![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vandaag in het nieuws (en de krant): Vluchthuizen zitten vol, 1/3 aanvragen van vrouwen die op de vlucht zijn voor familiaal geweld kunnen er maar terecht. Bijna de helft zijn allochtonen. Horray zal het VB al zeggen, zonder te weten waarover ze het hebben. Blijkt dat vlaamse vrouwen wel elders terecht kunnen na relatieve korte tijd, terwijl vreemdelingen natuurlijk hun familie niet "bij de hand hebben" om op terug te vallen, en dus langdurig in deze tehuizen onderdak zoeken, wat metteen dit hoge persentage verklaard. Pech VB, weeral eens aangetoond dat ook op dit vlak uw vreemdelingenhaat geen enkele bestaanredenen heeft, en sterker, dat vrouwen van vreemdelingen net als vlaamse vrouwen de weg wel degelijk vinden naar hun persoonlijke vrijheid.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() vrouw aan de haard, een VB-promotie campagne "Terug naar de "traditionele waarden" ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het VB brengt z'n eerste cellen klaar voor politieke gevangenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
z'n stelling probeert te bewijzen. Een minderheid van allochtonen zorgt nu eenmaal niet voor een abnormale kriminaliteit in Vlaanderen. Metteen is de rest van je stukje, waarop dit "onderbouwd" zou zijn, waardeloos ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
samen met een hoop andere partijgenoten. Em weet goed waarmee em bezig is ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bovendien, allochtonen met de Belgische nationaliteit zitten ook in die statistieken, opnieuw een racistische uiting omdat jij mensen van vreemde afkomst niet als Vlaming of Belg catalogeert. Goed bezig hoor, hetzelfde doen als diegene waartegen je strijdt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wanneer gaan de verantwoordelijken hun ontslag nemen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die man heeft inderdaad heel Brussel op z'n kop gezet, en hoe... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als men weet dat de allochtone bevolking uit nog geen 4%besstaat is er wel duidelijk een probleem in die gemeenschap pelgrim!! Of is da ook vb zever? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Bijna één op twee is van vreemde afkomst!! T’zal ook weer vb zever zijn zeker!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verwacht niet dat iemand zomaar alle afkortingen kent ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb persoonlijk iemand gekend die is weggevlucht bij haar man, niet voor zichzelf, maar omdat de veiligheid van haar kind ook in het gedrang kwam. Wel, die heeft nooit in een vluchthuis gezeten, maar wel terug naar het ouderlijk huis. Hoeveel vlaamse vrouwen kunnen NIET terug naar hun ouders ? Een zeldzaamheid zal dat zijn, niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Heel beleeft vragen aan haar(nadat je geen kloten meer ziet)of ze het wil afgeven en vertrekt Ze heeft ook een rechtelijke uitspraak genegeerd dat haar een straatverbod had opgelegd!! Maar dat vergeet men gemakkelijk ge! Laat het stellen dat dit was gebeurd met een vrouwelijke vb mandataris die troef kreeg van haar ex dan had de hele pers er vooral het overtreden van dit straatverbod beklemtoond of ben ik naïef? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Is da vb zever of een nuchtere vaststelling? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
heel moedwillig en vals van uw kant trouwens, je toont je van je achterbakse kant ... Allochtonen hebben hun familie achtergelaten in eigen land, niet ? Wat moet een vrouw van vreemde afkomst, zonder geld het vliegtuig nemen richting ouders ? Denk na voor je met leugenachtige argumenten je gelijk die er niet is probeert te forceren ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
I rest my case ...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Devi8 : 20 augustus 2005 om 21:07. |
|||||
![]() |