![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verwacht hier vooral geen antwoord op hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor haar moet Europa bij de VS gaan smeken om te mógen een kolonie wordne van de VS. Of liever nog een kroonkolonie van George Bush persoonlijk. Voor haar hadden ze in de oorlog tegen het Iraakse volk heel het Midden-Oosten moeten platsmijten met strategische kernwapens. En stilletjes droomde ze ervan dat ook Europa, Rusland, Afrika en enkele Zuid-Amerikaanse staten ook "back to stone age" gebombardeerd werden... Zo was voor Mia Doornaert iedereen die kritiek had op de politiek van George Bush per definitie een sympathisant van Pol Pot en de Rode Khmer (staat in De Standaard van 10 september 2002). Ik zal De Standaard pas erkennen als de oprit voor het VUM-gebouw in Groot-Bijgaarden links en rechts geflankeerd worden door immense spiesen met daarop de hoofden van Mia Doornaert en Peter Vandermeersch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dit land is Mia Doornaert een van de beste in het vak. Met kop en schouder boven de rest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mia Doornaert is niet voor niets tot barones gebombardeerd.
Geen wonder dat het voor Hans de uitzondering is op de regel.
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Er heerst hier een misvatting over het begrip "kwaliteitskrant" :
Het gaat niet over kranten waarmee men het in grote lijnen altijd eens is, het gaat wel over kranten die volgens mij de volgende criteria trachten te voldoen : -ernstige nieuwsgaring, waarbij niet slechts de mening van de journalist toonaangevend is maar ook de feiten en andere meningen. -ernstige onderwerpen, niet alleen sensatie om de publieke opinie te (mis)vormen -een verscheidenheid aan politieke collumnisten , niet alleen de "steropniemaker" die de "show" maakt op politiek, sport enz.. gebied -Cultuur : zo breed mogelijk, film, toneel, klassieke muziek, popmuziek, jazz, film architectuur enz.. moet aan bod komen en men mag een zekere controverse niet schuwen. Met deze criteria hebben we in Vlaanderen slechts 2 "kwaliteitskranten" nL. de Standaard en De Morgen wat in wezen eigenaardig is vermits we een grotere diversiteit aan politieke stromingen/partijen hebben - wat maakt dat er ofwel een "unserved audience" is ofwel dat de aanhangers van sommige politieke partijen tot een soort nitwits behoren uitsluitend geïnteresseerd in jet eigen grote gelijk en sensatiejournalistiek. Voor de goede orde ik hou ook wel van niet-kwaliteitskranten, die we in Vlaanderen helaas al eens moeten ontberen maar de "Babe-keten" op dit forum maakt natuurlijk veel goed.
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Ga eens op een ander zagen, tegen u parteigenossen bv.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Als ik zaag, heb ik het beslist van de flaminganten geleerd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Heb ik mij ook al vaak afgevraagd.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |