![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Er is een heel gedoe geweest omdat België Sharon vervolgde. De Amerikaanse criminelen die vervolgd zouden worden hier zijn bijv. Bush senior en Generaal Franks. Volgens de woorden van Rumsfeld.
![]() |
#63 |
Burger
|
![]() Er moeten volgens mij geen van allen vervolgd worden, noch sharon noch Franks en anderen.
Al die vervolgingen zijn politiek getinte acties die enkel het land in een negatief daglicht stellen. Straks , als men zo doorgaat met die spellekes, kan hier niemand nog gerust komen zonder de kans opgepakt te worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Daar gaat de hele discussie over
![]() De Amerikaantjes zijn bang dat ze niet meer naar België kunnen komen zonder opgepakt te worden... Dat zegt op zich al genoeg over het criminaliteitsgehalte van de Amerikaanse 'diplomaten'.
![]() |
#65 |
Burger
|
![]() ik denk dat dit alleen maar iets zegt over het gehalte tijdsverlies.
Denkt nu iemand dat op grond van deze aanklachten met deze wet in ons land er ook maar 0.1 % kans is dat zo iemand effectief wordt veroordeeld ? Neen, het vervelende is dat men iemand kan aanhouden, vasthouden en dat ontregelt elke vorm van normaal contact en diplomatie. Wie heeft daar baat bij ? Niemand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We zullen alvast brieven beginnen schrijven met Amnesty en hopen dat ge de doodstraf niet krijgt.
![]() |
![]() |
#67 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Tom, jij bent zeker een Piss Pink Off-offensief gestart? Tis goed aan 't lukken alleszins! Proficiat!
![]() ten eerste: je kan honderden burgerslachtoffers opzettelijk doden (of noemen ze dat Collateral Damage?) of een jointje paffen nauwelijks vergelijken... Wat ik gewoon zie is dat er een moedige instantie eindelijk probeert een beetje gerechtigheid te krijgen...het is natuurlijk een feit dat de wet nu al zódanig aangepast is (wat de Amerikanen maar niet lijken te snappen) dat je niets effectief meer kan ondernemen. Het is ook nooit mijn strijd geweest om de NAVO hier te houden, verre van. Ik reageer enkel op de houding van de Amerikanen. Net zoals ze al hun soldaten vrijgesteld hebben van het Internationaal gerechtshof, gebeurt nu hetzelfde... ten tweede: hoor ik daar een denigrerende houding tegenover onschuldige mensen redden van de doodstraf? I certainly hope not...Of ik haal mijn bazooka uit! ![]()
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ze houden woord! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN