![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Burger
|
![]() ik heb alles wat ik wil in mijn leven... en een sletje
ik zag je staan je stond te wachten langs de weg stopte m'n auto, maar je wist ik had geen pech ik zei stap in maar ik wil niet dat je iets zegt, aan slappe lullen heb je niks, je bent een slet we gingen weg maar reden nergens naartoe. Na één minuut al met je handen in m'n broek ik zei wacht even ik parkeer 'm om de hoek; je bent een slet dus ik kan alles met je doen refrein: sletje, sletje jij bent echt m'n sletje sletje, sletje oh je bent m'n sletje, sletje bitch je bent m'n sletje, sletje ik stond te chillen in een dikke discotheek, en zag die hongerige blik waarmee je keek van de dansvloer in de taxi naar m'n huis voor de dvd en lekker bangen voor de buis we waren klaar, geen gemaar, geen gezeur ik wilde slapen dus ik schop 'r uit de deur maar zij wou meer en bleef maar zitten aan mn pik ze was m'n sletje dus ik deelde met m'n cliq bron Liedje van een Nederlandse rapper. Artikel Artikel Leuk filmpje Als je dit leest dan zitten mijn bitches en ho's er toch dicht bij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Net of dit de eerste keer in de geschiedenis dat er sprake is van een zekergebrek aan respect voor vrouwen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Deze (objectieve) organisatie streeft naar het beëindigen van alle genocides. Onder 'South Africa' vind je eerst de genocide op de zwarten die nu opgevolgd is door genocide op blanken. Deze organisatie onderscheidt verschillende stadia van genocide. De 'echte' genocide is in dit geval nog niet aan de gang. Artikel Artikel http://www.africancrisis.org/Movies/FM_Small_000.WMV Deze film toont correct aan wat er gaande is in Zuid-Afrika. Op deze site vind je ook veel informatie www.stopboergenocide.com Na al deze informatie doorgenomen te hebben, denk je nog altijd dat samenleven mogelijk is? "The murder rate of South African commercial farmers is the highest for any specific group in the world 313 per 100 000." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da was ook mijn eerste gedacht, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eenmalig, ... allé jong, Zuid Afrika is een van de meest cirminele landen van den aardkloot ! Als ze daar geen carjackings doen met dodelijke afloop, dan verkrachten ze u wel om u al dan niet om zeep te helpen. en dan heb je de plaatsmoorden nog nie vermeld en de stammentwisten, die soms tientallen doden eisen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Er kwam wel nog een tweede vraag bij mij op liep zij alleen door een town ship, is zij dan niet gewezen op de gevaren die er zijn? (voor alle duidelijkheid hier bedoel ik zeker niet mee dat het haar schuld is dat ze verkracht werd)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Radicaal: Als censuur het offer is dat we moeten brengen om linkse excessen te bannen is dat voor mij geen probleem. Laatst gewijzigd door eigeeltje : 22 augustus 2005 om 13:04. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Boomoloog is terug! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() 1. Naar zo'n land ga je niet meer op uitwisseling voor school/universiteit. Zuid-Afrika is een gevaarlijk land geworden sinds de negers de macht hebben gekregen.
2. Binnen 10 �* 15 jaar staat Zuid-Afrika op hetzelfde achterlijke niveau als de rest van negroïd Afrika. Het afschaffen van de gescheiden volksontwikkling was een stommiteit van jewelste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Burger
|
![]() Wij zingen nog steeds "Die Stem" met een reden. Vlaanderen moet solidair zijn met blank Zuid-Afrika. Je kan onze taalverwanten toch niet zomaar laten verkommeren?
|
![]() |
![]() |