![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Afschaffen Revisionisme-wet ? | |||
Ja afschaffen ! |
![]() ![]() ![]() |
9 | 60,00% |
Neen ik ben voor de censuur ! |
![]() ![]() ![]() |
6 | 40,00% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Wanneer iemand homofilie een ziekte noemt, doet hij dat eveneens omdat hij een seksuele voorkeur voor hetzelfde geslacht als een afwijking der geest beschouwt Daarom zie ik geen significant verschil in iemand die je mening niet deelt "ziek" te noemen als dat met iemand doen die een andere seksuele voorkeur heeft, eerlijk gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In heel de Sovjetunie leefden er nog eens 2.672.398 joden extra. Ik vermoed dat toen de Duitsers Rusland binnenvielen, de meeste Joden gevlucht zijn en dat de Duitsers niet veel tijd hadden om joden te verzamelen en naar Auswitch te voeren. (ze hadden al genoeg problemen om wapens en voedsel naar Rusland te voeren) Dus hoe komt het dan dat er zogezegd 6 miljoen joden omgebracht zijn in de kampen als er maar 5,3 miljoen joden waren in Europa? Van die 5,3 miljoen moeten er toch nog een heel deel kunnen vluchten zijn? In Rusland hebben de Duitsers nog joden omgebracht door ze te fusilleren. Dit waren er maximaal nog enkele 10 duizenden extra. Ligt het antwoord niet eerder in het feit dat er van die miljoenen joden die verder Rusland invluchtten, velen van honder en uitputting gestorven zijn?
![]() |
![]() |
#65 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Ze had het overigens niet over mij, maar over een andere Vlaamsgezinde op dit forum, maar soit.
Maar het feit dat ze spreekt over "een zieke flamingant" laat volgens mij weinig ruimte open voor interpretatie, nl. dat ze flamingantisme als een ziekte beschouwd. Een minimum aan intellectuele eerlijkheid maakt dat toch wel duidelijk neem ik aan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Er werd niet alleen systematisch gedood in de uitroeiingskampen.
Ook in de kampen, waar mensen niet uitgeroeid werden, kwamen mensen van honger en uitputting om. Joden, zigeuners, tegenstanders van het regime, verzetslieden, ook Belgen, ... Maar bevolkingsgroepen in een kamp steken en ze van honger en de werkomstandigheden laten omkomen, is ook erg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als historicus mag je van mijn part levenslang opzoekingswerk verrichten om bepaalde, voor een leek verwaarloosbare detail-wijzigingen in onze kijk op de geschiedenis trachten aan te brengen.
Holocaustontkenning is iets anders dan een detail zoals: 'er zijn 3 joden minder vermoord dan werd aangegeven'. Als blokkers zich met die pietluttigheden ganser dagen willen bezighouden, daar kan een Vlaming enkel maar is goed mee lachen. Zolang er maar geen vernietigend regime mee wordt verdedigd EN bepleit. Dat laatste is echter wel het geval. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
![]() Citaat:
Deel IV van dit rapport van de SD handelt dan verder over de "Mischlinge":de half-joden, kwart-joden, 1/8 joden, partners van joden, joodse oorlogshelden van WO I enz... waarvan er tienduizenden ook zullen omgebracht worden in de vernietigingskampen of in de reguliere concentratiekampen waar ze werden uitgeroeid door arbeid, ziekte en ontbering.
![]() |
![]() |
#73 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor de oorlog. Europa (zonder Sovjet Unie): +- 6,5 miljoen joden. Sovjet Unie: +- 2,5 miljoen joden (Waarvan het overgrote deel in het Europese gedeelte van de Sovjetunie leefde) Samen maakt dit ongeveer 9 miljoen joden in Europa (zoals ALLE officiele bronnen uit die tijd bevestigen) Tijdens de oorlog zijn er miljoenen joden naar Rusland gevlucht. Vandaar dat Heydrich misschien aan 5 miljoen komt. In elk geval: enkele citaten die volledig uit de context gerukt worden, acht ik niet bijzonder geloofwaardig. Trouwens: geschatte joodse populatie wereldwijd in 1939: 16,728,000 geschatte joodse populatie wereldwijd in 1948: 11,500,000 verschil: 5.228.000 en GEEN 6 miljoen??? bron: http://www.jewishvirtuallibrary.org/...y/jewpop2.html mijn bronnen voor ander cijfermateriaal: http://www.ushmm.org/wlc/article.php?ModuleId=10005161 http://www.jewishvirtuallibrary.org/...y/jewpop2.html http://fathersmanifesto.com/jews1933.htm http://fathersmanifesto.com/jews1955.htm http://www.uvr.go.ro/Carti/jewish.html http://snake76.by.ru/texts/jewish_population.html Ik heb nu net een nieuwe link gevonden. Deze is wel zeer gekleurd, maar er staan toch enkele serieuze argumenten in. http://www.ety.com/tell/books/jgjewstats/jgstattoc.htm
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() Sorry hoor, maar een dikke 5.200.000 of 6 miljoen. Het blijft genocide!
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat tweede getal is trouwens van 1948. Dus 3 jaar of meer na de laatste feiten. Nu kun je gaan berekenen hoeveel joodse kinderen er in die 3 jaar geboren zijn etc etc.. (babyboom!!) etc.. etc.. Maar het getal zal niet ver naast de 6 miljoen zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is mijn 'persoonlijke aanval' hieronder zoveel erger dan: 'andersdenkenden zijn ziek' omdat er ook zoveel verschil is tussen wat er tegen Piano wordt gezegd of tegen een Vlaams-nationalist? Reken maar dat ik aan de kant van Zorroaster zal staan als er hier eens het puntje op de i zal gezet worden en nog maar met één maat zal gewogen worden! Grapjas. ![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ps; mijn onderschrift is beter zenne ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||