze leugen nog steeds de wereld rond. Dat het Vlaams Blok in de jaren negentig meer dan representatief is geworden voor wat de arbeiders en de bedienden in dit land denken en in gesprekken op de werkvloer of op kantoor zeggen, heeft de haat van de politieke partijen, hun vakbonden en ziekenfondsen niet verminderd.

Omdat steeds minder Vlamingen zich laten vangen aan de desinformatie over onze partij, hebben zij getracht hun verzwakkende invloed bij de werknemers te herstellen door dreigementen en zelfs regelrechte chantage.

Wie lid is of sympathiseert met het Vlaams Blok wordt 'eruit' gegooid en wordt maatschappelijk geïsoleerd.

Dat is heel wat anders hé !!
Oud 31 juli 2005, 21:47   #72
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Rechtspersoonlijkheid

Vakbonden hebben ook vandaag nog een belangrijke sociale opdracht te vervullen, maar zij moeten wel in hun rol blijven. Door het feit dat zij nog altijd geen rechtspersoonlijkheid hebben, menen zij zich alles te kunnen permitteren en gaan zij dikwijls hun boekje te buiten. De vele, ook recente, fraudegevallen bij de syndicaten zoals zwarte lonen en niet-aangegeven premies zijn daar voorbeelden van. Ook vernielingen bij gewelddadige stakingspiketten en betogingen kunnen niet verhaald worden op de vakbonden of hun leiding. Daarom is het Vlaams Blok absolute voorstander van de invoering van rechtspersoonlijkheid voor vakbonden, een totale depolitisering en een verplichte open boekhouding. De kleinste belastingplichtige moet zich immers ook voor elke financiële handeling kunnen verantwoorden. Zo bereiken we meer transparantie en minder wantoestanden, hetgeen de geloofwaardigheid van de vakbonden ten goede zou komen.
Oud 31 juli 2005, 21:53   #73
ericferemans

Standaard

Citaat:
Rechtspersoonlijkheid

Vakbonden hebben ook vandaag nog een belangrijke sociale opdracht te vervullen, maar zij moeten wel in hun rol blijven. Door het feit dat zij nog altijd geen rechtspersoonlijkheid hebben, menen zij zich alles te kunnen permitteren en gaan zij dikwijls hun boekje te buiten. De vele, ook recente, fraudegevallen bij de syndicaten zoals zwarte lonen en niet-aangegeven premies zijn daar voorbeelden van. Ook vernielingen bij gewelddadige stakingspiketten en betogingen kunnen niet verhaald worden op de vakbonden of hun leiding. Daarom is het Vlaams Blok absolute voorstander van de invoering van rechtspersoonlijkheid voor vakbonden, een totale depolitisering en een verplichte open boekhouding. De kleinste belastingplichtige moet zich immers ook voor elke financiële handeling kunnen verantwoorden. Zo bereiken we meer transparantie en minder wantoestanden, hetgeen de geloofwaardigheid van de vakbonden ten goede zou komen.
Ik denk dat je uit het VB vliegt !
Het VB wil, zoals alle partijen die het solidarisme als grondbeginsel hebben geen vakbonden. Dat klopt niet in hun systeem, waarin vakbonden totaal ondergeschikt zijn aan de politiek van een éénpartijenstelsel (als er tenminste nog partijen worden toegestaan...)

Citaat:

"Solidarisme is voor het Vlaams Blok de waarachtige beleving van de natuurlijke volksverbondenheid" staat te lezen in de Grondbeginselen van het Blok. Eerder werd al uitgelegd dat solidarisme erop neerkomt dat uitgegaan wordt van de idee dat er geen onderscheid is tussen arbeider en kapitalist, maar enkel tussen volkeren. Dit leidt tot een sterk anti-vakbondsstandpunt: "Als solidaristische partij wijst het Vlaams Blok de ongecontroleerde partijsyndicaten af". In oktober 1983 schrijft het partijblad van het Blok een artikel onder de titel: "Crisis? Staken schaadt, werken baat". Karel Dillen in dat artikel: "Stakingen leiden alleen tot een verdere verergering en verslechtering van de algemene toestand. (…) Het Vlaams Blok heeft steeds beklemtoond: Staken schaadt, werken baat. Vandaag zegt het Vlaams Blok: staken is een misdaad." Het alternatief voor het Blok is duidelijk: onderdanig werken en luisteren naar het patronaat. In het partijblad 'De Vlaamse Nationalist' schreef Edwin Truyens in 1981 dat de Belgische arbeiders zich moeten spiegelen aan de Japanse collega's: "De Japanse werknemer toont een grote inzet voor zijn bedrijf, presteert 40 uren per week, vindt bandwerk niet geestdodend, is bereid onbezoldigd meerprestaties te leveren en moet bijna gedwongen worden zijn wettelijke vakantie te nemen."
[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ericferemans on 31-07-2005 at 23:09
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Rechtspersoonlijkheid

Het VB wil, zoals alle partijen die het solidarisme als grondbeginsel hebben geen vakbonden. Dat klopt niet in hun systeem, waarin vakbonden totaal ondergeschikt zijn aan de politiek van een éénpartijenstelsel (als er tenminste nog partijen worden toegestaan...)

Citaat:

"Solidarisme is voor het Vlaams Blok de waarachtige beleving van de natuurlijke volksverbondenheid" staat te lezen in de Grondbeginselen van het Blok. Eerder werd al uitgelegd dat solidarisme erop neerkomt dat uitgegaan wordt van de idee dat er geen onderscheid is tussen arbeider en kapitalist, maar enkel tussen volkeren. Dit leidt tot een sterk anti-vakbondsstandpunt: "Als solidaristische partij wijst het Vlaams Blok de ongecontroleerde partijsyndicaten af". In oktober 1983 schrijft het partijblad van het Blok een artikel onder de titel: "Crisis? Staken schaadt, werken baat". Karel Dillen in dat artikel: "Stakingen leiden alleen tot een verdere verergering en verslechtering van de algemene toestand. (…) Het Vlaams Blok heeft steeds beklemtoond: Staken schaadt, werken baat. Vandaag zegt het Vlaams Blok: staken is een misdaad." Het alternatief voor het Blok is duidelijk: onderdanig werken en luisteren naar het patronaat. In het partijblad 'De Vlaamse Nationalist' schreef Edwin Truyens in 1981 dat de Belgische arbeiders zich moeten spiegelen aan de Japanse collega's: "De Japanse werknemer toont een grote inzet voor zijn bedrijf, presteert 40 uren per week, vindt bandwerk niet geestdodend, is bereid onbezoldigd meerprestaties te leveren en moet bijna gedwongen worden zijn wettelijke vakantie te nemen."
[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ericferemans on 31-07-2005 at 22:54
Reason:

Citaat:
Rechtspersoonlijkheid

Het VB wil, zoals alle partijen die het solidarisme als grondbeginsel hebben geen vakbonden. Dat klopt niet in hun systeem:

Citaat:

[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Rechtspersoonlijkheid

Het VB wil, zoals alle partijen die het solidarisme als grondbeginsel hebben geen vakbonden. Dat klopt niet in hun systeem:

Citaat:

[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door ericferemans : 31 juli 2005 om 22:09.
Oud 31 juli 2005, 21:54   #74
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Rechtspersoonlijkheid
Tuurlijk, zodat je hen voor het kleinste akkefietje kan vervolgen..............en dus vernietigen.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 22:26   #75
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weer een mooi punt.
Voor het VB is het doel als oppositiepartij niet om de waarheid te vertellen, om te scoren maar om GEZIEN en GEHOORD te worden. Dus gelooft geen hond hen nog. De acolieten die hier zitten zijn natuurlijk gefrustreerden, wat je al dikwijls mij hebt uitgelegd. Het lucht me eerlijk gezegd op, want als je dit als doorgesneden publiek moest hebben bij het blok dan konden ze die mensen ongeveer alles wijsmaken.
Dus: geduldig wachten tot na het comisch congres en zien hoe de verstandige mensen stilletjes gaan weglopen.
Ik ben het met veel punten niet eens met het VB vooral op het sociale vlak,maar ik kan er u direct bijzeggen dat ik het ook een groot deel niet eens ben met de traditionele partijen.
Door steeds te hameren op hun fouten vergeet u echter de fouten die andere partijen maken,het niet of onvoldoende inspelen op de eisen van de kiezer,het weinig aandacht dat geschonken werd aan veiligheid en het steeds ingaan tegen de stroom maakt juist dat frustraties de kop opsteken.
Het steeds ideen opdringen die ingaan tegen de stroom maakt dat mensen een foertstem uitbrengen.
U manier van aan politiek doen boeit mij helemaal niet,professor spiritist or what ever,u blijft hardnekkig naar uw eigen gelijk zoeken en lokt op die manier
een publiek die zich tegen u afzetten.
Uw empathie tegenover anderen die het niet met uw eens zijn beperkt zich tot verwijten vooral wanneer hun antwoorden u niet aanstaan.
U verwijt anderen wat u in de eerste plaats zelf bent,een zelfingenomen individu die andere meningen kraakt zonder nadenken.
Oud 31 juli 2005, 22:32   #76
cashflow
Banneling

Standaard

Ik vind dat feremens nog wat meer moet posten.

Having been some days in preparation
A splendid time is guaranteed for all
And tonight Mr. Kite is topping the bill.
cashflow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 22:38   #77
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet
Ik ben het met veel punten niet eens met het VB vooral op het sociale vlak,maar ik kan er u direct bijzeggen dat ik het ook een groot deel niet eens ben met de traditionele partijen.
Door steeds te hameren op hun fouten vergeet u echter de fouten die andere partijen maken,het niet of onvoldoende inspelen op de eisen van de kiezer,het weinig aandacht dat geschonken werd aan veiligheid en het steeds ingaan tegen de stroom maakt juist dat frustraties de kop opsteken.
Het steeds ideen opdringen die ingaan tegen de stroom maakt dat mensen een foertstem uitbrengen.
U manier van aan politiek doen boeit mij helemaal niet,professor spiritist or what ever,u blijft hardnekkig naar uw eigen gelijk zoeken en lokt op die manier
een publiek die zich tegen u afzetten.
Uw empathie tegenover anderen die het niet met uw eens zijn beperkt zich tot verwijten vooral wanneer hun antwoorden u niet aanstaan.
U verwijt anderen wat u in de eerste plaats zelf bent,een zelfingenomen individu die andere meningen kraakt zonder nadenken.
Zie je, ik denk soms wel eens na.
En dan valt het op dat wat men aan de andere partijen verwijt altijd over hetzelfde blijkt te gaan: de vreemdelingen.
Ondertussen kunnen die andere partijen door het feit dat ze in één boot zitten niet anders doen dan één eenheidsworst produceren. Je kan dat dan ook nog eens gaan aanklagen.
Ik zou graag teruggaan naar een politiek systeem waargbij verschillende, alternatieve ideeën aan bod komen, en men er het beste uitpikt. Dat lijkt me gezonde politiek te zijn.
Ik behoor tot degenen die vinden dat het spelletje "steek het op de sukkelaars", steek het op de 4 procent te veel naar Hitler begint te stinken.
Ik denk dat ik mensen hiervan kan overtuigen.
En ik doe dat met veel enthousiasme, en steeds meer: ik ben nog een zinnig argument tegengekomen (behalve vage verdachtmakingen op zijn boulevardblads) waarom dit circus moet doorgaan.
Ik weet wel, omdat ik bijvoorbeeld economie en politieke wetenschappen heb gestudeerd dat het pad dat het VB onze maatschappij wil doen uitgaan leidt tot buchenwald en sjebenitsja.
Daarom vind ik het tijd dat, niet alleen ik maar andere intellectuelen, kunstenaar, politici en mensen van goede wil dit eens goed deugdelijk en zonder veel complimenten duidelijk maken aan de ezels die dat niet inzien.
Oud 31 juli 2005, 22:45   #78
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zie je, ik denk soms wel eens na.
En dan valt het op dat wat men aan de andere partijen verwijt altijd over hetzelfde blijkt te gaan: de vreemdelingen.
Ondertussen kunnen die andere partijen door het feit dat ze in één boot zitten niet anders doen dan één eenheidsworst produceren. Je kan dat dan ook nog eens gaan aanklagen.
Ik zou graag teruggaan naar een politiek systeem waargbij verschillende, alternatieve ideeën aan bod komen, en men er het beste uitpikt. Dat lijkt me gezonde politiek te zijn.
Ik behoor tot degenen die vinden dat het spelletje "steek het op de sukkelaars", steek het op de 4 procent te veel naar Hitler begint te stinken.
Ik denk dat ik mensen hiervan kan overtuigen.
En ik doe dat met veel enthousiasme, en steeds meer: ik ben nog een zinnig argument tegengekomen (behalve vage verdachtmakingen op zijn boulevardblads) waarom dit circus moet doorgaan.
Ik weet wel, omdat ik bijvoorbeeld economie en politieke wetenschappen heb gestudeerd dat het pad dat het VB onze maatschappij wil doen uitgaan leidt tot buchenwald en sjebenitsja.
Daarom vind ik het tijd dat, niet alleen ik maar andere intellectuelen, kunstenaar, politici en mensen van goede wil dit eens goed deugdelijk en zonder veel complimenten duidelijk maken aan de ezels die dat niet inzien.
Ezels zijn nu eenmaal geen volgzame dieren,men poogt al 20 jaar,tijd voor een andere aanpak die iedereen tevreden kan stellen?
Oud 31 juli 2005, 23:22   #79
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet
Ezels zijn nu eenmaal geen volgzame dieren,men poogt al 20 jaar,tijd voor een andere aanpak die iedereen tevreden kan stellen?
De aanpak die jij nieuw noemt komt overeen met die van oermansen. De oerangst voor de medemens was op zijn plaats in de tijd van de grote strijd tussen de croo mangon mensen. Misschien van de strijd tussen de Neanderthaler en de Homo Sapiens.
Nu willen beginnen met het onderdrukken van minderheden zou na Belzen Belzen, Buchenwald en de Srebreniza, na Hiroschima en Nagasaki, na de Killing Fields moeten begraven worden als "werkt niet";
Eigen volk eerst is een slogan die niet past bij een moderne beschaving. Niet omdat het het grote licht is maar omdat het een groot, geprobeerd rampenplan is.
Oud 31 juli 2005, 23:39   #80
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De aanpak die jij nieuw noemt komt overeen met die van oermansen. De oerangst voor de medemens was op zijn plaats in de tijd van de grote strijd tussen de croo mangon mensen. Misschien van de strijd tussen de Neanderthaler en de Homo Sapiens.
Nu willen beginnen met het onderdrukken van minderheden zou na Belzen Belzen, Buchenwald en de Srebreniza, na Hiroschima en Nagasaki, na de Killing Fields moeten begraven worden als "werkt niet";
Eigen volk eerst is een slogan die niet past bij een moderne beschaving. Niet omdat het het grote licht is maar omdat het een groot, geprobeerd rampenplan is.
Waarom kennen jullie alleen zwart of wit en geen grijs?Waarom kunnen we geen strenge rechtvaardige samenleving in Vlaanderen opbouwen?Waarom geniet mijn buurman al jaren invadiliteit terwijl hij iedere dag zijn wagen volstompt met verfborstels,grasmaaiers en trapladders?Waarom moet een goedwillende gemeenschap opdraaien voor het lakse geprofiteer van duizenden mensen?!

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be