![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() even...heel even.....vreesde ik dat dit een droge medische thread zou worden....maar het valt best mee.....eigenlijk 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is typisch dat mensen als jij zo makkelijk mee gaan in onrealistische vooroordelen tav verschillende groepen. D?*t getuigt vooral van een zwakke persoonlijkheid, want met vooroordelen word je immers niet geboren.
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Obesitas is een zuivere beschavingsziekte, waar enkel socio-economische factoren spelen. Dat staat wetenschappelijk vast. Aangezien obesitas geen ziekte is, maar een door sociale, culturele en economische factoren bepaalde stoornis, kunnen we er ook iets aan doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() volgens mij moet dat dan toch een gemiddelde zijn hoor, mijn BMI is nog geen 20 (opvallend laag), maar de mijn penis is nu niet opvallend lang
Aan de andere kant, ik ga het niet vergelijken bij andere mannen met een meetlatje |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
1. om het niveau van de linksen te illustreren. 2. om linksen tot betere inzichten te brengen Het is uw morele plicht om dit topic te sluiten. Dat zou een sterk sienjaal zijn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() seg Radicaal, qua fallus-symbool kan uwen avatar wel tellen zenne
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mijn enige zelfverkozen plicht bestaat erin om de wet te doen respecteren op dit forum. Voor het overige staat het me vrij om naar mijn eigen inzichten te pogen om de discussies in goede banen te houden. Daarbij hoef ik me geen morele voorschriften van derden te laten opdringen. Het staat u uiteraard vrij om morele signalen te posten naar goeddunken. Peter Johan[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Peter Johan : 10 september 2005 om 17:33. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
And we have a winner! Proficiat!! De prijs voor de meeste vooroordelen in één alinea gaan naar (tromgeroffel)Stephen-!
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat olie"piek" bezeten is door schlongs ...
maar in deze liberale cultuur en vrijpostigheid mogen we ons daar als super hetero's annex neanderthalers annex anti-nieuwe man annex borstelige wenkbrouwen en oorharen annex overvloedig borst en opkomend rug en schouderhaar daar niet druk om maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige argument tegen obesitas is : je gezondheid (en het plezier van naar de kantine van je bedrijf te kunnen zonder halverwege hijgend een pauze te moeten nemen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Allé we hebben weeral iets bijgeleerd zi en vooral soms heel goed kunnen lachen.
![]() |
#77 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vetzak!
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want: 1. er bestaat een omgekeerd evenredige correlatie tussen de BMI en de afmetingen van de dong (hoe lager de BMI hoe majestueuzer het lid) 2. er bestaat een correlatie tussen de BMI en intelligentie: mensen met een ongezonde BMI - boven de 30 en onder de 18 - presteren minder sterk op cognitieve taken vergelijkbaar met die van een IQ test, dan mensen met een normale BMI Vriendelijke groet, oliepiek, BMI 19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |