![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Piano, wie is hier de pathologische leugenaar?? Juist, Hugo VM, alias Piano. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
En uw opmerking over de statuten is ook terecht. Want als het het Vlaams Blok echt vrij zou pleiten, zou dit toch ook op hun website te vinden zijn? Waarom vind ik het dan op geen van beide? Heel simpel, omdat het overroepen is van beide kanten.
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Aangezien beiden niet te koop lopen ermee, durf ik die conclusie te maken.
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
![]() Citaat:
Een tijd geleden werd Gerolf Annemans over die beruchte Grondbeginselen eens doorbevraagd door Guy Polspoel en Y. Desmet op TV. Tot vier keer toe vroegen ze Annemans of het Vlaams Blok nog altijd pal achter die Grondbeginselen stond, en evenzoveel keer weigerde Annemans om daar op te antwoorden. Dat zegt toch ook wel iets me dunkt.
![]() |
![]() |
#66 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Piano weet dat zeer goed, hij heeft vroeger ook mee geweest naar Borms herdenkingen. Wat hij hier regelmatig laat zien is puur laster. Volgens mij is hij nog altijd gestraft voor zijn vroeger leven, en moet hij nog altijd boete doen van zijn rode goeroes. Dus zal hij vuil blijven spuien. Spijtig vond hem vroeger nogal een toffe gast. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 | |||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
Guderian heeft eens ooit ergens een stuk uit gepubliceerd op het net, maar dat was al de 2de herschreven versie, waarvan een aantal compromiterende passages weggelaten en/of vervangen dan wel geminimaliseerd werden. Het feit dat er twee versies van die Grondbeginselen bestaan maakt het er natuurlijk niet eenvoudiger op. De versie die te koop wordt aangeboden op de VB-Aktief Jongeren pagina van het Blok is uiteraard de 2de herdruk, de gekuisde versie dus. Maar ik heb al wel een paar adressen aangeschreven om ergens de 1ste druk (of een fotokopij) ervan te krijgen. Zo gauw ik antwoord heb zal je het hier ergens wel lezen ![]()
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Zeker publiceren!!!
![]() |
#71 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
1. Dit is GEEN persoonlijke aanval. 2. Wij kennen elkander DUS wel. 3. Ik heb nergens iemand van je familie vernoemd. 4. Ik weet niet waarom jij mij moet verwittigen, of ben jij de grote CHEF hier? 5. Om hier een einde aan te maken, ga ik Luc D. vragen om de waarheid over mij en jou te vertellen. 6. Jij vraagt zelf om altijd tegenover jou te antwoorden, je schrijft voor 60% leugens over het Vlaams Blok, dus heb ik het recht om mij te verdedigen. Persoonlijk zal ik je liever volledig LINKS laten liggen. Wees eerlijk in alles, dan hoef ik niet te antwoorden. Een verleden is een verleden, jou heden intereseert mij GEEN bal. Het zijn alleen je leugens. Groetjes Hugo, Wilfried |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
Als ik al wat kwijt wil over mijn tijd bij de Vlaamse beweging, zal ik dat wel zelf ter zijnertijd posten. Je zal ondertussen ook toch al door hebben dat iemand persoonlijk of zijn familie door de leugenmolen te halen, hier niet toegelaten is. Ga je persoonlijke kruistocht tegen thePiano elders voeren. geen dank bij voorbaat.
![]() |
![]() |
#74 |
Gouverneur
|
![]() Piano begint het warm te krijgen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Er werd geklaagd over deze persoonlijke aanval, waarin u privé-gegevens over een niet-publieke forumfiguur opnam. Gaat u over tot passende zelfcensuur, of wenst u dat er tegen dit gedrag vanbovenaf ingegrepen wordt? Veel succes in uw queeste naar forumplezier. Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Peter Johan, ik weet niet wat er hier staat van een persoonlijke aanval? Ik beweer dat ik piano van voeger zelfs goed ken, en geef gewoon een antwoord to zijn leugen, over zijn familie heb ik voordien idd geschreven, zeker niet met een bijbedoeling, ik weet echt niet wat er aan zelfcencuur moet gebeuren, ik heb gewoonweg gezegd dat hij vroeger ook mee geweest is naar een Bormsherdenking. Ik was daar ook. Wanneer er iets gezegd wordt over vroeger is hij boos, gaat bij U bleiren, dus voor daar eindelijk een einde aan te maken aan deze zever, zal ik contact opnemen met Luc D., piano heeft vroeger in het zelfde huis gewoont, en zal ik U de WAARHEID bezorgen. Nogmaals ik vind dat ik het recht heb op zijn leugens en laster te reageren Beste groeten, Ambetanterik, Wilfried L |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U meldde terecht uw eigen bericht. Het bevat een persoonlijke aanval. Kan dergelijk gedrag echt niet door uzelf getemperd worden ten voordele van inhoudelijke reacties?[/size] Tegen beter weten in wens ik u alsnog veel forumplezier Peter Johan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Info over het privéleven van forumfiguren, zou inderdaad een beter term zijn om deze aanval te omschrijven. Gelieve dit hoe dan ook achterwege te laten en uw persoonlijke grieven via privékanalen uit te vechten. Veel forumfun Peter Johan |
||
![]() |
![]() |