![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder kan al uw gelul mij niks schelen. Ik ben genoeg beledigd en heb totaal geen respekt voor mensen die de smeerlapperij van een corrupte overheid proberen goed te praten, alleen maar, waarschijnlijk, omdat ze daar wel bij varen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest trek ik het mij allemaal niet meer aan. Diegenen die het niet aanstaat,moeten mij maar proberen te lokaliseren en neutraliseren. Mij niet gelaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() je wilt een link Bad Attila??
Ik wil verwijzen naar het rapport Van San, maar dat is dankzij progressieven (volksverrraders, westerse cultuurvernietigers) zoals jij gecensureerd... Volgens jou is er geen vreemdelingenprobleem, zeker niet in de gevangenissen zeker? Dan kom eens met cijfers waaruit blijkt dat de gevangenisbevolking hoofdzakelijk uit 'belgen' bestaat!! En dat het procent vreemdelingen in de gevangenissen evenveel is als het procent vreemdelingen in ons land buiten de gevangenissen. Nu, als het % vreemdelingen in de gevangenissen VEEL GROTER is dan het % vreemdelingen buiten de gevangenissen, dan kunnen we toch stellen dat ze VEEL CRIMINELER zijn? En als je nu in bevonstaande zin het woord vreemdeling vervangt door Marokkaan.... en dat vergelijkt met het aantal belgen in de gevangenissen dan kan je er vergif op nemen dat er VEEL MEER CRAPUUL zit bij de marokkanen....[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mosasaurus : 30 september 2005 om 15:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En als ik nu het woord vreemdeling door neo-nazi vervang? In de USA zitten ook veel meer zwarten in de gevangenis, dus de zwarten zijn crimineler en moeten buiten, laat me niet lachen..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Zwarte Orde : 30 september 2005 om 15:29. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat de ene nationaliteit op zich meer crimineel is als een andere. Wel dat ontheemden die in een vreemde cultuur terecht komen en waar ze uiteraard minder kansen hebben zich vlugger zullen misdragen. Ik heb een tijd in Turkije gewerkt, en dat was best een aangename ervaring. Ik vond de mensen er erg vriendelijk. Vrienden bezochten Marokko en die waren er ook positief over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hierdoor is een mythe ontstaan die het rapport dingen doet zeggen die er niet in staan. ![]() De vraag voor een link gaat wel hierover: Citaat:
Citaat:
Maar heeft dat te maken met het feit dat het om vreemdelingen gaat, of zijn er andere oorzaken? op die vraag is er nooit een antwoord gekomen. En daarom is het spijtig dat het verslag Van San ongebruikt/onbruikbaar is. Het had als basis kunnen dienen voor verdere onderzoek, die andere factoren aan bod zouden laten komen, zoals armoede, druggebruik, "subculturen", politieoptreden, enz. Daarom mijn verwijzing naar "armen" (ge moet mij niet geloven maar het gaat inderdaad om ongeveer 80-85% van de gevangenisbevolking). Citaat:
Zie vorige. Citaat:
Dit gezegd zijnde, ik ben er eveneens van overtuigd dat Marokkanen een specifieke groep vormen binnen de criminaliteit. Ik ken daar de redenen niet voor (er is nog altijd een overgrote meerderheid van Marokkanen die NIET crimineel is), en dus ook niet de oplossing.
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Musketo, waar blijf je??????? ![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo goed Bad Attila? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank u Khonnor, ik voel mij ineens beter... ![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb het over de Belgische gevangenissen... de USA heeft hier niets mee te maken.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in mijn voorbeeld tot berekening van % in de gevangenissen, mag gerust de opsplitsing gemaakt worden tss Moslims en Niet Moslims, en dan komen we tot de conclusie dat er % gezien best wel overdreven veel moslims in de cel zitten. Wanneer je dit % doortrekt naar onze bevolking, en ervanuit gaat dat de gevangenisbevolking een weerspiegeling is van de maatschappij.. Dan wonen er in Belgie 6.000.00 moslims... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
- lijstje maken - bootje vullen - bootje varen (naar weet-ik-veel-waar) - salut en de kost |
|
![]() |
![]() |