![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Moslims en Katholieken? Gaat het samen? | |||
Ja tuurlijk , wat is dat nu voor een domme vraag? |
![]() ![]() ![]() |
14 | 29,17% |
Ja |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,58% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
6 | 12,50% |
Nee, en het zal nooit lukken |
![]() ![]() ![]() |
21 | 43,75% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Partijlid
|
![]() Sorry rund, maar ik snap niet wat je hiermee bedoelt. Waarom zou ik me met het westen moeten identificeren? Waar is dat goed voor?
Laatst gewijzigd door Braveheart : 31 maart 2006 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik bedoel: je denkt dat je hier de grote moslim uithangt, maar voor ons klinkt gewoon je als de zoveelste irritante lawaaierige hollander van op de camping , inclusief blond haar en sproeten.
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 31 maart 2006 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo rond 1200 leefde er ene Al Ghazali en waren de grootste groepen bewoners van de islamrijken geïslamiseerd. Ghazali vond gefilosofeer maar niks en was het symbool voor de verstening van de islamwereld sindsdien. De moslims zijn als levende fossielen die uit een tijdmachine komen gewandeld. Net als hun kleren lijken ook hun hersens helemaal versteend en verstard. Het is nog een wonder dat ze niet met kamelen door onze straten zeulen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Hahahahaaa ik viel zo wat van mijn stoel. Kom Darwin je moet me niet zo hard laten lachen. Het westen had niet eens kanonen. Hoe willen ze dat dan maken, in Godsnaam? Waarom denk je dat het ottomaanse rijk zo succesvol was? Jongen jij bakt duidelijk nix van history, dus voortaan ssssshhht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]() assalaam alaikum,
lieve darwin, welk boek van imam al ghazali heb je zelf gelezen om hier te beweren dat deze denker een verstening inluidde. zelfs zijn boek tegen de filosofen (misleidende titel) is geen verstening, het is gewoon een oproep om hopeloos gespeculeer op te geven. wat dat betreft zit hij min of meer op één lijn met wittgenstein (zij het op heel andere bases). ik zou dus graag je bronnen kennen. slm, redwasp |
![]() |
![]() |