![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Heeeeeeeeel mooi gespeeld van Clijsters!!!
schitterend!!!!!!! aaaah was erg spannend soms ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Sharapova ziet er goed uit
![]() Ik zag haar meer op tv-shows dan op tennis court. Ik heb niets tegen dat ze op tv wilt komen, dat mag is af en toe. Maar te veel is te veel, eigen parfums,merk, shows in de Vs,... Maar ze vertoont zelfde symptonen als Shizie. Zijn de Russen niks gewoon, moeten ze altijd overdrijven, wanneer ze het iets beter hebben? Verdien je geld door te tennissen en te kreunen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() niet veralgemenen El Turco..
ze verdient niet enkel door tennissen maar vooral dankzij reclame denk ik. Hoe zij zich moet gedragen wordt door haar managers bepaald denk ik.. This is all about business and money ![]() Zelfde met TATU, die twee 'lesbos', weet ge nog ? Zijn al beide getrouwd en ene heeft al een kind :O Iedereen heeft zijn eigen manier om zich te onderscheiden en geld te verdienen. Zolang hij/zij niet steelt en niet moordt heb ik daar niks tegen |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Proficiat voor Kim.
Maar die Sharapova ziet er toch een lekker stuk uit. Die wil ik wel troosten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Tatu is anders, die kunnen zich het permitteren, maar topsporters niet! Frauderen is ook stelen ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 9 september 2005 om 23:53. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() twas een idd leuke wedstrijd.
sharapova, leuke snoet enzo, schone stelten. schoon tennis ook bijwijlen. nu die langverwachte grand-slam binnenhalen, en het sprookje is compleet voor kim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Aan Kim:
Sorry voor al de zever hierboven en geeft er een lap op tijdens de finale!!!! Show'em who's the best!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Vlaamse ?
Ga weg gast, op en top Limburgse ja...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
Dat komt mijn inziens omdat wij onze helden niet zelf mogen kiezen... Onze goestingskes moeten steeds eerst door de politieke correcte (= cultureel marxistische) commisie eer we ze mogen uiten.... Maar desalnietemin: [size=5]EEN DIKKE DIKKE PROFICIAT KIM!!!!![/size]
![]() |
![]() |
#78 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 10 september 2005 om 10:23. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Wat een zever. Sharapova is een mottig wijf met een arrogante smoel. En niet anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |