![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Dus hier volgt een oproep naar:
[size=6] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Welke zijn jullie 5 prioriteiten als het gaat over binnenlandse politiek??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 40% volgens mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad Knuppel niet zien staan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Dat zijn er netzoveel als er op deze vraag durven antwoorden.
Niet voldoende dus om een constructief antwoord op te vormen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Die 10 moeten hun mening voor mij niet opschrijven om te weten hoe ze ergens over denken... Bah...ik zit hier te veel.
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik verschijn enkel af en toe, dus ben niet zo op de hoogte van wie wat verkondigt. Maar misschien heb je gelijk, heeft het wel zin om ze naar hun mening te vragen? Het was een poging om de veel voorkomende forumganger te situeren. Jouw quote heeft veel verduidelijkt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
2. Ik heb sinds sep 2002 een Georgische migrantenorganisatie opgericht met het belangrijkste doel: "de participatie, emancipatie en de integratie van immigranten afkomstig uit Georgië in Vlaanderen, te bevorderen." Ik ben namelijk al meer dan vier jaar wettig gehuwd met een dokteres uit Georgië, die thans voor Gerechtstolk/Vertaler studeert. 3. Ik ben voor de afschaffing van de monarchie, voor de afschaffing van de stemPLICHT, pro migrantenstemrecht na vijf jaar geregeld verblijf, tegen referenda, hervorming van de asielprocedures, verkorte asielprocedures tot max 6 �* 12 maanden, met waarborgen voor de kandidaat asielzoeker (tolk, advokaat enz), pro inburgerplicht, verplichte cursus Nederlands, inburgering op de arbeidsmarkt en herscholing, uitgeprocedeerden moeten binnen de drie maanden effectief uitgezet worden. Ik ben voor vrijheid van religie, voor de afschaffing van de dotaties van gelijk welke religie, absolute scheiding van Kerk & Staat, afschaffing van gesplitst onderwijs, iedereen gelijk en GRATIS onderwijs in staatscholen. 4. Ik ben voor het behoud van een federaal België, pro Europa met meer bevoegdheden en de verdere uitbreiding ervan inclusief Turkije en de landen van de Kaukasus, globalist. Engels wordt Europese taal en verplichte 2de taal in heel de EU. 5. Ik ben tegen het Vlaams Blok e.a. extreem-rechtse partijen inclusief de belangrijkste programmapunten van het VB, het VB moet bij wet verboden worden, haar dotaties ontnomen worden en haar mandatarissen en ook het lidmaatschap ervan moeten buiten de wet gesteld worden. Het VB moet met alle demokratische middelen bestreden worden.
![]() |
![]() |
#72 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ocharme, Quicky is op zijn ziel getrapt...
![]()
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() 1:Ik ijver voor een onafhankelijk vlaanderen./en hoop op een verkozen president.
2:Ik ben tegen de monarchie. 3:Ik ben voor stemplicht. 4:Ik ben voor splitsing van de sociale zekerheid. 5:Ik ben tegen stemrecht voor migranten. 6:Tegen de toedtreding van turkije tot de europese unie. 7:Tegen abortus. 8:Tegen drugs. 9:criminaliteit:zero tolerantie. 10:het vreemdelingen probleem moet ook maar eens met de grove borstel opgekuist worden. 11: ik vind dat van alle vreemdelingen hier in dit land en het zijn er heel wat de moslims de grootste plaag en het grootste gevaar vormen. 12:enz.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Zo had ik het nog niet bekeken ![]()
![]() |