![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
pas op, nu word je hoogstwaarschijnlijk als extreem links aanzien, en verantwoordelijk geacht voor alle problemen in onze maatschappij, tot het in de hand werken van terrorisme toe ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en sedert enige tijd woon ik terug in West Vlaanderen. Ga jij mij onderricht geven over W.Vl. ? ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wanhopige 'cover-up" operaties dat impliceert dat ze nogal wat in de doofpot willen steken, maar daar in al hun wanhoop niet in slagen, dus het moet doodsimpel zijn met overdonderende en niet te ontkennen bewijzen af te komen. Ik luister geboeid ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Om te beginnen heb ik een paar kennissen die tussen migranten, en ja hoor, ook marrokanen, wonen, en die hebben net zo'n afkering tegen het VB als ondergetekende. Uw logica klopt over het VB, demogagie noemt dit, politiek oportunisme van de laagste soort. "Denk maar niet dat het VB het nodig heeft om aan stemmingmakerij te doen. Veel mensen weten ondertussen al wel hoe het hier in België aan toe gaat." Inderdaad, veel mensen weten ondertussen waar het VB voor staat. Een wolf (het niet afgezwoten 70 puntenprogramma, racistische uitlatingen die later officieel "verticaal geklasseerd" worden voor de schone schijn, "betrouwbare bronnen" waar ze later met de staart tussen hun benen moeten toegeven dat het grove leugens waren, enz ...) in schapekleren (officieel ziet alles er zo netjes uit, niet ![]() En je laaste paragraaf: woont iedere tegenstander van het VB in betere woonwijken ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
P-magazine, en je weet meer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
liegen over mijn posts terwijl je em citeert. Lees eens goed ? Het wantrouwen blijft GELIJK buiten W.Vl. De slechte invloed van de demagogie van het VB heeft daar al z'n werk gedaan namelijk. En de mensen die niet voor 1 gat te vangen zijn en verder kijken dan hun neus lang is veranderen hun mening niet zomaar uit een primair wild angstgevoel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
van de kerk om uw stelling te ontkrachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Geertje : 8 september 2005 om 09:56. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan begrijp ik best dat een VBer dat zal besluiten... maar hoe verklaart een VBer ( of jij ) dan dat het vertrouwen/wantrouwen constant gebleven is in die andere regio's ? misschien omdat het vertrouwen/wantrouwen daar reeds op -273,15/273,15 gezet is door datzelfde VB ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
er zijn enkele zaken in het leven die wel fair verdeeld zijn nl. de dood en wijsheid |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() in west-vl waren er weinig mensen met wantrouwen tov kotslims,maar dit aantal is gegroeid.In antwerpen is pakweg 75% wantrouwig(die andere 25% stemmen groen! of zijn kotslims)in het vrtees maakt men dan gewag van geen toegenomen wantrouwen.
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand klaagt dat hij niet wijs genoeg is. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |