![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Probeer anders eens bij Electrabel ergens in de directie. Zeg er wel bij dat diploma's uw ding niet zijn, want dat is toch maar hype en fetisj[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 2 september 2005 om 14:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 september 2005 om 14:11. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jij en je burgerlijke kornuiten zijn al jaloers als een werkloze niet crepeert van de honger omdat hij 'n leefloon krijgt! dat vinden jullie niet eerlijk, ha nee, want die werkt niet, dus die moet creperen... zo'n kleinzerige jaloerse trutjes zijn jullie. zielig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() er spreekt een boel frustratie uit jouw posts turkje.
jij bent er zo eentje met een mega-behoefte aan respect en erkenning die niet bevredigd wordt. smoorverliefd op jezelf, en niet begrijpend dat anderen dat niet zijn... ik ken jouw soort maar al te goed. het worden later eenzame brompotten, geen bezoek, mensen mijden hen... eigen schuld natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U en onze King hebben de laatste maanden al geweldig veel bijgebracht tot het dichten van de kloof tussen andersrijken en andersarmen... De echte andersrijken zijn U daar wss echt dankbaar voor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() maar turkske toch...
ik wil je niet nog depressiever maken hoor, maar ik heb alles wat m'n hartje begeert: een pc, gsm, kleren, schoenen van hugo boss, leuke vrienden, eten, een auto (golf 4), een fantastisch lief waar ik wellicht op 1 nacht meer seks mee heb dan jij op 'n hele maand. en dat allemaal zonder dat ik me moet afvragen of dat omwille van m'n geld is. dus knor jij maar lekker voort grumpie, ik zal me wel amuseren ondertussen... deal? kusje, mittie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vind ik wel leuk aan je. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() vooral die 'gevonden op 't stort' en 'zonder motor' waren erg origineel van je.
jij doet ze wel binnen met je eloquentia, niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() (en het is eerder "gevatheid" dan "eloquentie" in mijn ogen)
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er destijds pakken brieven zien liggen van politiekers die vragen hun kleine, of de kleine van weet ik veel wie "of er een gunstig gevolg kan gegeven worden aan hun kandidatuur en blabla" Al die kandidaturen werden netjes in twee verdeeld, pakje met piston en pakje zonder piston; pistons geraakten binnen de rest kreeg standaard antwoord dat het nog niet voor vandaag zou zijn. Dat ging daar niet zozeer om de diploma's maar om de relaties. (ze moesten natuurlijk wel een beetje naar school geweest zijn hé)
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of als alternatief weet ik nog wat polen zitten, die vragen ook niet veel meer dan dat meestal. Hun telefoonnummer kost u wel 500€. Maar ja, je hebt dan wel levenlang goedkope krachten aan de lijn!
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vechten, doorgaan tot aan het failliet dat is de spirit! Of zou ik toch gelijk hebben dat velen de slaaf van hun eigen bedrijf worden om den duur? Hoe hoger men presteert, hoe hoger men betaald en hoe hoger men opnieuw moet gaan presteren? Sommigen verwijten mij dat hier, de muizen in het veld die de kruimels onder de kasten komen op eten als het donker is bv.
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vraag me ook wel eens af waarom het soms zo ingewikkeld gemaakt wordt? In essentie is het simpel Er is een hoeveelheid werk (hw) Er zijn een aantal mensen geschikt om te werken (agm) Het werk dat per hoofd gepresteerd zou moeten worden =hw/agm Ik weet dat deze benadering wel heel erg simpel is en in de praktijk niet helemaal kan uitgevoerd worden. Toch zou dit de basisformule moeten zijn, je moet hierop uiteraard wel afwijkingen tolereren om de boel werkbaar te houden. Nu is het echter zo dat reeds 10-tallen jaren één op de 10 mensen in ons land op de kar mag gaan zitten terwijl er 9 andere ezeltjes die kar mogen (moeten)trekken. |
|
![]() |
![]() |