![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie verzorgt momenteel de logistiek van de Amerikaanse soldaten in het buitenland? Wie strijkt grote sommen op met de zeer hoge olieprijzen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie niet wat er mis is met deze uitspraak : "Kernwapens is een uitvinding van de ver geevolueerde blanke mens." Enlighten me please! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Daar kickt Mustapha wel op hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Probleem is : ik zever graag en ik daag graag uit, en sommige hebben het precies niet door :E
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De olie sjeiks.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Onze regering vangt ook lekker op de hoge accijnzen op "aardolie" die tevens drukken op aardgas, electriciteit enzo.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 10 augustus 2005 om 17:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
"Een kip d�*ent ervoor om te worden gegeten" (ik hoop nog steeds dat iemand mij de naam terug in herinnering kan brengen van de bedenker van deze zeer oude uitspraak, stond ergens in verplichte lectuur op school omstreeks 1955, misschien van Hildebrand of Multatuli). Ook zag ik ook lang geleden in een krant tóen al oude archief-foto's afgedrukt van een handelaar in Goudse Pijpen, die een bord in zijn étalage had opgehangen: "Grote stelen en kleine stelen, maar de grote stelen het meest"; na een berisping opgevolgd door: "op order van het Stadhuis, is Grote Stelen abuis".
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenaardig nu 2 VN afgevaardigden hebben gesjoemeld met geld dat diende voor de heropbouw en hulp aan Irak men het mooi in het doofpotje stopt. Dit had een amerikaan maar eens moeten doen...
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() Hahaha ongelofelijke kerels die Iraanse diplomatie.
Ze rammelen niet alleen met de VS en de EU3. Ze zetten de moeilijke diplomatietaal om in begrijpbare taal. Paar maand geleden reactie aan de VS (ze hebben Iran miljarden beloofd in ruil voor stopzetting). Reactie Iran: ons voorstel aan de VS, vernietig jullie nucleaire wapens, in ruil krijgen jullie tot de wereld vergaat gratis pistachnootjes. Vandaag vergeleek een Iraanse diplomaat de EU3 voorstel als "een paar lolly'tjes die snel opgeraken". ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over enkele jaren zit ook deze man achter glas naar zijn proces te luisteren samen met zijn criminele vriendjes.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de loop van vandaag zijn de zegels verbroken van Irans nucleaire opwerkingsinstallatie (waarvan ik niet eens begrijp of ze nu werkt of niet).
1) Die zegels zijn daar door het IAEA opgelegd NA OVERLEG met Iran om de vorige ronde onderhandelingen omtrent gans die zaak nog een kans te geven. 2) Die zegels zijn verbroken,de installatie weer in opstart NADAT en de IAEA en Iran zeker gesteld hebben dat de camera's die alles 24/24 monitoren inderdaad werken,de Internationale controle-organen hebben er zelfs cameras bij gehangen als ik CNN mag geloven,en al het aanwezige nucleair materiaal geregsitreerd.Voor zover ik begrijp zijn enkel de toiletten niet 24/24 gemonitored. 8) 3) Iran is NIET in fout met enigerlei BINDENDE internationale overeenkomst omdat zoiets niet bestaat tav Iran. Conclusie;mocht Iran ergens kernwapentjes ontwikkelen,dan is het zeker niet daar,live,voor het oog van de wereld.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Kweenie; van Irak ging er ook een verhaal dat er geweldige massa-vernietigingswapens zouden zitten. 't Had gekund .... maar nee .... en er moesten (preventief?) veel burgers dood.
Evengoed staat daar weer toch de dreiging achter van met bevoegdheden beklede godsdienstwaanzinnigen. Zou er ter wereld een betrouwbare en/of eerlijke politicus bestaan?
![]() |
#75 | ||
Gouverneur
|
![]() [edit]
Laatst gewijzigd door Towelie030981 : 10 augustus 2005 om 23:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() Men heeft ons gedurende 40 jaar doen geloven dat er in het oosten een rood monster leefde dat ons ieder moment kon omver lopen. Het was tot de tand gewapend en zou niet aarzelen ons weg te blazen. Volgens mij is men weer deze verkeerde inschatting aan het maken. Als Iran kernwapens vervaardigd dan zal een defensief systeem zijn. Welk belang heeft Iran bij het eerst gebruiken van kernwapens? Het enigste mogelijk doelwit is Israel en als het dit al zou aanvallen tekent het zijn einde, de Amerikaanse bommenwerpers zijn al onderweg voor de bom inslaagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Gouverneur
|
![]() Vandaag hebben de VS meegedeeld dat de houding van Iran getuigd van weinig respect voor de wereldopinie. Deze woorden komen dan uit de mond van diegene die het belangrijkste internationale orgaan genegeerd heeft en alles doet om dit te ondermijnen. Van pure hypocrisie gesproken.[edit]
Laatst gewijzigd door Towelie030981 : 10 augustus 2005 om 23:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() De stommiteit in dit dossier is dat men van mening is dat een land "beloond" moet worden voor het niet-ontikkelen van kernwapens en "bestraft" voor de ontwikkeling ervan. Het tegendeel is echter het geval, men wordt "beloond" indien men kernwapens ontwikkeld en "bestraft" indien men ze niet ontwikkeld.
Een doordenkertje ? Vlaanderen zou beter in Mol eigen kernwapens ontwikkelen, dan zouden de taalwetten in Brussel nogal eens gerecpecteerd worden.
![]() |
#79 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waarop baseert de vS zich? Gevoel van superioritet?
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Is het niet normaal dat dat land zich wil bewapenen met kernwapens als afschrikkingsmiddel ... de VS hebben hen al tot 3 keer toe benoemt als schurkenstaat en de S hebben hun buurland (Irak) gekoloniseerd, je zou je voor midner gaan bewapenen als de vijand zo aan de deur staat ... wat dacht je anders ... dat ze hun elger maar ginen ontbinden ...
![]() |