![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Burgemeester
|
![]() wat een kind nodig heeft is liefde en geborgenheid, zichzelf kunnen zijn. Warom zou een homokoppel niet bekwaam zijn om een kind op te voeden? Zij kunnen het kind msschn meer liefde en geborgenheid geven en het kind laten opgroeien in een millieu waarbij het zichzelf mag zijn. Ik vraag mij af waarom die vooringenomenheid en afgrijnzen tegen het feit dat homokoppels kinderen zouden opvoeden. Ik zelf zou liever bij een homokoppel opgroeien waarbij ik mij in allle liefde en geborgenheid zou kunnen ontplooien dan bij een normaal koppel dat mij volgens de normen naar hun zin opvoeden zonder dat ik mij geestelijk zou kunnen ontplooien.
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Homo-adoptie is een aanfluiting van het belang van het kind dat op de eerste plaats moet komen. Het is gewoon weer zo'n links stokpaardje, vanuit het pervers en misdadig kromdenken proberen om ongelijke situaties en ongelijke mensen steeds weer gelijk te schakelen, desnoods met draconische dictatoriale wetten en maatregelen. Homofielen kinderen laten "opvoeden" = kindermishandeling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
u -> ik (hoogstwaarschijnlijk) -> (uiteraard) bent -> ben u -> mij je bent er nu wel behoorlijk naast aan 't slaan carlgustaaf talloze posts met onzinargumentatie die je niet eens verder kunt staven, uitleggen laat staan dat je een discussie wilt openen en besluiten met : [quote=carlgustaaf] ...... 4.Dit is mijn mening, en het staat mij vrij zo te denken .Duidelijk zo? [\QUOTE] om dan een ander te verwijten dat ie emotioneel betrokken zou zijn... en bijgevolg niet objectief kan zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het vierde rijk behoeft homosex in de hoogste rangen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
"ongelijke mensen" ? hoe bedoel je ? Vertel anders waarom je zo'n probleem hebt met homo's, misschien kunnen we je wel helpen. ![]() Dus ik kom niet de 17°, zelfs niet als maria het vannacht komt vragen. En inderdaad fuck de usa, maar niet langst achter dan ?
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 'k Heb het je al gezegd, je bent een "vuile nazi"! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Maar wel een fiere hè, anders doe ik niet mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Doodsoorzaken van kinderen in Europa Onzuiver water, luchtvervuiling zowel binnens- als buitenshuis, de aanwezigheid van lood en het oplopen van verwondingen zijn verantwoordelijk voor één op de drie overlijdens bij kinderen in Europa. Dat zijn de vijf belangrijkste doods- oorzaken in Europa bij mensen jonger dan 19, blijkt uit een studie van de Wereldgezondheidsorganisatie WHO. In heel Europa doodt vervuiling van de buitenlucht jaarlijks 13.000 kinderen jonger dan vier jaar. Door lucht- pollutie binnenshuis sterven er elk jaar 50.000 kinderen onder de vier. Dat wordt vooral veroorzaakt door het ge- bruik van vaste brandstof (steenkool). ik kom toch niet de 17°
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() [quote=bartje]Een kind hoort op te groeien in een gezin waar een vader en moeder is....; dus in een gescheiden gezin, eenoudergezin mag het ook niet opgroeien volgens jullie enge denkwereld.
Een kind hebben is iets voor een man en vrouw en als ze dan toch gaan scheiden heeft dat kind toch nog de keuze om zijn vader of moeder te zien. Stel je eens voor een kind tussen 2 homos in, wat moet daar van komen. Een enge wereld voor een kind als hij alleen maar kan kiezen tussen 2 vaders die ook nog eens van die nichten zijn. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |