Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 augustus 2005, 14:02   #61
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Wat Dewael en anderen onder de lakens doen is hun eigen zaak.

Maar Greet Op de Beeck zou niet zo lang geleden een 'lovende' reportage hebben gemaakt over minister Patrick Dewael. En dat kan in deze omstandigheden niet.
Oud 25 augustus 2005, 14:04   #62
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Maar Greet Op de Beeck zou niet zo lang geleden een 'lovende' reportage hebben gemaakt over minister Patrick Dewael. En dat kan in deze omstandigheden niet.
Zij zou inderdaad geen Wetstraat-nieuws meer mogen doen.
Oud 25 augustus 2005, 14:16   #63
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Als wij niet aan Dewael mogen twijfelen, waarom dan wel aan het functionneren van Op de Beeck ?
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 14:28   #64
Confucius
Gouverneur

Standaard

Sultan Brunei trouwt tweede vrouw
BANDAR SERI BEGAWAN - Sultan Hassanal Bolkiah van het rijke oliestaatje Brunei is zaterdag in het huwelijk getreden met de 33 jaar jongere Maleisische tv-verslaggeefster Azrinaz Mazhar Hakim. Dat werd woensdag op de Bruneise televisie bekendgemaakt. De 26-jarige Maleisische is de tweede vrouw van de 59-jarige sultan, een van de rijkste mensen ter wereld.

Blijkbaar is een tweede huwelijk met een hete jonge babe uit de media niet zo abnormaal in de hogere kringen. Is de spaanse kroonprins trouwens ook niet getrouwd met een TV omroepster ? En geld zal Dewael ook wel hebben. Hij heeft genoeg uit onze zakken geklopt de laatste jaren.
Het gewone volk zal wel naar Thailand gaan...
Oud 25 augustus 2005, 14:57   #65
rik47
Gouverneur

Standaard

Goeroe Slangen had de VLD dan ook gevraagd de pers beter te bespelen.
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 15:06   #66
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Tutut.
Jij probeert hier de bewijslast eventjes om te keren.

Niets om te keren. De Wael heeft niets uitgericht als dat niet voldoende bewijs is dat zijn privé de overhand haalde dan weet ik het ook niet meer.

Bovendien kunt U veel privé en de bescherming van privacy aanhalen, U zult er nooit in slagen te bewijzen dat onze binnelandminister uit twee personen bestaat. Als hij in het ene deel van zijn (éne) leven zijn verantwoordelijkheid overboord gooit voor een 9 uitzendingen "slimste mens" en een begeerlijkheidslintje, zal hij in zijn andere deel ook wel vrij snel overstag gaan zeker ? Een hongerstakinkske mischien....

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 15:13   #67
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem
Tutut.
Jij probeert hier de bewijslast eventjes om te keren.

Niets om te keren. De Wael heeft niets uitgericht als dat niet voldoende bewijs is dat zijn privé de overhand haalde dan weet ik het ook niet meer.
Ik heb in mijn leven ook nog niks uitgericht.
Is dat te wijten aan mijn liederlijke privé-leven?

Citaat:
Bovendien kunt U veel privé en de bescherming van privacy aanhalen, U zult er nooit in slagen te bewijzen dat onze binnelandminister uit twee personen bestaat. Als hij in het ene deel van zijn (éne) leven zijn verantwoordelijkheid overboord gooit voor een 9 uitzendingen "slimste mens" en een begeerlijkheidslintje, zal hij in zijn andere deel ook wel vrij snel overstag gaan zeker ? Een hongerstakinkske mischien....
Wat een onzin.

Als uw redenering klopt, dan zouden nonnen de beste politici aller tijden zijn.
Hun privé-leven is immers onberispelijk.
Jezus, hun bruidegom komt niet al te vaak meer over de brug, dus ze hebben tijd en poer genoeg om uitstekende bestuurders te zijn (althans in uw verwrongen denkkadertje omtrent verhouding privé-leven//bestuurlijke kwaliteiten)

Nog een vraagje:
Hoe denk je over Wilfried Martens als bestuurder?
Acht regeringen op rij, met verwezenlijkingen waar voor en tegenstander jaren later nog van spreken.
Nochtans was zijn privé-leven ook geen onbesproken geval.
Oud 25 augustus 2005, 15:17   #68
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Patrick Dewael en Greet op de Beeck... Voor een "bijna slimste mens" laat die VRT journaliste zich toch nogal snel impalmen door een vent in volle midlife crisis...
Journalisten behoren per definitie tot het minder begaafde deel van de bevolking.
Nu ja, ouwe venten en macht en geld en vrouwen, niks nieuws onder de zon, het verschil met Pattaya is louter gradueel, niet essentieel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Wat Dewaels politiek betreft: die was al niks waard. Dit feit staat daar echter imho los van, en gaat eerder over Dewael als persoon.
Dan staat het er toch niet helemaal los van... . Voor de rest: helemaal mee eens.
Oud 25 augustus 2005, 15:32   #69
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Nu ja, ouwe venten en macht en geld en vrouwen, niks nieuws onder de zon, het verschil met Pattaya is louter gradueel, niet essentieel.
Zou Greet dan ook "nooit hoofdpijn" hebben?

Citaat:
Voor de rest: helemaal mee eens.
We zouden moeten gaan samenwonen
Oud 25 augustus 2005, 16:45   #70
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
U verdaait de zaken, maar er is een verschil tussen liegen en bedriegen en de waarheid vertellen hé.
Nogmaals PDW en zijn ex echtgenote zullen daarover wel zelf beslissen en ik hoop dat ze zoals andere koppels op een vredige manier mogen uiteengaan! Blijkbaar gaan toeval of niet onze VB'ertjes dat hier weer politiek misbruiken!
Ik denk anders niet dat Dewael zijn vrouw meteen vertelde dat hij er ook nog een vriendin op na hield. Zo 'eerlijk' zal hij wel geweest zijn, ja.

Dewael is echter een bekende Vlaming en zal ermee moeten leven dat de media niet altijd even graag ter zijner dienste staan als hij met de vinger knipt.
Oud 25 augustus 2005, 18:49   #71
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik baal van die ekstremistische kaloten die hun levensvisie zo opdringerig proberen te verkopen.
Of je nu huwt, vlug of traag, met afspraken voor eeuwig of niet, met afspraken voor een beetje vrijheid of niet, of alle vrijheid en alleen maar een ekonomisch huwelijk, of je nu scheidt vlug of traag, met of zonder reden .... dat maak je uit voor jezelf, maar niet voor een ander.
Het is wel je recht om daarvan je stemgedrag te laten afhangen. Het is mijn recht om dat erg dom en egocentrisch te vinden.

Wie herinnert zich nog de tijd dat er een juridisch verschil was tussen de gevolgen van het vrouwelijk overspel en het mannelijk "onderhoud van bijzit" ? Die kaloten van dien tijd vonden het normaal dat een man wat meer naast de pot mocht pissen dan een vrouw .... amai mijn teelballen.

ps: mocht ik niet zo'n perfekt huwelijk hebben, ik zou kwaad zijn op De Waele omdat ik zelf liever wel met Greteke koken-sparen zou willen spelen. Maar nu toch niet meer. Want wat weinig aan bod gekomen is: blijkt nu toch wel dat zij niet zo'n goede smaak heeft ....

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 18:53   #72
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
volgens mij heeft dewael een spanking-fetisj.
Oeioei Mitgard,dan ga ik hem misschien wel eens tegen komen op een party of in een lugubere kelder.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Grellig on 25-08-2005 at 19:53
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oeioei Mitgard,dan ga ik hem misschien wel eens tegen komen op een party of in een lugubere kelder.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Oeioei Migard,dan ga ik hem misschien wel eens tegen komen op een party of in een lugubere kelder.[/size]
[/edit]

Novalis

Laatst gewijzigd door Grellig : 25 augustus 2005 om 18:53.
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 22:17   #73
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Een relatie loopt niet stuk op één dag. Hoelang duurde zen overspel mss al.
btw, iets dat bij mijn weten nog altijd strafbaar is.
Dus als minister in functie (en dan nog binnelandse zaken )kan dat tellen.
Zeker als je het onder de mat houdt

Zoals velen ook stellen relatieproblemen zijn een dagelijks feit.
Men kan zich dan ook afvragen waarom het zolang 'geheim' houden.

Als hijzelf een beetje respect zou willen, had hij eerst zen huwelijk moeten ontbinden.
Daarna doet hij wat hij wil.
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 23:00   #74
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof
Een relatie loopt niet stuk op één dag. Hoelang duurde zen overspel mss al.
btw, iets dat bij mijn weten nog altijd strafbaar is.
Dus als minister in functie (en dan nog binnelandse zaken )kan dat tellen.
Zeker als je het onder de mat houdt

Als hijzelf een beetje respect zou willen, had hij eerst zen huwelijk moeten ontbinden.
Overspel is in België al lang niet meer strafbaar !!!!!!!!
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 09:03   #75
Mickey Minnie
Banneling

Mickey Minnie's schermafbeelding

Standaard Mediageil showventje moet maar niet zo paraderen''

[font=tahoma][size=5],,Patrick Dewael moet maar niet zo paraderen''[/size][/font]

Knack-redacteur Koen Meulenaere zette deze week heel wat kwaad bloed in de Wetstraat met zijn satirische uitlatingen over de relatie tussen minister Patrick Dewael en journaliste Greet Op de Beeck.

de vld zou beter opstappen en het land laten besturen door bekwame politici
uit CD&V , Groen e.a.[edit]
[size=1]After edit by Mickey Minnie on 26-08-2005 at 10:04
Reason:

[font=tahoma][size=5],,Patrick Dewael moet maar niet zo paraderen''[/size][/font]

Knack-redacteur Koen Meulenaere zette deze week heel wat kwaad bloed in de Wetstraat met zijn satirische uitlatingen over de relatie tussen minister Patrick Dewael en journaliste Greet Op de Beeck.

de vld zou beter opstappen en het land laten besturen door bekwame politici
uit CD&V , Groen e.a.[/size]

Knack-redacteur Koen Meulenaere zette deze week heel wat kwaad bloed in de Wetstraat met zijn satirische uitlatingen over de relatie tussen minister Patrick Dewael en journaliste Greet Op de Beeck.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Mickey Minnie : 26 augustus 2005 om 09:04.
Mickey Minnie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 09:05   #76
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Mannekes en Meiskes,

Wat een heisa over een historie die zo voorspelbaar is als een scheurkalender !

Patrickske loopt nu met een lichte zakkramp wegens meer moeten presteren dan tijdens zijn huwelijk ! Beiden lopen ze nu nog een tijdje op wolkjes maar binnenkort loopt Patrickske met z'n staartje tussen de benen terug naar madam omdat Greetje een relatie is begonnen met Eva Pauwels

Whoehahahaha

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 09:14   #77
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
Dat sommigen van echtscheidingen absoluut géén last hebben is er géén enkele reden om ze goed te praten of te doen alsof het de gewoonste zaak is van de wereld.

Dat goedpraten is als 10 het goed verteren, de andere 100.000 maar moeten oplazeren. Puur egoïsme en dikwijls omdat men zelf in het geval is.
Willy, ben jij de Willy Degheldere die bijna iedere dag een lezersbrief naar de karnt schrijft ? Nu ja krant,.....
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 09:18   #78
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof
Uw respect had De Wael waarschijnlijk toch al niet.
Waarom wilt gij hem dan uw gedragsregels perse voorschrijven en opdringen?
Oud 26 augustus 2005, 09:24   #79
humble
Burgemeester

Standaard

De vld heeft er een probleem bij; buiten de interne spanningen en tegenstellingen komt er nu het macho gedrag van mannen in de penopauze bij. Een explosief mengsel dat geen kramp vrije najaar beloofd. Oude bokken bij groene geitjes geeft een hoop gemekker. Nu was patrickje vroeger al een doorwinterde snob maar deze stoot lijkt me zelfs voor hem een brug te ver. Natuurlijk kan Patrick zo een groen blaadje gebruiken om zijn status op te vijzelen. Maar je moet er wel rekening mee houden dat hij 17 jaar ouder is, praktisch niet meer buiten kan komen na zijn skiongeval, kalend is, op medisch vlak een revisie nodig heeft en binnen een paar jaar 70 jaar oud is terwijl die deerne dan pas 50 is.
Natuurlijk ze is reporter en in België impliceerd dat evenveel als zich geven aan de meestbiedende, zijn broodheer,voor geld en macht op de knieen gaan, schrijven wat de heren verlangen, dat is wat ze in het plat vloams hoereren noemen.
humble is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 09:28   #80
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble
De vld heeft er een probleem bij; buiten de interne spanningen en tegenstellingen komt er nu het macho gedrag van mannen in de penopauze bij. Een explosief mengsel dat geen kramp vrije najaar beloofd. Oude bokken bij groene geitjes geeft een hoop gemekker. Nu was patrickje vroeger al een doorwinterde snob maar deze stoot lijkt me zelfs voor hem een brug te ver. Natuurlijk kan Patrick zo een groen blaadje gebruiken om zijn status op te vijzelen. Maar je moet er wel rekening mee houden dat hij 17 jaar ouder is, praktisch niet meer buiten kan komen na zijn skiongeval, kalend is, op medisch vlak een revisie nodig heeft en binnen een paar jaar 70 jaar oud is terwijl die deerne dan pas 50 is.
Natuurlijk ze is reporter en in België impliceerd dat evenveel als zich geven aan de meestbiedende, zijn broodheer,voor geld en macht op de knieen gaan, schrijven wat de heren verlangen, dat is wat ze in het plat vloams hoereren noemen.
En die relationele analyse doet gij zomaar volledig gratis?
Begrijpelijk want ze is zoveel waard als ze gekost heeft.[edit]
[size=1]After edit by Supe®Staaf on 26-08-2005 at 10:28
Reason:

Citaat:
En die relationele analyse doet gij zomaar volledig gratis?
Begrijpelijk want ze is zoveel waard als ze gekost heeft.[/size]

Citaat:
En die relationele analyse doet gij zomaar volledig gratis?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 26 augustus 2005 om 09:28.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be