![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ontkrachten? Ik probeer dit door punten aan te halen die momenteel aan de gang zijn en die al ooit gebeurt zijn maar hij wil er niet op in gaan en daar kan ik niets aan doen. Je weet goed genoeg, en hij weet het ook waarom hij er niet op wil reageren. Zoals ik al zei, zijn punten zijn waardeloos...
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is fundamenteel. Jij beschouwt alle kritiek die mensen op de VS hebben als 'waardeloze propaganda van de anti-bush kliek' (zie hoger in deze thread). Ik confronteer je hier met 5 specifieke en concrete gevallen : - Steun aan Pinochet - Steun aan Saddam - Steun aan Noriega - Poging tot staatsgreep in Cuba - Poging tot staatsgreep in Venezuela. En ik daag je uit om deze te ontkrachten of het toe te geven. Ik kan je alle bijkomende info verschaffen die je maar zou willen (binnen redelijke perken). Als je deze cruciale vraag blijft omzeilen verdien je de naam lafaard en windbuil. (ik zou zelfs aan de admins kunnen vragen je forum-rang aan te passen tot 'windbuil'..) Dus, Illwill, wat wordt het? Toegeven of Ontkrachten? Of ga je 'verdwijnen'' en niets meer laten horen? ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 7 oktober 2005 om 19:28. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Dit is een erg nette post van Parcifal.Reageer gewoon op wat hij vraagt met je mening en als die verschilt van de feiten die hij naar voor brengt kan je erover discussieren. In plaats daarvan gooi je het op dat gemakzuchtige "persoonlijke aanval" gedoe.
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wel pertinente vragen. Je reageert door andere (vrij domme) vragen te stellen en dan te zeggen : Zolang gij niet reageert op MIJN vragen, antwoord ik niet op die van jou. Ik daag je nochmaals uit maar het heeft er alle schijn van dat je dus gewoon een lafaard bent. Lex Blanca (en anderen) zijn het hier blijkbaar mee eens. Eens te meer sta je alleen en voor aap met je idiote gedrag. Probeer misschien nog iets van je reputatie te redden door voor 1 keer eens rationeel en consequent te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat kan mij het schelen dat jou vriendjes jou steunen, ik had niets anders verwacht. Dit wil enkel maar zeggen dat zij hun mening aanpassen aan wie nu net een mening geeft en niet wat die mening betekent. Dat is pas zwak. Als een vriend van mij ergens een mening heeft waar ik niet mee akkoord ga zou het wel belachelijk zijn indien ik mijn mening ga aanpassen omdat het mijn vriend is. Jullie zijn wel de perfecte politiekers. Vriendjes politiek. Rationeel en consequent? Wie het zegt é, wat anderen zeggen doet er niet toe, enkel jou punten zijn belangrijk. lol, zegt genoeg muts.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Ok,
dus als ik jouw onbenullige vraagjes beantwoord ga jij proberen mijn stelling te ontkrachten, of ga je ze toegeven? Laat ze dan maar komen, dan gaan we eens zien of je je voor 1 keer aan je woord kan houden of dat je echt de lafaard bent die ik nu denk dat je bent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat jij denkt van mij staat al maanden vast en de lijst word met de dag langer. Denk je nu echt dat ik ervan wakker lig? Als jij wil discussieren dan zal ik dat ook doen. Zolang jij enkel wat wil bashen en niet op mijn dingen ingaat zal ik dat ook niet doen. Heel simpel. En over woord houden...dat moet jij zeggen ja!! ![]() ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door illwill : 8 oktober 2005 om 16:46. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
lafaard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar Parcifal vraagt je hier wat je beantwoord wil zien en je reageert met een flauw:"als je denkt dat ik nog tijd in jou ga steken"...er maar 1 muts in deze draad vrees ik.
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kerel, ik ben niet onnozel é. Het goeie aan een forum is dat alles blijft staan wat iemand post. Hij zegt ten eerste dat hij niet op mijn belachelijke vragen gaat antwoorden voordat zijn punten uitgeklaard zijn. Hij weet dus goed genoeg waarover het gaat maar is te lui om ff te kijken. Waarom zou ik dan alles voor hem moeten copy en pasten? Jij bent misschien zulke muts die dan ook nog doet maar ik niet hoor. Het is toch overduidelijk dat je gewoonweg zijn zijde kiest, maakt niet uit waarover het gaat. Geef dat toch gewoon toe, het is zo overduidelijk. 1) Hij weigerde op mijn punten in te gaan waardoor ik natuurlijk zijn taktiek volg. Toch kies je voor zijn zijde terwijl hij ermee begon. 2) Nu is hij te lui om gewoon zijn scroll knop te gebruiken, waarom zou ik alles opnieuw moeten plaatsen? En toch kies je weer zijn zijde? Ik vind het niet erg dat je zijn zijde kiest hoor maar hang niet de onnozelaar uit en ga het ontkennen é. Als een vriend van mij zelf ruzie zoekt kan hij het ook zelf oplossen. Indien iemand met hem ruzie zoekt zal ik de eerste zijn die hem bijspringt.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je antwoord nooit ergens op,je hebt meer tijd en energie gestopt in deze post dan in het posten van hetgeen waar je antwoord op wil dus hou op met zeiken.Post gewoon in 2 zinnen je vragen ipv die lange post die je nu postte. En ik kies niet de zijde van Parcifal,we denken gewoon hetzelfde over jou.Je reageert enkel op deze manier (dat bewijs je nu nog maar eens).Je eigen woorden:ik beweer niks dus ik mloet niks bewijzen.Nu beweerde je wel zaken en als je om bewijs gevraagd wordt vraag je eerst antwoord op jouw vragen.Dan wordt je om jouw vragen gevraagd en dan ga je deze toer op... Stel gewoon je vragen.Kost tijd noch moeite.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 8 oktober 2005 om 18:50. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn vragen gestelt en ga het niet opnieuw doen. Ik doe niets meer en niets minder dan parci. Je bent net hetzelfde als hem, het maakt niet uit waarover het gaat, het maakt enkel uit wie. Je kiest wel degelijk zijn zijde omdat je mij gewoonweg niet moet en de reden waarom dit zo is heb ik al duidelijk gemaakt in de vorige post.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn vragen gestelt en ga het niet opnieuw doen. Ik doe niets meer en niets minder dan parci. Je bent net hetzelfde als hem, het maakt niet uit waarover het gaat, het maakt enkel uit wie. Je kiest wel degelijk zijn zijde omdat je mij gewoonweg niet moet en de reden waarom dit zo is heb ik al duidelijk gemaakt in de vorige post.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Illwill je zegt dat je niet meer en niet minder doet dan Parcifal,wel je doet wel degelijk minder,want hij heeft tot 2 keer toe zijn vragen herhaald.Dus zolang je niet je vragen herhaalt doe je minder. Het heeft niks te maken met dat ik je niet moet,als het iemand anders zou zijn die post wat jij post zou ik net hetzelfde reageren.Dat ik je niet moet is inderdaad waar.Het waarom is ook al meermaals aangehaald.Niet enkel door mij,maar door meerdere forumgangers.En terecht. Dus voor je nog eens zegt dat je niet meer en niet minder doet dan Parcifal,post je vragen en probeer ten minste te discusieren-al weet iedereen intussen jammergenoeg dat je er niet tot in staat bent.
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Ach ja, Lex Blanca,
we weten ondertussen allemaal wat Illwill waard is, nietwaar. Hij is het niet waard mijn schoenen schoon te likken na een tocht door de modder. ![]() Iemand die enkel post voor zijn eigen bevrediging, zonder ooit een discussie te durven aangaan of te antwoorden op vragen, die bevuilt enkel het forum. Sommigen zeggen : bekijk het als (een vies soort) humor, maar ik erger mij nu eenmaal aan die continue stroom van forumvervuiling van hem. ![]() |
![]() |
![]() |