Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 augustus 2005, 11:02   #61
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Jij kunt blijkbaar niet lezen. Ik geef op.
Dat heb je met junks! Hun kortetermijngeheugen is volledig naar de klxten!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2005, 11:54   #62
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schaduwjaagster
Was juist 10 min. vroeger.
Zonder foto weliswaar.
Man man, dat hypocriet gedoe van Philip met die Joden slaat echt alles he!
Filip zijn schaduw is nog 10 keer erger zijn gedachtengang nog 1.000 keer erger

begin al maar te panikeren
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2005, 11:58   #63
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Lees het artikel toch eens!
De Winter gaat uitgebreid in op wat jij hierboven schrijft.

Egidius
Phillip's English is not so easy to understand... ik heb het al doorgemaild naar mijn Joodse vriend en zal er nog wat kopietjes van verder doorsturen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2005, 12:22   #64
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Is dit eigenlijk een afleidingsmanoeuvre om het andere belangrijke nieuws te doen vergeten, namelijk Dewinter zijn schitterende vertoning op het feest van de Katoennatie?

Janssens heeft zijn 's zondags onderlijfke in de kast laten hangen omdat Dewinter op het bal aanwezig was, van onvolwassenheid gesproken!!!
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2005, 12:44   #65
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Tuurlijk niet, zoals elke verstandige niet-joodse mens. Maar indien ik in FDW zijn plaats zou zijn, zou ik net hetzelfde doen als wat hij nu doet. 8)
Kruiperige g*tlikker...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2005, 13:03   #66
eigeeltje
Burgemeester

eigeeltje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat kan ik niet lezen Antoon?

Citaat:
Niets nieuws onder de zon. De meeste anti's weten zelf niet meer waarom ze anti zijn. En inderdaad, anti-Amerikanisme en anti-Israelisme is een reflex geworden. Meestal gebaseerd op antisemitisme, doch het eerste wat ze doen is zeggen dat de Joden en de Israëli's niet hetzelfde volk zijn. En dan gebruiken ze dezelfde argumenten (de joden/israëli's hebben hun lijden zelf gezocht).
Een verheerlijking van de Moslims, zowel de terroristen in New York en in Israel (en elders) als hun fundamentalistisch geroep in Europa wordt meestal 'verklaard' en 'begrepen', in het beste geval ontkend of geminimaliseerd.

Feit is dat bewegingen zoals de anders-globalisten de wereld-armoede en onrechtvardigheid misbruiken om zoveel mogelijk de US , Israel en uiteindelijk alle Westerse democratieën te bashen. Voor de overgote stilzwijgende meerderheid komen ze niet echt overtuigend over. Net als jouw vriend, zijn ze eerder zielig en pathetisch. Het geblaf met Arafat-sjaaltje en dreadlocks geeft de dag van vandaag eerder een idiote indruk.
1/ Waarom kritiek op Israël "meestal" gebasseerd zijn op antisemitisme? Jij hebt daar waarschijnlijk cijfers van als bewijs?
2/ U vindt het niet normaal dat wanneer mensen ,onderdrukt worden en hun buren meer rechten hebben omdat ze een andere godsdienst hebben, in opstand komen?? Nogmaals joden en Israëli zijn niet hetzelfde. Niet alle joden zijn Israëli en niet alle Israëli zijn jood. En neen Israëlische burgers zijn niet verantwoordelijk voor de daden van hun regering. Als ze omkomen in een aanslag zijn ze dus evenveel onschuldig slachtoffer als Palestijnse kinderen die worden neergeschoten bij een raid van het Israëlische leger opzoek naar terroristen.
3/ Waarom zou ik/men in godsnaam de westerse democratieën willen bashen??
Oud 29 augustus 2005, 13:05   #67
eigeeltje
Burgemeester

eigeeltje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Dat heb je met junks! Hun kortetermijngeheugen is volledig naar de klxten!
Sterke post, lang moeten over nadenken waarschijnlijk?
Oud 29 augustus 2005, 13:52   #68
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix
ja en wat denk jij Solidarnosc. Dat ie doet alsof of niet?
Ik ben niet echt close met Dewinter dus kan ik daar niet zo goed over oordelen. Ik weet alleen dat ie sinds het onstaan van het VB nog van nergens (echt) afstand heeft genomen, nooit voor iets of wat spijt heeft betuigd en niemand heeft laten vallen die over de schreef is gegaan (wel buiten de spotlights geplaatst) en dat ie zo dubbelzinning is als een tsjeef als het over "moeilijke" onderwerpen gaat. Ik denk er dus het mijne van. Gezien de positie van Dewinter zou ie zonder enige probleem kristalhelder kunnen zijn over bepaalde onderwerpen. Dat is hij niet.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2005, 13:54   #69
Mickey Minnie
Banneling

Mickey Minnie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Kruiperige g*tlikker...
gayderiantje , es uuk zo eentje
Mickey Minnie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2005, 14:03   #70
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Mooi zo. Dewinter weet hoe het spel moet gespeeld worden.
ja, diep in z'n hart is hij vast een nationaal-revolutionair met combats en bomberjack.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2005, 14:11   #71
Egidius

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Gezien de positie van Dewinter zou ie zonder enige probleem kristalhelder kunnen zijn over bepaalde onderwerpen. Dat is hij niet.
In het Haaretz-interview is hij anders glashelder over sommige hete onderwerpen. Je hebt het toch gelezen? Anders wil ik het hier gerust eens posten.

Egidius[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Egidius on 29-08-2005 at 15:12
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Gezien de positie van Dewinter zou ie zonder enige probleem kristalhelder kunnen zijn over bepaalde onderwerpen. Dat is hij niet.
In het Haaretz-interview is hij anders glashelder over sommige hete onderwerpen. Je hebt het toch gelezen? Anders wil ik het hier gerust eens posten.

Egidius[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
In het Haaretz-interview is hij anders glashelder over sommige hete onderwerpen. Je hebt het toch gelezen?

Egidius[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Egidius : 29 augustus 2005 om 14:12.
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2005, 14:23   #72
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Niets nieuws onder de zon. De meeste anti's weten zelf niet meer waarom ze anti zijn. En inderdaad, anti-Amerikanisme en anti-Israelisme is een reflex geworden. Meestal gebaseerd op antisemitisme, doch het eerste wat ze doen is zeggen dat de Joden en de Israëli's niet hetzelfde volk zijn. En dan gebruiken ze dezelfde argumenten (de joden/israëli's hebben hun lijden zelf gezocht).
Een verheerlijking van de Moslims, zowel de terroristen in New York en in Israel (en elders) als hun fundamentalistisch geroep in Europa wordt meestal 'verklaard' en 'begrepen', in het beste geval ontkend of geminimaliseerd.

Feit is dat bewegingen zoals de anders-globalisten de wereld-armoede en onrechtvardigheid misbruiken om zoveel mogelijk de US , Israel en uiteindelijk alle Westerse democratieën te bashen. Voor de overgote stilzwijgende meerderheid komen ze niet echt overtuigend over. Net als jouw vriend, zijn ze eerder zielig en pathetisch. Het geblaf met Arafat-sjaaltje en dreadlocks geeft de dag van vandaag eerder een idiote indruk.

Lang geleden dat ik nog eens het genoegen gehad heb om zo'n reeks gebalde en aperte evidenties zo mooi gerangschikt te zien...porficiat Antoon..de nagel op de kop.
Oud 29 augustus 2005, 14:23   #73
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Ze WILLEN het niet correct lezen. Er is inderdaad geen kruid tegen gewassen. Vandaag lasik nog een interessant artikel in The Spectator over het samengaan van extreem-links en extreme moslims in Groot-Brittannië. Het is ver gekomen.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2005, 14:26   #74
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Knap.
Oud 29 augustus 2005, 14:27   #75
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Ze WILLEN het niet correct lezen. Er is inderdaad geen kruid tegen gewassen.
Idd

Citaat:
Vandaag lasik nog een interessant artikel in The Spectator over het samengaan van extreem-links en extreme moslims in Groot-Brittannië. Het is ver gekomen.

Zoals het AEL en de PVDA hier?
Noemde dat niet resist of zo?
Oud 29 augustus 2005, 14:38   #76
napoleondegrote
Banneling

Standaard

[quote=Fieseler]
Citaat:

Idd

Zoals het AEL en de PVDA hier?
Noemde dat niet resist of zo?
Inderdaad, en daar hebben de PVDA'ers zich lelijk mee gecompromitteerd.
Hoe is het mogelijk om als atheïstische partij te willen samengaan met een fundamentalistische moslimgroupuscule, die een quasi-middeleeuwse staatsvorm met dito wetten wenst?
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2005, 14:56   #77
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door V-men
Als die Filip Dewinter ooit een joden vriend word dan verdient hij het niet om te leven dan wordt hij hopelijk als een krijsend varken gekeeld.
Jullie Moslims zijn waarlijk een grote verrijking van onze cultuur...

Ik wens u en uw soort een enkele reis richting zandland toe, zelf te betalen wel te verstaan.
Of beter, in plaats van in Hamont te doppen zou je beter uw verdrukte Palestijnenvrienden daadwerkelijk gaan helpen ginderachter.
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2005, 15:02   #78
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
ja, diep in z'n hart is hij vast een nationaal-revolutionair met combats en bomberjack.
zijn kleding even buiten beschouwing genomen heeft hij alvast de 'juiste' roots8)
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2005, 15:03   #79
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mickey Minnie
FASCO Filip Dewinter niet welkom in Israël

Filip Dewinter: ideeën niet succesvol in Israël.

Filip Dewinter (Vlaams Belang) zegt in een interview met de Israëlische krant Ha'aretz dat hij naar Israël wil gaan. De westerse wereld en Israël moeten samen strijden tegen het dreigende gevaar van de islam, aldus Dewinter. Zowel de Joodse gemeenschap in België als de Israëlische regering zijn niet gewonnen voor zijn ideeën. (belga)

29/08/05 09u13
WAS TE GELOVEN, een Belgische delegatie zou beter eens gaan uitleggen waarvoor die man staat, nazisme , SS herdenkingen , ontkenning van de holocaust ( Roeland Raes ) ....
da's dus zever hé.
De islamisering is enkel in Europa een gevaar; Wat zou in het Midden-Oosten een islamiserings gevaar zijn? dat is je reinste zever en ik vraag Antoon dit uit te leggen.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2005, 15:38   #80
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Knap.
Klassieke neo-con bull-shit.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be