![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een tricoloor parapluutje. Citaat:
Slechts terug wat ik zelve praat* [size=1]*Uit: Staafs Karamellenverzen, Poëem VII, Rijm LVIIX[/size]
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Vrijheid
Uw analyse is correct maar puur bekeken vanuit het standpunt van de machthebbers en partijtop. Ideologisch gezien is het puur verraad en verlakkerij van de achterban. Opstappen zou voor de N-Va tenminste een blijk van integriteit hebben betekend. Maar mij niet gelaten. Verloren is dat partijtje op termijn toch. Ook een reddingssloep gaat mee den dieperik in als de grote sloep op haar retour is........
![]() |
#64 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Egidius |
||
![]() |
![]() |
#65 | ||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 22 september 2005 om 13:09. |
||||
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 | ||
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Supe®Staaf]
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Supe®Staaf]
Citaat:
en NU zijn samen niet eens goed voor 0,5 %. Varen is een plezant tijdverdrijf, ik zal eens wuiven als we je met je roeibootje tegenkomen. Maar altijd welkom aan boord. |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb nochthans al een link gepost. Ga naar google, tik +"acw" +"cd&v" en u vindt er nog vele vele anderen... Het is geen geheim dat de invloed vh acw op de CD&V enorm is. Blijkbaar wenst u liever blind te blijven? |
|
![]() |
![]() |
#73 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik er jou attent op maken dat den grooten N-Va-leider Geert Bourgeois, absoluut geen voorstander is van dergelijke demagogische irrelevante bezigheden? In navolging van hem, val je best terug op de enige echte indicator van 'kiesintentie' nl. de laatste verkiezingsuitslag. Objectief gesproken, wars van alle geforceerde hoera-geroep, kan je daaruit twee dingen afleiden: 1/zonder kartel was er van de N-Va geen sprake wegens niet boven de kiesdrempel 2/zonder kartel was de CD&V allerminst de grootste partij. Mijn bootjes-vergelijking was dus inderdaad niet geheel correct: ze was nog veel te gunstig om de ware toedracht mee te schilderen. Een correcter beeld luidt: een drenkeling met lekke zwemvest, houdt zich vast aan zijn poedel met drijvende halsband. Citaat:
Aanhang is trouwens geen indicator voor de kwaliteit van ideeën. Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 23 september 2005 om 10:18. |
|||||||||||
![]() |