![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom mag dan die burgemeester dat niet doen rafke schat? Twee maten en drie gewichtjes? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ook de concentratiekampen functioneerden volgens het toenmalig wettelijk kader van Nazi-Duitsland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Burger
|
![]() Ik vind het maar normaal dat de burgemeester voor zijn mening opkomt. Ik zou op dezelfde manier reageren, dergelijke perversiteiten kunnen inderdaad niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als een burgemeester zich niet aan de wet houdt, geeft hij meteen ook de boodschap aan de mensen dat je die wet met een korrel zout moet nemen. Hij zegt als het ware: deze wet is een lachtertje, neem het met een knipoog: "homohuwelijken?
![]() ![]()
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En wanneer men het in een functie het persoonlijke van het politieke moet gaan scheiden dan krijgt men dus politiek zonder hart, wat leidt tot een onbestuurbare staat.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal daarom mijn vraag: Zou jij eveneens het recht op delegatie inroepen, mocht een homosexuele burgemeester, uit gewetensnood weigeren om een heterostel te huwen?
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen ben ik vrijwel zeker dat die man bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen volledig weggestemd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal ik eens in jouw postings gaan speuren, alwaar u anderen beschuldigt van ten onterecht motieven aan (VB-)kiezers in het stemhokje toe te schrijven? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zal dergelijke dingen trouwens niet doen: men zal wel beseffen dat dit de normale zaak is, terwijl het homohuwelijk een abnormaliteit uitmaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Elke VLD-er kan zomaar publiekelijk anti-VLD-standpunten innemen blijkbaar. Dat de homowet door een meerderheid van de Vlamingen is goedgekeurd of niet, een dorpsburgemeesterke van Bommerskonte kan in dit land zomaar een wet naast zich neerleggen. Waar gaan we naartoe!
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen mag meegenieten: http://forum.politics.be/v.php?t=878&start=15 Citaat:
Citaat:
Ze is wet en de burgemeester dient ze onverkort toe te passen, gezien zijn ambt, taakomschrijving en werkopdracht.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mensen die de minderwaardigheid blijven verkondigen van homohuwelijken tav heterohuwelijken via daden als deze, kunnen vervolgt worden. Zekerdoen dus!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het staat gelijk aan werkweigering. Wie niet werkt zal ook niet eten. Die burgemeester moet wegens 'zware fout' (werkweigering-contractbreuk-discriminatie op basis van geslacht........) ontslagen worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt gelijk Superstaaf,
Die burgemeester had of het werk moeten delegeren, geen haan die ernaar kraait dan. Of het tegen zijn eigen eer en geweten(wel moeilijk te vinden bij een politieker) een plechtigheid inzegenen waar mensen in eer en geweten een verbintenis aangaan.... Is dat dan wel bindend? In alle geval, hij heeft de gevaarlijke route gekozen, eentje die in zijn zakken kan zitten, ofwel is ie gewoon dom en slecht gebrieft, of eerlijker dan ik politici geef.
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN