![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() begin al maar te panikeren ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Is dit eigenlijk een afleidingsmanoeuvre om het andere belangrijke nieuws te doen vergeten, namelijk Dewinter zijn schitterende vertoning op het feest van de Katoennatie?
Janssens heeft zijn 's zondags onderlijfke in de kast laten hangen omdat Dewinter op het bal aanwezig was, van onvolwassenheid gesproken!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
2/ U vindt het niet normaal dat wanneer mensen ,onderdrukt worden en hun buren meer rechten hebben omdat ze een andere godsdienst hebben, in opstand komen?? Nogmaals joden en Israëli zijn niet hetzelfde. Niet alle joden zijn Israëli en niet alle Israëli zijn jood. En neen Israëlische burgers zijn niet verantwoordelijk voor de daden van hun regering. Als ze omkomen in een aanslag zijn ze dus evenveel onschuldig slachtoffer als Palestijnse kinderen die worden neergeschoten bij een raid van het Israëlische leger opzoek naar terroristen. 3/ Waarom zou ik/men in godsnaam de westerse democratieën willen bashen??
![]() |
![]() |
#67 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||||
|
![]() Citaat:
Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 29 augustus 2005 om 14:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Lang geleden dat ik nog eens het genoegen gehad heb om zo'n reeks gebalde en aperte evidenties zo mooi gerangschikt te zien...porficiat Antoon..de nagel op de kop.
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Zoals het AEL en de PVDA hier? Noemde dat niet resist of zo?
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() [quote=Fieseler]
Citaat:
Hoe is het mogelijk om als atheïstische partij te willen samengaan met een fundamentalistische moslimgroupuscule, die een quasi-middeleeuwse staatsvorm met dito wetten wenst? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Ik wens u en uw soort een enkele reis richting zandland toe, zelf te betalen wel te verstaan. Of beter, in plaats van in Hamont te doppen zou je beter uw verdrukte Palestijnenvrienden daadwerkelijk gaan helpen ginderachter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
De islamisering is enkel in Europa een gevaar; Wat zou in het Midden-Oosten een islamiserings gevaar zijn? dat is je reinste zever en ik vraag Antoon dit uit te leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |