![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarmee ik niet wil ontkennen dat er problemen zijn met bepaalde allochtonen, vooraleer ik daar dan weer van beschuldigd word door de zwart-wit denkende medemens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Vreemdeling
|
![]() 100% gelijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Hard werkende mensen die op een eerlijke manier hun brood verdienen moeten opdraaien voor de vele sociale profiteurs die op onze rijkdommen komen parasiteren. Tot daar treed ik u bij, simpelweg omdat je gelijk hebt. Ik vind evenwel dat de overheid voor een groot deel zelf verantwoordelijk is voor deze toestand waar sociale uitbuiters (Marokkanen, Turken, Walen maar ook Vlamingen) schaamteloos van profiteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Vreemdeling
|
![]() Zwarte orde...
![]() Je bent gewoon achterlijk, je argumenteert niet, het is gewoon blinde dwaze woede ![]() LOL z'on mensen als jij verpesten onze maatschappij. ps.Black crime, white victim... Hoelang hebben wij de zwarten niet onderdrukt??? Jou zoden ze moeten oppakken voor: 1)Je uitspraken (die je niet eens kan argumenteren) 2)Je domheid |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mensen die haatdragende en racistische taal verspreiden zoals jij, zouden 1. gebannen moeten worden op dit forum 2. recht in hun gezicht uitgelachen moeten worden (moeilijk via PC) owmille van hun obenulligheid en onwetendheid 3. dringend lessen in maatschappijleer moeten krijgen om te leren dat de wereld niet alleen draait om hun eigen egocentrische en zelfzchtige ik-figuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Vreemdeling
|
![]() [quote=Zwarte Orde]Het staat je anders vrij om tegenargumentatie te plaasten maar verder dan een ordinaire scheldpartij geraak je niet.
Waar argumenteer jij ergens? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Vreemdeling
|
![]() Zwarte orde...
gelieve eens te anwtoorden op vragen die worden gestelt |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Loop eens bij valavond van het Brussels zuidstaion, naar het noordstation. En probeer jezelf eens voor te stellen dat je een blonde jongedame bent opweg naar school of werk. Dat je geen keuze hebt en je dit traject elke dag moet doen. En na deze bangelijke ervaring mag je hier je woordje komen doen. Dit is spijtig genoeg realiteit. Is het dan niet hypocriet anderen voor racist te verwijten van in je luie veilige zetel? Ooit al eens in Molenbeek geweest?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Als je maar politiek correct denkt... ![]() Laatst gewijzigd door xmordan : 14 september 2005 om 13:52. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Burgemeester
|
![]() Het zijn niet de arabieren die het probleem zijn. Waarschijnlijk zitten daar wel toffe gasten tussen.
Maar hun godsdienst, de Islam is des duivels. Zoals elke religie des duivels is. In naam van je religie kan je je namelijk alles permiteren en kan je alles uitleggen. Wat voor gruwelijkheden hebben de katholieken niet uitgestoken in naam van het geloof? Gelukkig zijn we daar ver vanaf. De arabieren staan nog niet zover en misschien moeten wij hen van hun probleem afhelpen? Het is zoals roken, het heeft geen enkel nut en tevens vrij ongezond. Schrap de vrijheid van godsdienst en maak alle kerken, moskeëen en tempels met de grond gelijk. Een normaal mens heeft geen religie nodig om te weten dat hij zijn buurman niet de kop mag inslaan. Reincarnatie, 20 maagden, het eeuwige leven, eeuwig branden in de hel etc. Komaan zeg, welke normale mens slikt dit nog. Religie is opium voor het volk, het is om je dom te houden. Want God ziet U weet je wel... Trouwens we stammen af van de aapjes en aan sommigen kan je dat zelfs nog duidelijk zien.
![]() |
#71 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb het in een andere thread al aangehaald. Ik "scheld" op Zwarte Orde en Vlaamse Krijger, niet omdat ze problemen hebben met allochtone crimpinelen, maar wel omdat ze op grond van ras of afkomst (zonder aanwijsbare reden dus) kakken op alles wat een lichtbruine tot zwarte huidskleur heeft. Beiden hebben al meerdere keren laten verstaan dat ze negers minderwaardig vinden. Dus zwijg maar, moei u niet met zaken waar je geen verstand van hebt, of doe eerst eens even de moeite om de voorbije posts te lezen, alvorens je eigen volledig onzinnige posts te plaatsen. By the way, we stammen inderdaad van de aapjes af en bij sommigen kan je dat idd nog zien (en dan heb ik het niet over huidskleur, maar wel over hun verstandelijke vermogens. Zwarte Orde, Vlaamse Krijger,voelen jullie je niet geroepen?)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Khonnor : 14 september 2005 om 14:40. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Vreemdeling
|
![]() And that's the truthe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Jij hebt mij niks te bevelen, ik antwoord wanneer ik dat wil en geen moment eerder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Een teken van zwakte? Misschien wel. Maar ja, wat moet ik dan doen met uw uitspraken? Wenen? Huilen? Schreien? 3. Is zeker geen teken van zwakte. U bent de egoistische, egocentrische racist die een toonbeeld is van hoe een mens zich niet in de maatschappij moet gedragen. Dus, ja, we zouden U met wat maatschappijleer dringend wat maatschappelijke verantwoordelijkheid moeten bijbrengen. Voor het overige, een prettige dag, en ziet dat ge niet verdrinkt in uwe racistische stront. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onnozelaar. En de meeste Marokkanen zijn moslims; ik spreek vooral over Marokkanen, omdat ik die het best ken(helaas) van alle moslims. Mijn bronnen heb ik al genoemd. Waar zijn de jouwe, moslimfielt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||||
Schepen
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Zwarte Orde : 16 september 2005 om 13:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
(Waarmee ik maar wil zeggen dat ik uw racistische iedeologie verwerpelijk vind. Case closed) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik vind u evenzeer verwerpelijk, niet dat ik u dat aanwrijf. Ik probeer op een degelijke manier deze discussie gaande te houden, zonder schelden. Als je daartoe niet in staat bent dan hou je inderdaad maar beter je mond. Punt. |
|
![]() |
![]() |