Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 september 2005, 14:53   #61
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote
1.De Marokkaanse gemeenschap levert het meeste crapuul af.
2.Ah zo, jij hebt dus samengewerkt met DVZ? Wel stik dan maar, daar zitten ook enorm veel gangsters. Klootzakken die voorrang geven aan het verstrekken van visa aan Marokkanen en daarvoor andere allochtone aanvragers terroriseren.
DVZ en de andere motherfuckers op BuiZa zijn voor mij DOODSVIJANDEN. SMERIG CRAPUUL.
De manier waarover jij over Marokkanen en anderen spreekt is niet van aard om een oplossing te brengen voor de problemen wel integendeel.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 15:07   #62
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila
Wordt je kwaad? Da's nie goe voor uwe lever hoor...

1. OK, als jij het zegt.

2. Slechte ervaring gehad misschien?

3. DVZ is een dienst van Binnenlandse Zaken, niet Buitenlandse Zaken...

4. Ik ben niet smerig, ik was mij elke dag. En beledigen (écht beledigen dan), is door het reglement verboden en [Napoleonmode=]zegt meer over u dan over mij[/Napoleonmode].
DVZ hoort natuurlijk bij BiZa. Ik heb het ook over de kanselarij van de geschillen op BuiZa die vol zit met gangsters. Om nog maar te zwijgen over al onze buitenlandse posten...

Verder kan al uw gelul mij niks schelen. Ik ben genoeg beledigd en heb totaal geen respekt voor mensen die de smeerlapperij van een corrupte overheid proberen goed te praten, alleen maar, waarschijnlijk, omdat ze daar wel bij varen.
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 15:10   #63
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
De manier waarover jij over Marokkanen en anderen spreekt is niet van aard om een oplossing te brengen voor de problemen wel integendeel.
Dat is niet mijn schuld. Trouwens wie zelf jarenlang geterroriseerd en beledigd is, zonder dat daar blijkbaar iets tegen te doen was, zal gewoon zelf van zich af beginnen bijten. Ik kan er ook niet aan doen dat de wereld zo in mekaar zit.
Voor de rest trek ik het mij allemaal niet meer aan. Diegenen die het niet aanstaat,moeten mij maar proberen te lokaliseren en neutraliseren. Mij niet gelaten.
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 15:10   #64
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
de enige oplossing is terug naar hun zandbak sturen
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 15:19   #65
Mosasaurus
Banneling

Standaard

je wilt een link Bad Attila??

Ik wil verwijzen naar het rapport Van San, maar dat is dankzij progressieven (volksverrraders, westerse cultuurvernietigers) zoals jij gecensureerd...
Volgens jou is er geen vreemdelingenprobleem, zeker niet in de gevangenissen zeker?

Dan kom eens met cijfers waaruit blijkt dat de gevangenisbevolking hoofdzakelijk uit 'belgen' bestaat!! En dat het procent vreemdelingen in de gevangenissen evenveel is als het procent vreemdelingen in ons land buiten de gevangenissen.

Nu, als het % vreemdelingen in de gevangenissen VEEL GROTER is dan het % vreemdelingen buiten de gevangenissen, dan kunnen we toch stellen dat ze VEEL CRIMINELER zijn?

En als je nu in bevonstaande zin het woord vreemdeling vervangt door Marokkaan.... en dat vergelijkt met het aantal belgen in de gevangenissen dan kan je er vergif op nemen dat er VEEL MEER CRAPUUL zit bij de marokkanen....[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Mosasaurus on 30-09-2005 at 16:20
Reason:
--------------------------------

Ik wil verwijzen naar het rapport Van San, maar dat is dankzij progressieven (volksverrraders, westerse cultuurvernietigers) zoals jij gecensureerd...
Volgens jou is er geen vreemdelingenprobleem, zeker niet in de gevangenissen zeker?

Dan kom eens met cijfers waaruit blijkt dat de gevangenisbevolking hoofdzakelijk uit 'belgen' bestaat!! En dat het procent vreemdelingen in de gevangenissen evenveel is als het procent vreemdelingen in ons land buiten de gevangenissen.

Nu, als het % vreemdelingen in de gevangenissen VEEL GROTER is dan het % vreemdelingen buiten de gevangenissen, dan kunnen we toch stellen dat ze VEEL CRIMINELER zijn?

En als je nu in bevonstaande zin het woord vreemdeling vervangt door Marokkaan.... en dat vergelijkt met het aantal belgen in de gevangenissen dan kan je er vergif op nemen dat er VEEL MEER CRAPUUL zit bij de marokkanen....[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Dan kom eens met cijfers waaruit blijkt dat de gevangenisbevolking hoofdzakelijk uit 'belgen' bestaat!! En dat het procent vreemdelingen in de gevangenissen evenveel als het procent vreemdelingen in ons land buiten de gevangenissen.

En als je nu in bevonstaande zin het woord vreemdeling vervangt door Marokkaan.... en dat vergelijkt met het aantal belgen in de gevangenissen dan kan je er vergif op nemen dat er VEEL MEER CRAPUUL zit bij de marokkanen....[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Mosasaurus : 30 september 2005 om 15:20.
Oud 30 september 2005, 15:22   #66
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus

En als je nu in bevonstaande zin het woord vreemdeling vervangt door Marokkaan.... en dat vergelijkt met het aantal belgen in de gevangenissen dan kan je er vergif op nemen dat er VEEL MEER CRAPUUL zit bij de marokkanen....
*Geeuw*... U verveelt mij...
En als ik nu het woord vreemdeling door neo-nazi vervang?

In de USA zitten ook veel meer zwarten in de gevangenis, dus de zwarten zijn crimineler en moeten buiten, laat me niet lachen.....
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 15:29   #67
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor

In de USA zitten ook veel meer zwarten in de gevangenis, dus de zwarten zijn crimineler en moeten buiten, laat me niet lachen.....
Castratie is ook een optie die men kan overwegen. Laat ze uitsterven en al onze problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Zwarte Orde on 30-09-2005 at 16:29
Reason:

Citaat:

Castratie is ook een optie die men kan overwegen. Laat ze uitsterven en al onze problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon. [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Castratie is ook een optie die men kan overwegen. Laat ze uitsterven en al onze problemen verdwinen als sneeuw voor de zon. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Zwarte Orde : 30 september 2005 om 15:29.
Zwarte Orde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 15:34   #68
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Ik denk niet dat dit een juiste conclusie is.
Ik denk niet dat de ene nationaliteit op zich meer crimineel is als een andere.
Wel dat ontheemden die in een vreemde cultuur terecht komen en waar ze uiteraard minder kansen hebben zich vlugger zullen misdragen.
Ik heb een tijd in Turkije gewerkt, en dat was best een aangename ervaring. Ik vond de mensen er erg vriendelijk. Vrienden bezochten Marokko en die waren er ook positief over.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 15:47   #69
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dank u, het rapport Van San ligt ergens thuis... Ik vind het eigenlijk spijtig dat het niet uitgezonden is, hoewel er serieuze methodologische problemen bij waren.

Hierdoor is een mythe ontstaan die het rapport dingen doet zeggen die er niet in staan.

De vraag voor een link gaat wel hierover:
Citaat:
Dat jij weer vraagt naar bronnen en bewijzen over het smerige optreden van de overheid tegen bepaalde groepen van mensen die niks misdaan hebben
Dus over BELGEN die "ik-weet-niet-wat" beleven.

Citaat:
Natuurlijk dat er een probleem is, dat heb ik nooit ontkend. De cijfers tonen duidelijk een oververtegenwoordiging van buitenlanders (en meer bepaald Marokkanen) in de gevangenissen aan. (btw: eigenaardig dat de PC'ers die cijfers hebben vrijgegeven, nietwaar?).

Maar heeft dat te maken met het feit dat het om vreemdelingen gaat, of zijn er andere oorzaken? op die vraag is er nooit een antwoord gekomen. En daarom is het spijtig dat het verslag Van San ongebruikt/onbruikbaar is. Het had als basis kunnen dienen voor verdere onderzoek, die andere factoren aan bod zouden laten komen, zoals armoede, druggebruik, "subculturen", politieoptreden, enz. Daarom mijn verwijzing naar "armen" (ge moet mij niet geloven maar het gaat inderdaad om ongeveer 80-85% van de gevangenisbevolking).

Citaat:
Moet ik de Italianen uit 'de Belgen' halen ook?
Zie vorige.

Citaat:

En als je nu in bevonstaande zin het woord vreemdeling vervangt door Marokkaan.... en dat vergelijkt met het aantal belgen in de gevangenissen dan kan je er vergif op nemen dat er VEEL MEER CRAPUUL zit bij de marokkanen....
Ik heb het gezegd, gebruik het woord "arm", en zie wat het geeft.
Dit gezegd zijnde, ik ben er eveneens van overtuigd dat Marokkanen een specifieke groep vormen binnen de criminaliteit. Ik ken daar de redenen niet voor (er is nog altijd een overgrote meerderheid van Marokkanen die NIET crimineel is), en dus ook niet de oplossing.
Oud 30 september 2005, 15:51   #70
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Orde
Castratie is ook een optie die men kan overwegen. Laat ze uitsterven en al onze problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Klestkoppen dienen gecastreerd te worden, dan zullen ze een toontje hoger kunnen zingen.
Musketo, waar blijf je???????
Oud 30 september 2005, 16:07   #71
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Castratie is ook een optie die men kan overwegen. Laat ze uitsterven en al onze problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Ware dit cynisch bedoeld had ik er mee kunnen lachen... ik vrees echter dat Zwarte Orde het niet cynisch bedoelt
Oud 30 september 2005, 16:08   #72
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
*Musketomode = on* Ik ga zwarte Orde zijn kloten afbijten *Musketomode = off*

Zo goed Bad Attila?
Oud 30 september 2005, 16:32   #73
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barney
Euhm, het zij wel de gegoede terroristen die de aanslagen financiëren, maar het blijven wel de armen (zonder zekere toekomst) die zichzelf opblazen.
FOUT, maar o zo typisch marxistisch. De piloten van de beruchte 11de september kwamen uit begoede milieus en waren zeker geen arme sukkelaars.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2005, 16:37   #74
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
FOUT, maar o zo typisch marxistisch. De piloten van de beruchte 11de september kwamen uit begoede milieus en waren zeker geen arme sukkelaars.
He, Gudi, het is de eerste en hopelijk ook de laatste keer dat ik je gelijk moet geven.....
Oud 2 oktober 2005, 21:43   #75
vrouw van zonden
Banneling

vrouw van zonden's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zo goed Bad Attila?
Ik wil zijn linker teelbal afsnijden, in een pot met sterk water steken en Koning David noemen.
vrouw van zonden is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2005, 10:32   #76
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Zo goed Bad Attila?
***een beetje laat***

Dank u Khonnor, ik voel mij ineens beter...
Oud 3 oktober 2005, 11:46   #77
Mosasaurus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrouw van zonden
Ik wil zijn linker teelbal afsnijden, in een pot met sterk water steken en Koning David noemen.
ik wil je besprenkelen met varkensvet en je snor/baard afsnijden
Oud 3 oktober 2005, 11:49   #78
Mosasaurus
Banneling

Standaard

Citaat:

ik heb het over de Belgische gevangenissen...

de USA heeft hier niets mee te maken..
Oud 3 oktober 2005, 12:02   #79
Mosasaurus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila
Moet ik de Italianen uit 'de Belgen' halen ook?
wat een stom voorbeeld. Natuurlijk versta ik onder Italianen geen vreemdelingen.

in mijn voorbeeld tot berekening van % in de gevangenissen, mag gerust de opsplitsing gemaakt worden tss Moslims en Niet Moslims, en dan komen we tot de conclusie dat er % gezien best wel overdreven veel moslims in de cel zitten. Wanneer je dit % doortrekt naar onze bevolking, en ervanuit gaat dat de gevangenisbevolking een weerspiegeling is van de maatschappij.. Dan wonen er in Belgie 6.000.00 moslims...
Oud 3 oktober 2005, 12:25   #80
janisgroot
Vreemdeling

janisgroot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DemoCrates
België maakt zich op voor een nieuw terrorisme-proces. Dit najaar moeten dertien moslimterroristen uit het Belgisch-Limburgse Maaseik en uit Brussel zich voor de rechter verantwoorden voor hun betrokkenheid bij de Groupe Islamique Combattant Marocain (GICM). Die organisatie wordt verantwoordelijk gehouden voor de terroristische aanslagen van 11 maart vorig jaar in Madrid.

Wat vindt het forum van deze "multiculturele verrijking" ?
oplossing simpel :
- lijstje maken
- bootje vullen
- bootje varen (naar weet-ik-veel-waar)
- salut en de kost
janisgroot is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be