![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder Dewinter te willen verdedigen (ik vertrouw hem voor geen haar), maar waar is die uitspraak in zijn eigen woorden? De Morgen (overigens helemaal niet de grootste vriend van Fille) kan dan wel zeggen "Filip heeft gezegd dat...", de manier waarop zulke uitspraken soms verdraaid worden en een eigen leven gaan leiden, vind ik allesbehalve. Vooral in de strijd tegen het Blok wordt niet op een leugentje meer of minder gekeken. Het zou mij helemaal niet verwonderen mocht Dewinter die uitspraak effectief gedaan hebben, maar zolang het blijft bij "hij verklaarde ooit dat...", hecht ik daar weinig waarde aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder schrijft u “de manier waarop zulke uitspraken soms verdraaid worden en een eigen leven gaan leiden”. Heeft u Philipe Dewinter al eens bezig gehoord in de gemeenteraad van Antwerpen…? De koning van de ‘waar rook is, is vuur’ methode!! Niet dat serieuze mensen hun daartoe moeten laten verleiden natuurlijk. Ik citeer hier alvast uit een krant. Bij mijn weten heeft Philipe Dewinter niet gereageerd op dit artikel. Nog met een lezersbrief, nog met een rechtzetting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ja, dat is de hamvraag, wie ligt er nog wakker van het Vlaams Blok ?
Ik weet wie er nog wakker ligt van het Vlaams Blok, niet alleen een zekere ThePiano maar gans het belgisch systeem, en ze hebben reden om wakker te blijven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik (en vele andere met mij) ook. Daarom dienen 'wij' inderdaad wakker te blijven. Een demagogische partij als het Vlaams Blok dient argwanend gevolgd te worden. Wie zijn boodschap tracht te verdoezelen, heeft dan ook méér dan recht op een flinke frons van de wenkbrauwen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Staatssecretaris
|
![]() Als het blok nog eens zoveel zachter word al snet voor de laatste verkiezingen is er geen discussie meer over de schrijfwijze van "Filip", dan wordt het Mohamed Dewinter.
Maarja, dat interesseerd mijn eigenlijk niet, zo'n idioote topics leveren toch niets op al begrijp ik wel waar het hem om te doen is. Zoals de meesten wel weten ben ik ook geen fan van het Blok. Uit hetgeen ik enkele jaren geleden heb gelezen op hun site, uit hetgeen ik steeds heb kunnen afleiden uit de uitspraken van de top, en in de veronderstelling dat hun kiezers het hier en daar toch eens zijn kan ik enkel besluiten dat enige vorm van racisme niet vreemd is aan deze mensen maar soit. Hun programma is helemaal aangepast en we gaan natuurlijk voort op het heden. Een brave moslim mag tegenwoordig blijven, nen drugsverslaafde word geholpen en de avondklok zou niet meer voor iedereen en overal gelden. Dat neemt niet weg dat ik volgens het blok niet over dezelfde rechten zou mogen beschikken moest ik homo zijn, dat ik thuis niet rustig een jointje mag roken en dat ik mijn leiden niet mag beëindigen zolang ik nog geld heb om mij in leven te houden. Als je waardig wil sterven kun je maar beter geen geld hebben. Dit laatste word ongetwijfeld ontkent, als abnormaal aanzien, of onder de noemer "alles kan en alles mag" geplaatst. Daar kom je ook niet verder als een welles nietes spelletje. Wat voor mij echter het grootste verchil maakt tussen het Blok en een andere partij is dat ze ondanks de aanpassingen in hun programma nog steeds en zeer duidelijk te kennen geven dat ze geen duimbreed willen toegeven. Hiermee geven ze aan dat ze niet bereid zijn om rekening te houden met de kiezers van andere partijën. Net zoals het betreurenswaardig is dat het Blok door het cordon maar in beperkte mate zijn kiezers kan bevredigen zou ik het zeer betreurenswaardig vinden moest het Blok zelfs met 51% van de stemmen die andere 49% gewoon negeren zoals ze beloven. Het democratische aan dergelijke stellingname ontgaat mij. Nu weet ik wel dat niet iedereen voorstander is van een democratie en dat je hier in het westen dan automatisch terecht komt bij de extremen. Er valt natuurlijk wel iets te zeggen voor een totalitair regime, dat heeft ook z'n voordelen maar als gewone burger moet ge dan wel veel geluk hebben met uw leider of leiders. Al bij al geef ik toch de voorkeur aan een vorm van democratie en vermits het Blok dat niet zo ziet kan ik die partij niet zien als een andere partij. Tot voor de vorige verkiezingen kon ik zelfs nog enig respect opbrengen voor hun standvastigheid maar daar is nu ook geen sprake meer van in het programma, enkel nog in de toegeefelijheid en het programma lokt de kiezer maar om mee te regeren dien je rekening te houden met allle kiezers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is waarschijnlijk de enige noemenswaardige posting onder dit onderwerp. De rest is allemaal niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Steve????? Stevaert??????? Neen ROBERT! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En waarom niet Wilfried Martens oppakken. Hij riep "geef ons wapens". Met zulk gezeik maakt U het Blok groter. Het verschil is er steeds. Wanneer iemand van het Blok het naar voor brengt is het negatief. Maar wanneer steve het naar voor brengt is het positief. Bullshit |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu helaas niet. Hetgeen het Blok naar voor brengt is niet per defintie negatief, de vraag is echter steeds weer: "wat willen ze verbergen". Duidelijkheid is nu niet bepaald hun sterkste kant hé. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De mensen van het Blok zijn niet zo paranoia dat ze steeds denken wat gaan ze verbergen. Wat is de achterliggende agenda. Jullie lezen te veel spionage romans! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Geen misdaadromans. Wél veel lectuur over het VB. Soms zelfs interne nota's. Zéér interessant!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
![]() Citaat:
Ga eens bij jezelf te rade waarom je zo slecht op de hoogte bent, maar verwijt ons niet aldoor dat we zitten te liegen en te verzinnen terwijl je duidelijk niet eens de moeite doet (niet WILT doen) om jezelf beter te informeren. In feite zou je ons een dikke dankuwel moeten bezorgen, om het werk dat WIJ doen in JOUW plaats. ![]()
![]() |
![]() |
#78 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ii vind het Vlaams Blok een eerlijke partij. Nog gene ene veroordeelt voor diefstal. En wat meer is . Ze zeggen wat ik denk. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||||
|
![]() Citaat:
Ps: het kan natuurlijk ook zijn, dat je alles wat wij hier uitbrengen over het VB dat je integraal achter die standpunten van hen staat. Maar maak het ons dan gemakkelijk en zeg dat dan gewoon, we zullen daar niet boos om zijn zelle menneke, we zijn meer gewoon ![]()
![]() |
![]() |
#80 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |