Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 september 2005, 15:21   #61
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Beste Vlaamse Krijger, het is door krapuul als U dat België mee naar de verdommenis wordt geholpen.
Xenofoob, racistisch, fascistisch gespuis als jij kunnen we missen als kiespijn om een verdraagzame maatschappij uit te bouwen.
Ik hoop dat we je nog enigzins op andere gedachten kunnen brengen maar ik vrees dat je verstand al te ver heen is voor degelijke argumenten.
En ondertussen maar bleiten als een klein kind wiens lolly wordt afgepakt dat je als tweederangsburger wordt behandeld. Laat me duidelijk zijn, leer eerst eens deftig en rationeel na te denken, serieuze argumenten te gebruiken en dan mag je terug meespelen. Blijf anders maar in je hoekje zitten kniezen en jezelf in je eigen onverdraagzame grote gelijk rond te wentelen zoals een varken in je eigen stront.
P.S. Hetzelfde geldt trouwens voor sujetten zoals NapoleonDeGrote (die spreekt van Kotslims, wow wat een originele en fijnzinnige woordspeling) en Zwarte Orde/spion of whatever
Aan alle anderen. Normalerwijze schrijf ik dergelijk "scheld"proza niet. Maar ik ben het beu da op een dergelijk forum racistisch gespuis zijn haatdragend proza mag komen neerpennen. Ik ben al dit zwart wit denken van die fascistjes beu. Dat geblaat van wie niet voor ons is is tegen ons. Wel beste slimmerike, er bestaat ook nog zoiets als grijs, i.e. een kleur die zich situeert tussen zwart en wit en die in ontelbaar veel tinten bestaat. Dat wou ik maar enkel melden.

Waarmee ik niet wil ontkennen dat er problemen zijn met bepaalde allochtonen, vooraleer ik daar dan weer van beschuldigd word door de zwart-wit denkende medemens.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2005, 16:30   #62
navned
Vreemdeling

navned's schermafbeelding

Standaard

100% gelijk
navned is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2005, 18:54   #63
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Krijger
Vlamingen zijn in het algemeen hard werkende mensen, zij betalen de rekening die nodig is om een hoopje zielige, luie profiteurs te onderhouden.
De nagel op de kop!
Hard werkende mensen die op een eerlijke manier hun brood verdienen moeten opdraaien voor de vele sociale profiteurs die op onze rijkdommen komen parasiteren. Tot daar treed ik u bij, simpelweg omdat je gelijk hebt. Ik vind evenwel dat de overheid voor een groot deel zelf verantwoordelijk is voor deze toestand waar sociale uitbuiters (Marokkanen, Turken, Walen maar ook Vlamingen) schaamteloos van profiteren.
Zwarte Orde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2005, 21:19   #64
navned
Vreemdeling

Standaard

Zwarte orde... DOMSTE uitleg dat ik hier al heb gehoord.
Je bent gewoon achterlijk, je argumenteert niet, het is gewoon blinde dwaze woede
LOL z'on mensen als jij verpesten onze maatschappij.

ps.Black crime, white victim...
Hoelang hebben wij de zwarten niet onderdrukt???
Jou zoden ze moeten oppakken voor:
1)Je uitspraken (die je niet eens kan argumenteren)
2)Je domheid
Oud 13 september 2005, 23:19   #65
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door navned
Zwarte orde... DOMSTE uitleg dat ik hier al heb gehoord.
Je bent gewoon achterlijk, je argumenteert niet, het is gewoon blinde dwaze woede
LOL z'on mensen als jij verpesten onze maatschappij.

Jou zoden ze moeten oppakken voor:
1)Je uitspraken (die je niet eens kan argumenteren)
2)Je domheid
Het staat je anders vrij om tegenargumentatie te plaasten maar verder dan een ordinaire scheldpartij geraak je niet.
Citaat:
En daarom mogen ze van onze sociale voorzieningen komen profiteren? Dat moet zowat het domste zijn dat ik hier de laatste tijd gelezen heb.
Oud 14 september 2005, 09:05   #66
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Orde
Het staat je anders vrij om tegenargumentatie te plaasten maar verder dan een ordinaire scheldpartij geraak je niet.
En daarom mogen ze van onze sociale voorzieningen komen profiteren? Dat moet zowat het domste zijn dat ik hier de laatste tijd gelezen heb.
Beste Zarte Orde, jij bent duidelijk te ver heen om nog gered te worden.
Mensen die haatdragende en racistische taal verspreiden zoals jij, zouden
1. gebannen moeten worden op dit forum
2. recht in hun gezicht uitgelachen moeten worden (moeilijk via PC) owmille van hun obenulligheid en onwetendheid
3. dringend lessen in maatschappijleer moeten krijgen om te leren dat de wereld niet alleen draait om hun eigen egocentrische en zelfzchtige ik-figuur.
Oud 14 september 2005, 11:51   #67
navned
Vreemdeling

Standaard

[quote=Zwarte Orde]Het staat je anders vrij om tegenargumentatie te plaasten maar verder dan een ordinaire scheldpartij geraak je niet.

Waar argumenteer jij ergens?
Oud 14 september 2005, 11:54   #68
navned
Vreemdeling

Standaard

Zwarte orde...
gelieve eens te anwtoorden op vragen die worden gestelt
Oud 14 september 2005, 13:48   #69
xmordan
Burgemeester

xmordan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aan alle anderen. Normalerwijze schrijf ik dergelijk "scheld"proza niet. Maar ik ben het beu da op een dergelijk forum racistisch gespuis zijn haatdragend proza mag komen neerpennen. Ik ben al dit zwart wit denken van die fascistjes beu. Dat geblaat van wie niet voor ons is is tegen ons. Wel beste slimmerike, er bestaat ook nog zoiets als grijs, i.e. een kleur die zich situeert tussen zwart en wit en die in ontelbaar veel tinten bestaat. Dat wou ik maar enkel melden.

Waarmee ik niet wil ontkennen dat er problemen zijn met bepaalde allochtonen, vooraleer ik daar dan weer van beschuldigd word door de zwart-wit denkende medemens.
Beste,
Loop eens bij valavond van het Brussels zuidstaion, naar het noordstation.
En probeer jezelf eens voor te stellen dat je een blonde jongedame bent opweg naar school of werk.
Dat je geen keuze hebt en je dit traject elke dag moet doen.
En na deze bangelijke ervaring mag je hier je woordje komen doen.
Dit is spijtig genoeg realiteit.
Is het dan niet hypocriet anderen voor racist te verwijten van in je luie veilige zetel?
Ooit al eens in Molenbeek geweest?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by xmordan on 14-09-2005 at 14:52
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Beste,
En probeer jezelf eens voor te stellen dat je een blonde jongedame bent opweg naar school of werk.
Is het dan niet hypocriet anderen voor racist te verwijten van in je luie veilige zetel?
Ooit al eens in Molenbeek geweest?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Beste,
Is het dan niet hypocriet anderen voor racist te verwijten?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door xmordan : 14 september 2005 om 13:52.
xmordan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2005, 14:01   #70
xmordan
Burgemeester

xmordan's schermafbeelding

Standaard

Het zijn niet de arabieren die het probleem zijn. Waarschijnlijk zitten daar wel toffe gasten tussen.
Maar hun godsdienst, de Islam is des duivels.
Zoals elke religie des duivels is.
In naam van je religie kan je je namelijk alles permiteren en kan je alles uitleggen.
Wat voor gruwelijkheden hebben de katholieken niet uitgestoken in naam van het geloof?
Gelukkig zijn we daar ver vanaf.
De arabieren staan nog niet zover en misschien moeten wij hen van hun probleem afhelpen?
Het is zoals roken, het heeft geen enkel nut en tevens vrij ongezond.
Schrap de vrijheid van godsdienst en maak alle kerken, moskeëen en tempels met de grond gelijk.
Een normaal mens heeft geen religie nodig om te weten dat hij zijn buurman niet de kop mag inslaan.
Reincarnatie, 20 maagden, het eeuwige leven, eeuwig branden in de hel etc.
Komaan zeg, welke normale mens slikt dit nog.
Religie is opium voor het volk, het is om je dom te houden. Want God ziet U weet je wel...
Trouwens we stammen af van de aapjes en aan sommigen kan je dat zelfs nog duidelijk zien.
Oud 14 september 2005, 14:38   #71
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xmordan
Beste,
Ooit al eens in Molenbeek geweest?
Beste,

Ik heb het in een andere thread al aangehaald.
Ik "scheld" op Zwarte Orde en Vlaamse Krijger, niet omdat ze problemen hebben met allochtone crimpinelen, maar wel omdat ze op grond van ras of afkomst (zonder aanwijsbare reden dus) kakken op alles wat een lichtbruine tot zwarte huidskleur heeft.
Beiden hebben al meerdere keren laten verstaan dat ze negers minderwaardig vinden.
Dus zwijg maar, moei u niet met zaken waar je geen verstand van hebt, of doe eerst eens even de moeite om de voorbije posts te lezen, alvorens je eigen volledig onzinnige posts te plaatsen.

By the way, we stammen inderdaad van de aapjes af en bij sommigen kan je dat idd nog zien (en dan heb ik het niet over huidskleur, maar wel over hun verstandelijke vermogens. Zwarte Orde, Vlaamse Krijger,voelen jullie je niet geroepen?)[edit]
[size=1]After edit by Khonnor on 14-09-2005 at 15:40
Reason:

Citaat:
Beste,
Ooit al eens in Molenbeek geweest?
Beste,

Ik "scheld" op Zwarte Orde en Vlaamse Krijger, niet omdat ze problemen hebben met allochtone crimpinelen, maar wel omdat ze op grond van ras of afkomst (zonder aanwijsbare reden dus) kakken op alles wat een lichtbruine tot zwarte huidskleur heeft.
Beiden hebben al meerdere keren laten verstaan dat ze negers minderwaardig vinden.
Dus zwijg maar, moei u niet met zaken waar je geen verstand van hebt, of doe eerst eens even de moeite om de voorbije posts te lezen, alvorens je eigen volledig onzinnige posts te plaatsen.

By the way, we stammen inderdaad van de aapjes af en bij sommigen kan je dat idd nog zien (en dan heb ik het niet over huidskleur, maar wel over hun verstandelijke vermogens. Zwarte Orde, Vlaamse Krijger,voelen jullie je niet geroepen?)[/size]

Citaat:
Het zijn niet de arabieren die het probleem zijn. Waarschijnlijk zitten daar wel toffe gasten tussen.
Maar hun godsdienst, de Islam is des duivels.
Zoals elke religie des duivels is.
In naam van je religie kan je je namelijk alles permiteren en kan je alles uitleggen.
Wat voor gruwelijkheden hebben de katholieken niet uitgestoken in naam van het geloof?
Gelukkig zijn we daar ver vanaf.
De arabieren staan nog niet zover en misschien moeten wij hen van hun probleem afhelpen?
Het is zoals roken, het heeft geen enkel nut en tevens vrij ongezond.
Schrap de vrijheid van godsdienst en maak alle kerken, moskeëen en tempels met de grond gelijk.
Een normaal mens heeft geen religie nodig om te weten dat hij zijn buurman niet de kop mag inslaan.
Reincarnatie, 20 maagden, het eeuwige leven, eeuwig branden in de hel etc.
Komaan zeg, welke normale mens slikt dit nog.
Religie is opium voor het volk, het is om je dom te houden. Want God ziet U weet je wel...
Trouwens we stammen af van de aapjes en aan sommigen kan je dat zelfs nog duidelijk zien.
Beste,

U bent een idioot!

By the way, we stammen inderdaad van de aapjes af en bij sommigen kan je dat idd nog zien (en dan heb ik het niet over huidskleur, maar wel over hun verstandelijke vermogens. Zwarte Orde, Vlaamse Krijger,voelen jullie je niet geroepen?)[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Khonnor : 14 september 2005 om 14:40.
Oud 14 september 2005, 14:55   #72
navned
Vreemdeling

Standaard

And that's the truthe
Oud 16 september 2005, 12:41   #73
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Beste Zarte Orde, jij bent duidelijk te ver heen om nog gered te worden.
Mensen die haatdragende en racistische taal verspreiden zoals jij, zouden
1. gebannen moeten worden op dit forum
Recht op vrije meningsuiting moet gerespecteerd worden, niet enkel uw meinig telt. En bij mijn weten is het nog steeds de MODERATIE die beslist of iemand al dan niet gebanned moet worden. Wil je een forum met enkel linkse praat gaan dan elders of start er zelf één.
Citaat:
2. recht in hun gezicht uitgelachen moeten worden (moeilijk via PC) owmille van hun obenulligheid en onwetendheid
Persoonlijke aanval, een teken van zwakte en onkunde.
Citaat:
3. dringend lessen in maatschappijleer moeten krijgen om te leren dat de wereld niet alleen draait om hun eigen egocentrische en zelfzchtige ik-figuur.
Idem.
Oud 16 september 2005, 12:47   #74
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door navned
Zwarte orde...
gelieve eens te anwtoorden op vragen die worden gestelt
Kan je soms zelf geen vragen formuleren?
Jij hebt mij niks te bevelen, ik antwoord wanneer ik dat wil en geen moment eerder.
Oud 16 september 2005, 12:55   #75
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
1. Recht op vrije meningsuiting moet gerespecteerd worden, niet enkel uw meinig telt. En bij mijn weten is het nog steeds de MODERATIE die beslist of iemand al dan niet gebanned moet worden. Wil je een forum met enkel linkse praat gaan dan elders of start er zelf één.
2. Persoonlijke aanval, een teken van zwakte en onkunde.
3. Idem.
1. U stelt da negers minderwaardig zijn. U stelt dat negers criminelen zijn. U stelt dat negers nietsnutten zijn. Dat, mijn beste man, is racisme. En racisme is strafbaar. Dus ja, ik vind dat sujetten als U moeten gebannen worden van dit forum. Waarom? Omdat U niets wezenlijk aan het debat toevoegt met uw racistische ideologie.
2. Een teken van zwakte? Misschien wel. Maar ja, wat moet ik dan doen met uw uitspraken? Wenen? Huilen? Schreien?
3. Is zeker geen teken van zwakte. U bent de egoistische, egocentrische racist die een toonbeeld is van hoe een mens zich niet in de maatschappij moet gedragen. Dus, ja, we zouden U met wat maatschappijleer dringend wat maatschappelijke verantwoordelijkheid moeten bijbrengen.

Voor het overige, een prettige dag, en ziet dat ge niet verdrinkt in uwe racistische stront.
Oud 16 september 2005, 13:06   #76
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheBrains
Ho ho.. nee!! Het begint niet goed.. (Een Marokkaan hoeft niet altijd Moslim te zijn, net zoals een Moslim niet altijd een Marokkaan is.)
Ik heb het niet over Marokkanen, maar over Moslims. Dát is een wereldverschil.

Je gooit alles door elkaar, want (laten wij jouw vorige bericht tevoorschijn halen):

Je zult vast wel achterover vallen, maar de Koran(dat bedoelt is voor Moslims) verbiedt hoererij, alcoholzuipen & incest(ik neem aan dat je met incest je broer/zus/vader/moeder/opa/oma/oom/tante bedoelt)

& dit:

Nu zul je vast helemaal onder de grond kruipen want de Koran verbiedt hoogmoedigheid.

Totaal irrelevant. (je begint namelijk weer over Marokkanen)

Nee, dacht het dus niet(zie bovenstaande tekst)
(ahh ik was bijna vergeten te vragen waar jouw (info)Bron nog rondhangt )

TheBrains.
Zeveraar, dus omdat de koran het verbiedt, doen de moslims het niet?
Onnozelaar. En de meeste Marokkanen zijn moslims; ik spreek vooral over Marokkanen, omdat ik die het best ken(helaas) van alle moslims.

Mijn bronnen heb ik al genoemd. Waar zijn de jouwe, moslimfielt?
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2005, 13:13   #77
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
1. U stelt da negers minderwaardig zijn. U stelt dat negers criminelen zijn. U stelt dat negers nietsnutten zijn. Dat, mijn beste man, is racisme. En racisme is strafbaar. Dus ja, ik vind dat sujetten als U moeten gebannen worden van dit forum. Waarom? Omdat U niets wezenlijk aan het debat toevoegt met uw racistische ideologie.
2. Een teken van zwakte? Misschien wel. Maar ja, wat moet ik dan doen met uw uitspraken? Wenen? Huilen? Schreien?
3. Is zeker geen teken van zwakte. U bent de egoistische, egocentrische racist die een toonbeeld is van hoe een mens zich niet in de maatschappij moet gedragen. Dus, ja, we zouden U met wat maatschappijleer dringend wat maatschappelijke verantwoordelijkheid moeten bijbrengen.

Voor het overige, een prettige dag, en ziet dat ge niet verdrinkt in uwe racistische stront.
Je vertrekt vanuit het oogpunt dat racisme per definitie slecht is terwijl het de normaalste zaak van de wereld is. Het is de natuur die ons op deze manier duidelijk maakt dat rassen gescheiden moeten blijven. Racisme is dus goed en racisme verdedigd ons tegen aanvallen van buitenaf. Wanneer we racistisch zijn doen we niks anders dan de wil van de natuur respecteren. Wanneer deze wetten overtreden worden dan maakt de natuur ons dat ook duidelijk. Dat racisme strafbaar is zegt iets over de aard van de multi-raciale brij en hoe deze met alle mogelijke middelen bij elkaar gehouden moet worden. Eerst de mensen met een onnatuurlijke samenleving opzadelen en alles wat onze voorvaderen met zweet en bloed hebben verworven verkwanselen, daarna komen janken omdat men verdomme het lef heeft om zich daartegen te verzetten.[edit]
[size=1]After edit by Zwarte Orde on 16-09-2005 at 14:14
Reason:

Citaat:

Je vertrekt vanuit het oogpunt dat racisme per definitie slecht is terwijl het de normaalste zaak van de wereld is. Het is de natuur die ons op deze manier duidelijk maakt dat rassen gescheiden moeten blijven. Racisme is dus goed en racisme verdedigd ons tegen aanvallen van buitenaf. Wanneer we racistisch zijn doen we niks anders dan de wil van de natuur respecteren. Wanneer deze wetten overtreden worden dan maakt de natuur ons dat ook duidelijk. Dat racisme strafbaar is zegt iets over de aard van de multi-raciale brij en hoe deze met alle mogelijke middelen bij elkaar gehouden moet worden. Eerst de mensen met een onnatuurlijke samenleving opzadelen en alles wat onze voorvaderen met zweet en bloed hebben verworven verkwanselen, daarna komen janken omdat men verdomme het lef heeft om zich daartegen te verzetten.[/size]

Citaat:

Je vertrekt vanuit het oogpunt dat racisme per definitie slecht is terwijl het de normaalste zaak van de wereld is. Het is de natuur die ons op deze manier duidelijk maakt dat rassen gescheiden moeten blijven. Racisme is dus goed en racisme verdedigd ons tegen aanvallen van buitenaf. Wanneer we racistisch zijn doen we niks anders dan de wil van de natuur respecteren. Wanneer deze wetten overtreden worden dan maakt de natuur ons dat ook duidelijk. Dat racisme strafbaar is zegt iets over de aard van de multi-raciale brij en hoe deze met alle mogelijke middelen bij elkaar gehouden moet worden. Eerst de mensen met een onnatuurlijke samenleving opzadelen en alles wat onze voorvaderen met zweet en bloed hebben verworven verkwanselen en daarna komen janken omdat men verdomme het lef heeft om zich daartegen te verzetten.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Zwarte Orde : 16 september 2005 om 13:14.
Oud 16 september 2005, 14:01   #78
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Je vertrekt vanuit het oogpunt dat racisme per definitie slecht is terwijl het de normaalste zaak van de wereld is. Het is de natuur die ons op deze manier duidelijk maakt dat rassen gescheiden moeten blijven. Racisme is dus goed en racisme verdedigd ons tegen aanvallen van buitenaf. Wanneer we racistisch zijn doen we niks anders dan de wil van de natuur respecteren. Wanneer deze wetten overtreden worden dan maakt de natuur ons dat ook duidelijk. Dat racisme strafbaar is zegt iets over de aard van de multi-raciale brij en hoe deze met alle mogelijke middelen bij elkaar gehouden moet worden. Eerst de mensen met een onnatuurlijke samenleving opzadelen en alles wat onze voorvaderen met zweet en bloed hebben verworven verkwanselen, daarna komen janken omdat men verdomme het lef heeft om zich daartegen te verzetten.
Ik heb het al gezegd en ik zeg het opnieuw: "Prettige Dag en zie dat U niet verdrinkt in uw eigen racistische stront."

(Waarmee ik maar wil zeggen dat ik uw racistische iedeologie verwerpelijk vind. Case closed)
Oud 16 september 2005, 15:05   #79
jjohanvdb
Gouverneur

jjohanvdb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patje48
Arme dwaas !
Ik weet ten minste waarover ik spreek, ik heb zelfs onderzoek gedaan naar moslimfundamentalistische sites voor het prestigieuze Institut d'Etudes Politiques de Paris. Veel forumbezoekers zouden beter wat meer tijd in de bibliotheek doorbrengen, in plaats van hier beledigingen te komen spuien!
Oud 16 september 2005, 15:38   #80
Zwarte Orde
Schepen

Standaard

Citaat:
Ik heb het al gezegd en ik zeg het opnieuw: "Prettige Dag en zie dat U niet verdrinkt in uw eigen racistische stront."

(Waarmee ik maar wil zeggen dat ik uw racistische iedeologie verwerpelijk vind. Case closed)
Dat illustreert dan mooi UW onwetendheid. Sterker je nog, je sluit de ogen omdat het ideologisch niet in je kraam past.
Ik vind u evenzeer verwerpelijk, niet dat ik u dat aanwrijf. Ik probeer op een degelijke manier deze discussie gaande te houden, zonder schelden. Als je daartoe niet in staat bent dan hou je inderdaad maar beter je mond. Punt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be