![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet het maar, die vergelijking. Dutroux is peanuts in vergelikjking met het geklungel van Bush en zijn administratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Amerika is alles veel groter dan bij ons. Hun rampen ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dutroux is in de wereld niet richtinggevend. Bush wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nieuwe slag in voorbereiding!
Vermits de Amerikanen er maar niet toe overgaan om Georges Bush tot ontslag te dwingen, heb ik met enkele companen wier naam ik uiteraard niet te grabbel gooi, een nieuwe orkaan op de USA losgelaten. Het schatje heet Rita ("toevallig" heet mijn moeder ook zo). Het is de bedoeling dat nu de homeground van de president rechtstreeks getroffen wordt. Eens kijken of dat lukt. Volg de komende uren en dagen (al) de media! (zie ook: http://forum.politics.be/showthread.php?t=39493)
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Dehaene en het establishment wisten dat en hebben direct ingegrepen. Nog voor de mars vertrok, was al met de ouders afgesproken dat ze na afloop Dehaene zouden ontmoeten voor een PR-sessie. Dehaene presenteerde daar meteen zijn programma om aan de eisen tegemoet te komen, en dat kwam samen met het verslag van de mars in de avondjournaals. Weg de opstand! Je kon het op voorhand weten dat het zo zou lopen. Bij het eindpunt van de Mars, op de Baraplaats, verwachtte iedereen de ouders te zien of te horen spreken. Maar het podium was leeg, de ouders zaten al bij Dehaene. Op dat moment was duidelijk dat het establishment gewonnen had. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Een paar linkse correctelingen uit Europa vinden dat zij het recht hebben de leider te kiezen van 200 miljoen Amerikanen. Tssss..., jullie zijn me de democraten wel, zeg. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is hoe dan ook zo dat indien de ouders tot opstand hadden geroepen, dat die opstand er ook gekomen zou zijn. Ik was mentaal klaar. En veel mensen die dag ook. Ik werkte toen in het parlement en het is daar dat ik vernomen heb dat de regering heel die dag haar hart heeft vastgehouden. De schrik voor het volk is nog lang blijven hangen wat toen Dutroux later ontsnapte was het in het parlement paniek. Pure paniek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De enige valse noot was het ontbreken van de naam van het Marokkaans-Brusselse meisje Loubna Benaïssa op het grote bord naast het podium, waarop alle slachtoffers van Dutroux, Nihoul en consoorten stonden vermeld (en waar iedereen zijn bloemen kon neerleggen).
|
|
![]() |
![]() |