![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dank je, Jan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom, daar is het mij allemaal niet om te doen. Wel om het feit dat er eenvoudig geld tekort is, en men alle middelen zoekt men eraan te geraken, zonder te bekennen dat er tekort is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat heb je nu éénmaal met het reeds aangelegde wegennet die unitair ontworpen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite is het eenvoudig. De sociale en andere lasten in europa zijn onbetaalbaar geworden, en men zoekt overal vervanginsinkomsten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, buiten het feit dat Uw voorruit een echte plakboek dreigt te worden, is er niets mis mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zijn enigste bedoeling is provoceren.
![]() |
#74 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Vreemdeling
|
![]() Laat mij het volgende zeggen over dat wegenvignetje van mijnheer Daerden.
Die Walen krijgen al miljarden Vlaams geld per jaar toegestoken. Een kleine rekensom leer dat er in Vlaanderen toch wel minstens 2 miljoen personenwagens rondrijden. Laat die allen éénmaal naar de Walen gaan per jaar en dit levert een jaarlijkse extra transfer op van 50 miljoen Euro (of te 2 miljard BEF). Dit is gewoon schandelijk. Dus vanaf 1 januari stel ik volgende regeling voor of dat vignet er nu doorkomt of niet speelt gene rol. We gaan dus vanaf 1 januari 2006 tol heffen aan de taalgrens. Elke waal wat nog naar Vlaanderen wil komen via secundaire wegen zal 25 EURO per keer kunnen betalen. En geloof mij dat zijn er genoeg. Ik zal zelf de nodige regelingen treffen om op Nieuwsjaarsnacht desnoods zelf de eerste controles uit te voeren. Het wordt een beleid van betalen of terugkeren (omdraaien). Aangezien de brandstof aardig duur is zullen velen liever die 25 EURO betalen dan kilometers om te rijden om via een tolvrije weg Vlaanderen binnen te komen. Misschien ook een oplossing voor de Vlaamse Rand in Brussel. Als die franstalige inwijkelingen telkenmale 25 EURO moeten betalen om naar hun Villa terug te keren zullen ze lange laatste ook denken om te verhuizen hoop ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een autowegenvignet is geen slecht idee. Persoonlijk vind ik dat het wel niets aan de Vlaming (Belg) mag kosten. Waarom geen vignet afleveren bij het betalen van de autobelasting. Hierdoor betalen enkel de buitenlanders voor de infrastructuur en worden wij niet door Europa op de vingers getikt omdat ook wij voor het vignet "betalen". Voorwaarde natuurlijk is dat de belasting niet met het bedrag wordt vermeerdert.
Mvg.
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel beter, is tolkottekes op de ring zetten, van zodra ge het waals gewest buiten rijd, betalen, ... een fille van in Brussel to Mons en Charleroi gegarandeerd ... ![]() ze zullen hun vignet rap afvoeren, ... |
|
![]() |
![]() |