![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De Russen hebben achteraf niet op dezelfde goodwill als de Joden kunnen rekenen en waarom niet? simpel, het waren communisten, de nieuwe vijand dus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Maar een onschuldige bevolkingsgroep UITROEIEN omdat ze tot die bepaalde groep behoren... is nog iets heel anders.
![]() |
![]() |
#63 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wel, als hier ieman ontkent dat er Russische burgers stierven, zoals er altijd (onschuldige) burgers sterven tijdens een oorlog , mist die evengoed een vijs. Alleen hoor ik dat niemand beweren, zijn er geen gekken die mogelijke hallicunante theorieën aanhangen waarbij de russische doden "figuranten in een hollywoodspektakel" zijn, waarbij bewijzen in de vorm van TONNEN documenten en MILJOENEN getuigen genegeerd worden, of hoor ik niemand befaamde "revisionisten" verdedigen die graag "vrij onderzoek" en "een positief klimaat" over deze massacre wensen.
Je moet dus geen poging ondernemen om het onderwerp te veranderen. Ik zie van jou geen signalen dat je het bestaan van de holocaust ten volle erkent. Dus nu jij: kon men spreken van een grootschalige, industrieel georganiseerde en uitgekiemde, systematische moord op de joodse bevolkingsgroep?
![]() |
#64 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs de wijze waarop trek ik in twijfel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De Joden hadden de "goodwill" verdiend. En uiteindelijk de Russen ook. De Russen hadden al een souvereine staat ook dus op dat vlak kon er niks gebeuren hé ![]() Met andere woorden. Ik erken het lmijden van de Russen en ik denk dat velen daarvan ook op de hoogte zijn. Maar in de vergelijking tussen de erkenning van joods en russich lijden ben je een aantal elementen vergeten.
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar er zijn analoge incidenten in de geschiedenis geweest, en ik moet vaststellen dat alleen de Joden er in geslaagd zijn om hun geschiedenis ten bate van POLITIEKE doelen te gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Ik dacht dat FN enkel een kamerzetel had in de kamer. en niet in de senaat.
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik dacht dus dat ze geen senaatszetel hadden ![]()
![]() |
![]() |
#71 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Euhm? geschiedenis wordt constant voor politieke doeleinden gebruikt. Het punt is dat geschiedenis niet misbruikt mag worden. In het geval van de joden geloof ik niet dat het misbruikt wordt. Je moet ook beseffen dat het jodenprobleem een erg diep probleem is met een zeer lange historische traditie. Jodenhaat gaat minstens terug tot de Middeleeuwen. Ik vind het niet onverstandig dat men hen een staat heeft gegeven nu, het is alleen de manier waarop dat bevraagd kan worden. Kritiek op Israël mag, maar het is verdikke erg smerig om er de holocaust bij te sleuren en heel je theorie te baseren op het feit dat joden die misbruiken. Een corrupte zakenman kan bijvoorbeeld op hetzelfde moment gehandicapt zijn, maar ge kunt dan toch niet zeggen dat hij zijn handicap misbruikt en je kunt die handicap ook niet minimaliseren. Je moet hem aanpakken op zijn corrupt gedrag.
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dan moet je het de Joden idd nageven dat zij daar meesters in zijn. De Koerden krijgen geen eigen staat. De Armeniërs ook niet. De Tsjetsjenen ook niet. En er zijn nog volkeren die een trieste geschiedenis hebben maar daar nooit enig profijt van hebben weten te trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ieder volk dat historisch groot leed werd aangedaan verdient gerespecteerd te worden en zelfs vergoed. Het feit dat sommige volkeren dat niet kregen en de joden wel zegt niks over de joden maar alles over die andere volkeren. Die andere volkeren worden nog steeds onderdrukt. Laten we hopen dat de mensenrechten er kunnen zegevieren. De machinerie die gebruikt werd tegen de joden heeft ons enorm afgeschrikt ook hé en het feit dat antisemitisme reeds lang in onze cultuur zat....dus voor het westen ligt de jodenkwestie gevoeliger. Dat de Arabische wereld de mensenrechten met de voeten blijft treden is jammer, maar het kan geen argument zijn om te zeggen dat de joden ook zo moesten behandeld worden
![]() |
![]() |
#74 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Wat maakt die ene GENOCIDE zo uniek tot al de andere?" http://forum.politics.be/viewtopic.p...asc&highlight=
![]() |
![]() |
#75 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote="thePiano"]Het Front National, de Waals/Brusselse tegenhanger en vriend van het Vlaams Blok, draagt advokaat Michel Delacroix voor als gecoöpteerd senator.
![]() Het extreem-rechtse Front National haalde bij de laatste verkiezingen van 18 mei de 5% kiesdrempel, zowel in Namen als in Henegouwen. Partijleider Daniel Féret zal in de Kamer zetelen en Francis Detraux in de senaat. Het FN mag ook nog 1 senator coöpteren en dat kan dan de blinde advokaat Michel Delacroix worden. Wanneer die mijnheer Delacroix een Sp-aster, een agalever of dergelijke moest geweest zijn, was hij een HELD voor weldenkend Vlaanderen, een blinde in de senaat!!!!!!!!!! Dit bewijst NOG maar eens je onverdraagzaamheid, je blinde haat. De heer Delacroix intereseert mij GEEN bal, heb er niet de minste sympatie voor, hij is een belgischt, ik een VLAAMS NATIONALIST. Maar je blinde haat, jonge jonge toch!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om het minimaliseren, maar gewoon zich kritisch afvragen wat er nu toch allemaal gebeurd is tijdens WO II. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar ja zo is het Piano en zijn companen, als iemand rechts van het centrum zegt dat 1 + 1=2 roepen ze met zijn allen NEE het is 3!!! Kamer en senaat zitten toch al vol met blinden 8) ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |