![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er is maar een manier om er achter te komen. Vlaanderen Boven does Wereldjongerendagen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
![]() Deze redenering doortrekken levert op ... ?
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Trouwens, mijn mening over die wereldjongerendagen is dat het ten eerste geen grote seksfuif is maar dat er vanzelfsprekend wel mensen elkaar zullen leren kennen waar wel het één en ander uit kan voortkomen ... zoals op iedere grote (en kleine) manifestatie gebeurt.
Maar mijns inziens zijn die jongerendagen vooral interessant voor degenen die zo'n beetje op zoek zijn naar sja ... de zin van het leven zeker? En dat zalige gevoel om bij een groep te horen? Iedereen die daar naar toe gaat ziet zijn mening bevestigd dat het katholicisme wel degelijk het is aangezien er zoveel andere mensen naartoe komen en die dus ook wel allemaal heel katholiek zullen zijn. Verder is het volgens mij ergens ook velen te doen om een vrij goedkope vakantie, goedkoper dan pukkelpoptoestanden enzo in ieder geval, en toch ambiance en dat groepsgevoel verzekerd.
![]() |
![]() |
#65 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En socio-culturele evenementen mogen van mij gerust gesponsord worden door de overheid, maar dan liefst evenementen die los staan van ras, partij, afkomst of religie/filosofie. Vakbonden moeten uiteraard geen geld ontvangen van de overheid, die zijn immers partijgebonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Ik bewonder je moed, en je zelfopoffering. Als je de katholieke indoctrinatie overleeft, en de vele seksspelletjes, kom je dan asjeblieft verslag uitbrengen?
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik zou zelfs zeggen: 99% van het politieke landschap want die brengen de maatschappij niets bij! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#70 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik wil alleen maar zeggen dat hoewel geloof een belangrijke rol speelde, de WJD geen zuiver religieus evenement zijn. Er was een enorm aanbod van socio-culturele activiteiten. Die jongeren doen daar wel wat maar dan naar de mis gaan en luisteren naar de paus. Het hele evenement geeft jongeren vanover de hele wereld trouwens de kans om elkaar te ontmoeten en te leren kennen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |